Productactivering is mislukt

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

omamia
Lid geworden op: 03 mar 2007, 16:07
Locatie: Leuven

12 sep 2018, 21:36

Wat betekent het als bij het aanklikken van "word" de boodschap "productactivering is mislukt" verschijnt en wat kan ik doen om het op te lossen?
Ik wens hiermee een informatie te krijgen

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

13 sep 2018, 08:24

Omamia, misschien een beetje meer informatie geven.

Is dit de eerste maal dat je die boodschap krijgt?

Word is een onderdeel van Office en moet normaal bij de eerste ingebruikname geactiveerd worden, t.t.z. met jouw account aangemeld worden bij Microsoft, is dit in het verleden reeds gedaan geweest?

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

13 sep 2018, 08:33

Zo goed als zeker een "illegale" MS Office die op uw pc staat ?

janneke dust2
Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
Locatie: Antwerpen LO

13 sep 2018, 09:24

mogelijk is de tijd voor uw tijdelijke versie op een nieuwe PC verstreken of is het jaar voor uw Office 365 om.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019

omamia
Lid geworden op: 03 mar 2007, 16:07
Locatie: Leuven

13 sep 2018, 10:45

Bedankt voor de reacties. Ik raadpleeg een computerspecialist hier thuis om mijn probleem op te lossen.
Ik wens hiermee een informatie te krijgen

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

13 sep 2018, 11:59

Paul Siemons schreef:Zo goed als zeker een "illegale" MS Office die op uw pc staat ?
Gaat gij hier niet een beetje te rap door de bocht?

Zelfs een aangekochte Office moet ge aanmelden ...
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

14 sep 2018, 06:29

Paul, de inhoud van die PB die je mij als antwoord op mijn opmerking die ik hier schreef hebt gestuurd, kunt ge toch beter hier plaatsen zodat iedereen jouw denkpiste kan volgen.
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

14 sep 2018, 11:24

Nogmaals Paul, als je denkt iets te weten dat het probleem van Omamia, want zij is het die hier de vraag gesteld heeft, ten goede kan komen, dan doe je dit beter via de topic, en niet via PB aan mij zoals je dat nu een tweede keer hebt gedaan niettegenstaande ik je dit gevraagd heb.

En noteer dat ik met jou zienswijze niet akkoord ben, en zou het op prijs stellen indien je mij in dit verband geen PB's meer stuurt, maar gewoon op dit topic antwoord geeft zodat iedereen er kan van bijleren, of hebt jij iets te verbergen?

Ga ook eens op volgende link kijken https://answers.microsoft.com/nl-nl/off ... 5649c?db=5
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender