Ratten verlaten het zinkend schip ?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

25 nov 2018, 11:43

Ice schreef:
Pcekspeer: jij bent nog niet geleerd, precies?  :roll:
Jij wel dan? Eh?
En wat zou ik moeten geleerd hebben? Eh?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

25 nov 2018, 11:48

pcekspeer schreef:
petrol schreef:
pcekspeer schreef:moderator ingrijpen, dit loopt de spuigaten uit, weeral :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Ga spelen gast.
Mag ik de moderator vragen hier in te grijpen?!!!!!!!! :evil: :evil: :evil:
Dit wordt al te gortig!
Jij bent hier de laatste tijd de kampioen draadjes openen,en jij gaat dan eventjes komen zeggen "het loopt de spuigaten uit".

Ja gast !

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

25 nov 2018, 11:50

"""er is trouwens een verband tussen het pact en graaiende parlementariërs dus behoort het ook zijdelings tot de topic."

Wat een onversneden nonsens. Een discussie over exuberante uittredingsvergoedingen heeft geen blaas met dat pact te maken. Zo kan je om het even welk topic gaan verzieken met dat eeuwige gezeur over islamisatie en  migratie. Ik snoer niemand de mond - iedereen schrijft wat hij/zij wilt en daarmee basta en kan zijn/haar standpunt verdedigen; dat sommigen daar blijkbaar de capaciteiten voor missen en dan maar beginnen met anderen uit te maken is hun probleem. Uw grootste probleem is dat je niet kan dealen met anderssoortige meningen dan de uwe.
Ice

25 nov 2018, 12:04

Ik deal niet, ik geef mijn mening  :twisted:

En wát heeft dit dan wel te maken met uittredingsvergoedingen?
"Als mijn "naam" Petrol zou zijn ging ik nu bleiten bij de moderators om dit topic " dicht te gooien". Afbeelding

Weer een verwijt over wat je zelf doet.. :roll:

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

25 nov 2018, 12:07

Voor wie zou denken dat het graaien zich beperkt tot de traditionele partijen...ook het Vlaams Belang ( door sommigen hier "de bozen" genoemd)weet de vetpotten staan. Een lijstje van enkele jaren geleden. Ik moet in alle eerlijkheid stellen dat ik nog nooit van de geweldige  prestaties van Vlaams Belangers Pieter Huybrechts (342.000€) en Felix Starckx (342.000€) gehoord had. Ook de Vlaamsche kuise Colen staat er tussen ( alweer 342.000€) -  De Grote Verandering moet je dus ook niet van de Echte Vlamen verwachten :wink:


Afbeelding

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

25 nov 2018, 12:14

Ice schreef:Ik deal niet, ik geef mijn mening  :twisted:

En wát heeft dit dan wel te maken met uittredingsvergoedingen?
"Als mijn "naam" Petrol zou zijn ging ik nu bleiten bij de moderators om dit topic " dicht te gooien". Afbeelding

Weer een verwijt over wat je zelf doet.. :roll:
Ach heeft voor mij geen belang meer.
Laat maar.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

25 nov 2018, 13:10

frits1955 schreef:
De Grote Verandering moet je dus ook niet van de Echte Vlamen verwachten :wink:
De GV waren enkel maar bedoeld voor de Echte Verkozen Vlamen, wel te verstaan. Het zijn immers zij die de partaaaaii gemaakt en opgevoed hebben...
Neem nu Pieter Huybrechts. 
Jan Jambon (u ook bekend?) is getrouwd met Mieke. En dan?
Mieke is de zus van Pieter. Aha.
Zelf is Peter getrouwd met Veerle. En dan?
Veerle is de dochter van Dillen Karel, je weet nog wel, die die het VLBelang meende te moeten oprichten.
Pieter is dus eigenlijk meer een familieman dan politieker, maar hij wordt verplicht om beide te combineren, zie lager...
Pieter die zijn eigen moeilijk kan inhouden is ook nog lid geweest vh VMO.
En als het op duiten aankwam, was hij er altijd als de kippen bij.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/vo ... ~aca5b158/
En die vetpotten wist hij al op jeugdige leeftijd te vinden, hetgeen hem geliefd maakte in zijn uitgebreide familiale kringen...

Vanaf 2004 zien we zijn jaarlijks leefloon, want zeg nu eerlijk meer is het toch echt niet, stijgen van:
€ 88.130 in 2004 tot het jaar dat hij zijn vlaamse schup afkuiste 2014:   €112.630
Dat is een verhoging van zijn vlaams leefloon met bijna € 25.000 op een goede 10jaar...

Afbeelding

Begrijpelijk dat de meest stemaanbrengende personen uit alle mogelijke vlaamse verenigingen, massaal zijn overgestapt naar de meer lucratieve vetpotten (lees leefloontjes).
Zij bevolken en ontsieren nu gretig kleine partijtjes als de NVA en VLBelang...
De vlaamse verenigingen blijven ondertussen nog enkel maar teren op hun...reserveploegjes. Ook al omdat de jongeren geen enkele ambitie hebben in die richting...enkele schildvriendinnetjes niet nagelaten...


.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
Ice

25 nov 2018, 17:44

petrol schreef:
Ice schreef:Ik deal niet, ik geef mijn mening  :twisted:

En wát heeft dit dan wel te maken met uittredingsvergoedingen?
"Als mijn "naam" Petrol zou zijn ging ik nu bleiten bij de moderators om dit topic " dicht te gooien". Afbeelding

Weer een verwijt over wat je zelf doet.. :roll:
Ach heeft voor mij geen belang meer.
Laat maar.
Je hebt gelijk, petrol, voor mij ook niet want dit draadje gaat nergens meer over.  :roll:

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

25 nov 2018, 17:54

Als het over de parlementaire graaiers van het Vlaams Belang gaat dan "gaat het draadje nergens meer over". :wink:

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

25 nov 2018, 18:00

frits1955 schreef:Voor wie zou denken dat het graaien zich beperkt tot de traditionele partijen...ook het Vlaams Belang ( door sommigen hier "de bozen" genoemd)weet de vetpotten staan. Een lijstje van enkele jaren geleden. Ik moet in alle eerlijkheid stellen dat ik nog nooit van de geweldige  prestaties van Vlaams Belangers Pieter Huybrechts (342.000€) en Felix Starckx (342.000€) gehoord had. Ook de Vlaamsche kuise Colen staat er tussen ( alweer 342.000€) -  De Grote Verandering moet je dus ook niet van de Echte Vlamen verwachten :wink:


Afbeelding
Verkiezing propaganda....de kalvo heeft persies het licht gezien,of is het afgunst,maar in ieder geval beginnen ze te begrijpen dat er te VEEL(graaiende) beroeps politiekers zijn....
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181125_03985276
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
Ice

25 nov 2018, 18:10

ALLE politiekers graaien ook VB, dat ontkent niemand maar die zijn tenminste niet zo achterlijk dat ze zichzelf ook nog uitspuwen en in eigen voet schieten door eigen volk te schofferen met openlijk verraad zoals de rest van de bende politiekers.

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

30 nov 2018, 23:19

De ratten verlaten ...

Ook Tommeklein geeft er de brui aan en houdt het voor bekeken . Hij had pertang , juist zoals Vandeurzen ,  nog  belangrijke dingen af te handelen in de regering . Hij zag de bui hangen, kreeg natte voeten en vervolgens werd het te heet onder zijn gat . Wie is de volgende  die zijn schup gaat afkuisen ? Ze houden de eer aan zichzelve inplaats van die eer hoog te houden in het belang van het volk . :roll: :roll: :roll:

werewoef
AMEN en AUM

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

04 dec 2018, 15:57

De vloemse regering deelt nu al de...paashaaseitjes uit aan de volgende vloemse regering.
Dat komt ervan als records verslaan je enige doel is...
Zo dus ook de overheidsschuld die stijgt naar kritieke recordhoogten.
De vloemse goochelaars, géén gewone kermisklantjes dus, zorgen ervoor dat de huidige overheidsschuld die momenteel
26.8 miljard euro
bedraagt, in de volgende jaren zal stijgen tot 
34.1 miljard euro
in 2013.

Cijfers die de vloemse goochelaars zelf bij het Vlaams Parlement hebben ingediend, en die waren...wild enthousiast natuurlijk...

Om de strenge Europese begrotingsregels te omzeilen, zette Vlaanderen jarenlang in op alternatieve financiering om te kunnen investeren in bijvoorbeeld scholen en rusthuizen...

http://werkenbijdeoverheid.be/vlaamse-o ... ordbedrag/

Maar, die lamentabele goocheltruc breekt nu zwaar op:

https://www.tijd.be/politiek-economie/b ... source=SIM

Enfin, om geen gezichtsverlies te leiden heeft de vloemse regering unaniem besloten om de ontstane krater toe te dekken, met hun privé-kapitaal, dat het moet gezegd, na zovele jaren regeren, niet onaanzienlijk is gestegen...

Afwachten want je weet pas achteraf wat het woord van politici eigenlijk voorstelt...
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/