punt op vergadering

Vragen/antwoorden betreffende recht.

BIKERCAT
Lid geworden op: 04 nov 2007, 21:12
Locatie: on the best side of the river

10 dec 2018, 19:16

Hallo beste :wie weet  hier raad over : wij hebben vorige week jaarlijkse AV gehad in het appartementsgebouw.Bij de te bespreken punten stond een punt dat al voor het derde jaar op de agenda staat.Nu was er weer geen overeenkomst over dat punt en hebben ze het maar verplaatst naar volgend jaar.Nu is mijn vraag : kan dat zomaar?graag zou ik weten terugvinden in de wettekst hoe dat zit.PS.Ik heb altijd gehoord dat men geen tweede maal een zelfde punt op de agenda mocht zetten!!mvg :lol:
55 Monique

13 dec 2018, 20:11

Wat is de betekenis van punt , dat ze verschuiven ....Als je A zegt moet je B ook zeggen 

Anders kunnen we u vraag niet beantwoorden .....


Kan altijd zaak zijn dat niet direct moet uitgevoerd worden ....Kunnen veel oorzaken zijn .

Als JE graag antwoord wilt weten , moet je vragen aan syndicus , je was er toch wel bij op de algemene vergadering , kun je toch wel de vraag stellen waarom dat ze weer verschuiven , en anders opzoeken via internet en de naam vermelden over wat het gaat niemand kan in de wettekst opzoekingen als je niet weet waar het over gaat ...

Mijn inziens vind ik dat je nog niet zolang daar moet wonen dat je met zoveel vragen zit ....

Mvg .

https://www.biv.be/sites/default/files/ ... 0-2015.pdf

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

14 dec 2018, 12:25

Het kan zijn dat het over onderhouds werken gaat
maar ook over vervraaings werken
maakt natuurlijk verschil uit