BlueTooth en streamen

Vragen/antwoorden betreffende overige vragen, die niet passen in bovenstaande forums.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

30 sep 2018, 09:10

Hellokes iedereen, misschien droom ik van iets dat niet mogelijk is, maar zonder er over te spreken zal ik zeker geen antwoord vinden.

Over wat gaat het?

Wel ik ben hoorapparaten drager, en tegenwoordig werken ook die toestellen met Bluetooth.

Ik kan per knopdruk mijn apparaten aan een bluetooth zender koppelen die op een audio uitgang van bijvoorbeeld de TV aangesloten is, zodoende krijg ik het geluid rechtstreeks in mijn hoorapparaten.

Ook kan ik, opnieuw per knopdruk, omschakelen naar een connectclipmicrofoon/zender (zie bijvoorbeeld op https://allesvoororen.nl/hoortoestel-ac ... nnectclip/) waarmede men niet enkel een spreker beter kan horen, maar ook nog de
luidspreker van je mobiele telefoon naar de hoorapparaten streamt.

Dat omschakelen per knopdruk heeft dus als nadeel dat men ofwel het geluid van de TV streamt, of wel dit van de connectclip.

Ik ken de juiste werking niet, maar denk dat deze verbinding via verschillende frequenties gebeuren.

Wel, ik stel mij de vraag of er geen toestel, of misschien een app zou bestaan die beide signalen gelijktijdig zou ontvangen en via een soort van mixer/mengpaneel beide signalen naar mijn hoorapparaten zou streamen?

Ik liet het reeds verstaan, misschien droom ik, maar soms worden dromen werkelijkheid …

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

30 sep 2018, 09:39

Misschien niet wat U verwacht maar : https://www.healthyhearing.com/help/hea ... /bluetooth

Multiple Connections?

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

30 sep 2018, 10:39

Hello Paul, bedankt voor deze info, het bestaat dus, en, zoals ik reeds liet verstaan, dromen worden soms werkelijkheid.

Nu eventjes met de audioloog spreken en te weten komen of er in hun "winkel" zo iets bestaat.

Andere oplossingen zijn ook nog steeds welkom.

Groetjes.

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender