Match fixen

Dit is de plaats waar je vragen kan stellen en/of discussiëren over alle mogelijke soorten van sporten: watersport, voetbal, basketbal, golf, tennis, enz.

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

28 nov 2018, 21:56

Drie meisjes voetballers 15 jaar zouden 50000 euro krijgen
Stel me daar grote vraagteken bij
Het was een Turk, hoe wisten zij dat
En dan 50000 euro is dat niet veel geld
En hoe zouden zij dat kunnen verbergen meisje 15 jaar en plots 50000 euro rijker
Moest dan wel een zeer lompe omkoper zijn
Gaat er nog iets uit de bus komen ,dan verassend nieuws 
Ik zou de trainer 150000 euro geven om wat te fixen,en geen drie meisjes van 15 gebruiken dat zeker uitkomt,hoe zouden die meisjes dat moeten flikken 15 jaar oud

fregat
Lid geworden op: 05 jan 2011, 18:04
Locatie: Waasland

29 nov 2018, 08:03

Match was misschien opgenomen in aanbod bij weddenschappen .. :!:
Doe wel en zie niet om !

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

29 nov 2018, 09:47

Daar zou het voor moeten bedoeld zijn 
Maar 50000 dollar per kind die man heeft niet goed wijs geweest
Dit  zou zeker uit gekomen zijn!en zeker met dollers
Hoe konden zij daar mee boven komen
Wist deze Turk dan dat de drie zouden voetballen en waar hij deze deel heeft onderderhandeld  met drie meisjes
Als het gebeurd zou zijn,denk ik dat de man andere bedoelingen heeft gehad dan voetbal
Stel me toch vragen zeker als het moest uitkomen dat er niet kon gegokt worden op de match van de meisjes,men zal dit toch wel na moeten gaan

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

29 nov 2018, 11:27

marcelvm ;

Laat ons ervan uitgaan dat het een netwerk betreft , en dat die mannen precies weten hoe en wat.
Of ze die meisjes handje contantje gingen uitbetalen , denk het ook niet maar via-via , en dat ze een bepaalde som bvb gingen krijgen maar dat er toch wel tussenpersonen bij betrokken zijn?
De uitleg dat de journalisten er aan geven moet je niet direkt voor zuivere waarheid aannemen (het kan dat wel, maar???)
Als je ziet "propere handen", straks ga je daar niets meer van horen, advocaten regelen dat wel .
Sport waar veel geld in rond draait is , nooit zuiver op de graat.
T'is een commerce die goed draait , tot er één door de mand valt of zijn mond voorbij praat , maar je ziet dan nog glippen er velen door de mazen van het gerecht.
"Geld trekt recht wat krom is"
Geld is macht , het is altijd zo geweest.