foto kan niet worden weergegeven

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

kamiel2
Lid geworden op: 05 jul 2009, 06:49
Locatie: Berlare

25 okt 2018, 12:30

nee hoor Sony, stond zo!!
was trouwens iets van het eerste wat ik gedaan heb! 
gevonden op google denk ik!! 
Medion/Akoya PC MD8868, 64Bit,/RAM 4GB/Telenet F-Secure IS/google chrome/Ccleaner//WLMail 2012

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

25 okt 2018, 13:10

kamiel2 schreef:ja hoor dat lukt!!!

hierbij een voorbeeld van de website Zimmo
Kamiel,  probleem is dus opgelost in die zin dat je de afbeeldingen nu gewoon kan bekijken, zoals ze bedoeld waren.

Dat dit wel lukt bij ERA en niet bij zimmo, is niet eens zo verwonderlijk.
Vergeet niet, zimmo groepeert enkel maar het aanbod.
Zimmo weet verder totaal niets af van de goederen.
Wie dan wel? De aanbieders zelf natuurlijk, in dit geval is dat ERA.
Je ziet bij Zimmo dus altijd de aanbieder staan naast de adv..
Dat is degene die al je vragen kan beantwoorden, zimmo laat enkel maar zien dat er iets te koop is, en dat is alles.

Afbeelding

Waarschijnlijk heeft jouw pc op de een of andere manier last met dit ene voorval.
Je kan altijd nog eens testen of andere zimmo-aanbiedingen hetzelfde euvel vertonen.... en dat dan ook aan zimmo melden.
Het al dan niet gebruiken van Micros. Silverlight door een van beiden, kan mogelijk ook een rol spelen...

Jouw probleem is in ieder geval opgelost.
Suc6 verder hé.
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

kamiel2
Lid geworden op: 05 jul 2009, 06:49
Locatie: Berlare

26 okt 2018, 08:20

Dank U wel, 

Ik dacht het wel dat het aan de website van Zimmo lag, misschien hebben ze die een update gegeven en zit daar ergens het verschil,
Zoals je schreef kan ik natuurlijk naar de verkoperswebsite zelf gaan waar ik inderdaad dan alle foto's kan zien, al was het vroeger (enkele maanden terug) eenvoudiger met een simpele muisklik zag ik alles.
Zimmo is op de hoogte en indien ik er eerstdaags niks meer van hoor dan neem ik wel terug contact, ik moet ze dan ook eerst even laten zoeken hé!!

Bedankt voor al de inspanningen en de hulp 
Ik zou zeggen als ik je met iets kan helpen? maar dat zal niet hoeven denk ik??
Bedankt en tot later!!

vriendelijke groetjes,
Kamiel
Medion/Akoya PC MD8868, 64Bit,/RAM 4GB/Telenet F-Secure IS/google chrome/Ccleaner//WLMail 2012

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

26 okt 2018, 09:49

pcekspeer schreef: Je kan altijd nog eens testen of andere zimmo-aanbiedingen hetzelfde euvel vertonen.... en dat dan ook aan zimmo melden.
OK.
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

kamiel2
Lid geworden op: 05 jul 2009, 06:49
Locatie: Berlare

26 okt 2018, 10:33

alles van Zimmo heeft hetzelfde probleem
ik heb nu Dendermonde opgevraagd en het is hetzelfde, men kan alles opvragen: liggingsplan, street view maar geen foto's, 

Afbeelding

wat ik wel nu gezien heb:
linksboven naast details staat website van de verkoper en als men daar op klikt komt men direkt op de verkoper met foto's enz... 
Dit is gekomen door de tip van jou!!
Bedankt
Medion/Akoya PC MD8868, 64Bit,/RAM 4GB/Telenet F-Secure IS/google chrome/Ccleaner//WLMail 2012