NMBS - De Lijn - Ben Weyts.

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

26 nov 2018, 09:58

Waarom is de beslissing van minister Weyts oneerlijk en louter electoraal geïnspireerd?
Weyts heeft gelijk te zeggen dat dit een verrotte erfenis van tientallen jaren wanbeleid is van vorige regeringen (waar naast de door de N-VA zo vermaledijde 'sossen' ook twee van zijn huidige coalitiepartners CD&V en Open VLD deel van uitmaakten, maar dit terzijde).
Hij heeft er de voorbije vier en een half jaar al evenmin iets aan gedaan.

Een belgische inboorling:

"Misschien heb ik gewoon geluk maar ik heb in al de jaren dat de redactie in de Vooruitgangstraat huist nog nooit enig probleem gehad met de vluchtelingen die in en rond Brussel-Noord rondliepen, wanneer ik er met de trein toekwam of terug vertrok. Aangenaam? Niet echt. Schrik? Deze mensen hebben veel meer redenen om bang te zijn dan ik, weken op de vlucht, angst om opgepakt te worden en gedeporteerd, terug naar af, alle risico's voor niets, angst ook voor de nog komende risico's van de verdere vlucht. Het allerlaatste wat deze mensen willen is incidenten met een witte Belg die er zo de politie bijhaalt. Zij zijn bang van ons.

Het is eveneens volledig juist dat er een groot probleem is met zakkenrollers en kofferdieven in Brussel-Noord.
Dat werd recent nog bevestigd door de politiecommissaris van de betrokken politiezone.
Hij voegde er wel aan toe dat de criminaliteit in Brussel-Noord GEEN verband heeft met de aanwezigheid van de transmigranten.
Die hebben immers andere prioriteiten, zoals zo snel mogelijk op een Flixbus richting Groot-Brittannië geraken. 

Wel altijd goed oppassen voor Brusselse gauwdieven en drugsverslaafde boeven in de grote zaal, de gangen naar de perrons en op de perrons! Die lopen hier wel al jaren rond, lang voor het woord 'transmigrant' werd uitgevonden.

-- Er stoppen ook bussen van de Brusselse vervoersmaatschappij MIVB in de kelderperrons. Die staan in tegenstelling tot de bussen van De Lijn vlak naast de zaal waar de transmigranten verblijven. De MIVB haalt zijn bussen daar niet weg ...

Overduidelijk, de grote roerganger jaagt zijn schaapjes op in een directe lijn naar mei 2019, op de anderen maakt zijn quasi-intellectueel gewauwel steeds minder indruk...
De gewone mens buiten Aaaantwaarpe, ziet maar al te goed en met veel leedvermaak, dat hij zelfs in dat onooglijk zeemansgat niet in staat is een werkzaam gemeentebestuur naar de... vetpotten te leiden...
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/