POP3

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

jance
Lid geworden op: 30 jul 2006, 17:03
Locatie: Merksem

12 okt 2018, 15:53

Ik ontvang mijn e-mails (Proximus - Skynet) via "Windows Live mail". Maar al 3 dagen komt er niets meer binnen. Ik krijg telkens de melding dat ofwel de server POP3 ofwel de server SMTP niet reageert.
Ligt de fout bij mij of bij Proximus? En wat kan ik eventueel doen?

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

12 okt 2018, 16:19

Wat u kan doen is eens naar webmail.proximus.be gaan om uw post te lezen.
Zelf ben ik niet bij Pr en kan u niet verder helpen. Wacht nog even op andere reacties.

jance
Lid geworden op: 30 jul 2006, 17:03
Locatie: Merksem

12 okt 2018, 19:10

Bedankt. Dat doe ik ondertussen al. Maar via "Windows Live Mail" is het me toch makkelijker. Hen Proximus gemaild, maar wacht nog op antwoord.

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

12 okt 2018, 19:27

Heb hier verschillende mailaccounts bij skynet/proximus.
2 staan ingesteld op Pop3 en 2 andere op Imap om de mails te laten ophalen met MS Office-Outlook.
En alles werkt normaal.

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

12 okt 2018, 20:08

Misschien heeft u dat al gedaan, maar ik zou uw account eens verwijderen, computer eens opkuisen. Computer afzetten, een 10 tal tellen later opstarten en uw account terug instellen. Probeer over te schakelen naar IMAP 
succes