REDOMEX

Vragen/antwoorden betreffende gezond leven en/of uw gezondheid

angel22
Lid geworden op: 10 jun 2012, 12:54

19 sep 2018, 17:41

Zijn er mensen die deze medicatie om migraine-aanvallen te vermijden nemen ?

Alvast bedankt.

Angel
fijne dag verder

DannyVandeVelde
Lid geworden op: 07 aug 2017, 19:30
Locatie: Eeklo

19 sep 2018, 19:23

Mijn vrouw gebruikt Redomex 25 voor zenuwpijnen en ze is er redelijk goed mee

angel22
Lid geworden op: 10 jun 2012, 12:54

19 sep 2018, 19:54

Wat zijn de gevolgen op korte en lange termijn? 
fijne dag verder

DannyVandeVelde
Lid geworden op: 07 aug 2017, 19:30
Locatie: Eeklo

20 sep 2018, 12:51

angel22 schreef:Wat zijn de gevolgen op korte en lange termijn? 
Ik denk wel als je het middel lang gebruikt en je wil stoppen zal je langzaan moeten afbouwen aangezien het middel ook gebruikt wordt voor depressies. Vraag je arts als je bang bent voor neven werkingen of andere. 

Janna
Lid geworden op: 19 jun 2010, 16:19

20 sep 2018, 18:30

angel22 schreef:Wat zijn de gevolgen op korte en lange termijn? 

korte termijn : ge voelt u goed, goede pijnstilling bij zenuwpijnen, na operaties,  en ook zeer effectief bij tijdelijke depressieve neigingen.
lange termijn  beter langzaam afbouwen, 1 dag zonder, dan 2 dagen zonder, enz. want is tenslotte medicatie met ook bijwerkingen  : na enkele maanden of jaren gebruik wordt men een zombie en valt om 18u in slaap waar men zit;

DannyVandeVelde
Lid geworden op: 07 aug 2017, 19:30
Locatie: Eeklo

20 sep 2018, 21:55

Janna schreef:
angel22 schreef:Wat zijn de gevolgen op korte en lange termijn? 

korte termijn : ge voelt u goed, goede pijnstilling bij zenuwpijnen, na operaties,  en ook zeer effectief bij tijdelijke depressieve neigingen.
lange termijn  beter langzaam afbouwen, 1 dag zonder, dan 2 dagen zonder, enz. want is tenslotte medicatie met ook bijwerkingen  : na enkele maanden of jaren gebruik wordt men een zombie en valt om 18u in slaap waar men zit;
Mijn vrouw neemt redomex om 22.00 uur en slaapt de gehele nacht door. Ik heb ook niet de indruk dat ze als een zombie rond loopt en ze slikt het al meer dan een jaar.

Janna
Lid geworden op: 19 jun 2010, 16:19

21 sep 2018, 09:58

DannyVandeVelde schreef:
Janna schreef:
angel22 schreef:Wat zijn de gevolgen op korte en lange termijn? 

korte termijn : ge voelt u goed, goede pijnstilling bij zenuwpijnen, na operaties,  en ook zeer effectief bij tijdelijke depressieve neigingen.
lange termijn  beter langzaam afbouwen, 1 dag zonder, dan 2 dagen zonder, enz. want is tenslotte medicatie met ook bijwerkingen  : na enkele maanden of jaren gebruik wordt men een zombie en valt om 18u in slaap waar men zit;
Mijn vrouw neemt redomex om 22.00 uur en slaapt de gehele nacht door. Ik heb ook niet de indruk dat ze als een zombie rond loopt en ze slikt het al meer dan een jaar.
Als ge maar 1 redomex neemt 's avonds hebt ge er wel geen last van gedurende de dag, als ge er 3 per dag moet nemen is dat een andere zaak , dan zijt ge 's avonds gegarandeerd uitgeschakeld.
Geeft ook nog een groot verschil : 0,25; 0,50 of 0,75,  en iedere persoon reageert anders