BDW toenemende macht van de cocaïnemaffia in Antwerpen.

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Phoebe
Lid geworden op: 16 mar 2003, 01:30
Locatie: In ons mooie Vlaanderen

12 sep 2018, 10:09

 Diene typ van die 3 kg. heroïne op de lijst van CD&V  .. Ik lees vandaag : . Raakt zijn werk  als leraar bij de inburgeringscursus kwijt en hopla  .. na 9 maand betrokken in drugstrafiek ?!

Ik lees ook  dat hij 41 jaar is en  al eigenaar van 2 huizen ?  Is die hier  destijds met kapitaal uit Armenië toegekomen misschien ? Want , ik weet dat zo niet , op een gewone wedde en met een vrouw die een beetje kuist op een ander ?  Wanneer ik zo eens rond mij kijk en  toestand in gezinnen met 2 werkende met 2 kinderen vergelijk dan duurt dat normaal veel langer om van 'scratch' te sparen voor (1) één huis en dit  afbetaald te krijgen ... laat staan 2 huizen !!!

De ene zal blijkbaar méér kunnen met een Euro dan een andere ?
In de Stille Oceaan kan men elkander goed verstaan ....

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 sep 2018, 16:35

Het stond nochtans in de sterren geschreven dat hij de geschikte kandidaat was :wink:


Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

13 sep 2018, 17:01

Ik lees ook  dat hij 41 jaar is en  al eigenaar van 2 huizen ?  Is die hier  destijds met kapitaal uit Armenië
toegekomen misschien ?
Denk dat ik gelezen heb dat hij uit Albanië komt, en die Albanezen zijn al goed ingeburgerd in Antwerpen. :D
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
dejules

13 sep 2018, 18:00

Wil. schreef:Het stond nochtans in de sterren geschreven dat hij de geschikte kandidaat was :wink:


Afbeelding
N-VA-babe Geybels en coke op verboden liefdestrip in Thailand: “we zijn geflikt”

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/n- ... ~a1f876ba/

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

13 sep 2018, 23:27

dejules schreef:
Wil. schreef:Het stond nochtans in de sterren geschreven dat hij de geschikte kandidaat was :wink:


Afbeelding
N-VA-babe Geybels en coke op verboden liefdestrip in Thailand: “we zijn geflikt”

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/n- ... ~a1f876ba/
01/09/2010!!! En wie nam zélf het initiatief om haar aan de deur te zetten???  ;-) Als de rook om je hoofd is verdwenen...
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

14 sep 2018, 17:13

Ze mag van geluk spreken dat ze "senator" is en wel wat politieke macht heeft, want in Thailand zijn ze niet mals voor drug gebruik en bezit,er zitten 10talle backpackers die er ingeluisd zijn ,door een pakje te vervoeren in de gevangenis.
Ik dacht dat ze slimmer was of.......
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Polmar
Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:51

15 sep 2018, 14:13

De beste vrienden van de drugscriminelen zijn de advocaten, steeds weer slagen ze erin om via procedurefouten de 
baronnen vrij te krijgen, dat is dweilen met de kraan open, alleen de gangsters en de advocaten verdien er goed aan(miljoenen) zou graag de bankrekening eens zien van zo'n pleiters!!!!
Dan heeft De Wever te weinig gedaan ertegen, het zal er niet op beteren met de groene moslimpartij en de sossen erbij!!

Polmar 
Apple Imac Mojave

Polmar
Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:51

15 sep 2018, 14:14

De beste vrienden van de drugscriminelen zijn de advocaten, steeds weer slagen ze erin om via procedurefouten de 
baronnen vrij te krijgen, dat is dweilen met de kraan open, alleen de gangsters en de advocaten verdien er goed aan(miljoenen) zou graag de bankrekening eens zien van zo'n pleiters!!!!

Polmar 
Apple Imac Mojave

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

15 sep 2018, 17:52

Zolang ze de wet niet duidelijk maken, ze geen echte rechters hebben, dus geen wereldvreemde ,zolang hebben de advocaten en de criminelen vrij spel,ze maken een wet met tientallen achterpoorten,van mij mag het een dictator wet zijn, en ze echt straffen,ze niet met een voorwaardelijk, met uitstel, met een enkelband,vrijlaten,of met het vingertje, en ze moeten hun auto's en hun bezittingen en het geld verbeurd verklaren,en als ze de dubbele nationaliteit hebben, het belg zijn afnemen en d'er uit met die soort,met familie en al.
Wie niet horen wil zal het wel voelen. :evil:
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
Fazal

15 sep 2018, 18:25

Ja, dat gaan wij hier zeker doen, op en via Seniorennet..., de vraag is alleen maar 'hoe' ...???  :roll:

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

16 sep 2018, 14:10

Polmar schreef:De beste vrienden van de drugscriminelen zijn de advocaten, steeds weer slagen ze erin om via procedurefouten de 
baronnen vrij te krijgen, dat is dweilen met de kraan open, alleen de gangsters en de advocaten verdien er goed aan(miljoenen) zou graag de bankrekening eens zien van zo'n pleiters!!!!
Dan heeft De Wever te weinig gedaan ertegen, het zal er niet op beteren met de groene moslimpartij en de sossen erbij!!

Polmar 
Efkes ter informatie; BDW is Burgemeester ……………..geen minister van justitie.
De zon is gratis voor iedereen

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

16 sep 2018, 14:12

tokkio schreef:Zolang ze de wet niet duidelijk maken, ze geen echte rechters hebben, dus geen wereldvreemde ,zolang hebben de advocaten en de criminelen vrij spel,ze maken een wet met tientallen achterpoorten,van mij mag het een dictator wet zijn, en ze echt straffen,ze niet met een voorwaardelijk, met uitstel, met een enkelband,vrijlaten,of met het vingertje, en ze moeten hun auto's en hun bezittingen en het geld verbeurd verklaren,en als ze de dubbele nationaliteit hebben, het belg zijn afnemen en d'er uit met die soort,met familie en al.
Wie niet horen wil zal het wel voelen. :evil:
Tokkio op Justitie????? Daar stem ik voor.
De zon is gratis voor iedereen