Migratie én pact: ahum...

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Ice

12 dec 2018, 13:36

Jockey schreef:
voorn schreef:Hier in ons gebouw wonen Pakistaanse vluchtelingen.
Beiden hebben al een respectabele leeftijd.
Ze wonen hier, hebben blijkbaar geld en doen geen klop.
En dan zijn er Belgen die met 1100€ moeten huren en leven.
Ge moet verdorie een verbitterd mens zijn om zo de rekening van een andere te maken... Ik heb ook een respectabele leeftijd en doe ook geen klop meer! Nu gij :-) 
Gij hebt er anders wél voor moeten WERKEN, neem ik aan? :roll:
Gij moet zelf instaan voor de kosten van je onderhoud, je huisvesting, voeding, 'zakgeld'?? Of betaalt de staat/ocmw of whatever dat ook voor jou van ons belastinggeld?

Is het verbittering als men de schande aankaart van op zn luie krent hier als 'vluchteling' te komen genieten ten koste van anderen/eigen bevolking, die ervoor móeten werken om dan nog minder te krijgen?  8O 
Me dunkt dat woede en verontwaardiging voor dit onrecht geheel terecht is!!

Flashback
Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Locatie: Boemerskonte

12 dec 2018, 15:21

En wat als dat Pakistaanse koppel nu eens de ouders waren van Pakistanen werkzaam in het diamantwezen die hun ouders een zelfstandig onderkomen bezorgen en instaan voor hun onderhoud, de huisvesting, voeding en 'zakgeld' ?
Ik lees in de posting van "voorn" nergens iets van OCMW of dergelijke.
Waar zijn jullie toch mee bezig ?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 dec 2018, 15:56

Een zeer interessante website: Gallup onderzocht bij heel veel mensen op deze aardbol wat hun migratie-intenties zouden zijn. Je leest het hier

Scroll naar beneden om daar te zien hoe de bevolking tussen 15 en 30 jaar ouderdom zou evolueren. Bemerk ook dat er een kolom staat waarin de brain drain (of aanzuiging van) af te lezen staan.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

12 dec 2018, 15:59

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

12 dec 2018, 16:00

Ice schreef: Ik denk dat het hoog tijd wordt dat burgers zelf zich eens gaan bemoeien waar het kan en dat is de openbare zittingen van hun eigen gemeente bijwonen en hun stem laten horen. Het ocmw en gemeentelijk beleid nauwgezet volgen en eventueel klachten indienen zou kunnen helpen?
Die zittingen zijn openbaar tot op een bepaalde hoogte, je mag er wel gaan luisteren maar wel mondje dicht of je wordt "verwijderd". Gevoelige dossiers worden sowieso huis clos behandeld.
Ice

12 dec 2018, 16:15

Flashback schreef:En wat als dat Pakistaanse koppel nu eens de ouders waren van Pakistanen werkzaam in het diamantwezen die hun ouders een zelfstandig onderkomen bezorgen en instaan voor hun onderhoud, de huisvesting, voeding en 'zakgeld' ?
Ik lees in de posting van "voorn" nergens iets van OCMW of dergelijke.
Waar zijn jullie toch mee bezig ?
Kan allemaal, maar is weinig waarschijnlijk...klinkt echter aannemelijker dat ze met de immigratiegolf sinds 2015 zijn meegekomen of door gezinshereniging naar hier gehaald werden.
(En pakistanen, de meest conservatieve en fanatieke moslims, werkzaam bij Jóden in de diamantsector? Dacht het niet zo direct...)
Zoveel pakistanen zitten er tenslotte hier (nog) niet, die trekken bij voorkeur naar hun enclave in de jihad hoofdstad Birmingham, UK...daar willen álle illegalen naartoe.
Waar zijn we inderdaad mee bezig om ook op jouw kosten de halve wereld naar hier te halen om te onderhouden, nietwaar?  :roll:
Ice

12 dec 2018, 16:18

MichelN schreef:
Ice schreef: Ik denk dat het hoog tijd wordt dat burgers zelf zich eens gaan bemoeien waar het kan en dat is de openbare zittingen van hun eigen gemeente bijwonen en hun stem laten horen. Het ocmw en gemeentelijk beleid nauwgezet volgen en eventueel klachten indienen zou kunnen helpen?
Die zittingen zijn openbaar tot op een bepaalde hoogte, je mag er wel gaan luisteren maar wel mondje dicht of je wordt "verwijderd". Gevoelige dossiers worden sowieso huis clos behandeld.
Dat neemt niet weg dat burgers het recht hebben op álle informatie, ook over gesloten zittingen met 'gevoelige dossiers' en wat daar besproken werd?

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

12 dec 2018, 16:58

50 jaar geleden , dan bestond er geen migratie uit de ganse wereld ! Toen noemde men diegenen die hier kwamen werken
omdat het in hun land niet deugde of er geen werk was  :
  'gastarbeiders' .

Wat we nu zien is de halve wereld die naar hier (en Europa) migreert
om te teren op de vruchten van de arbeid van autochtone bevolking en
die van de politiek méér om méér toegevingen krijgt om hun eigen
'cultuur' volop te kunnen handhaven.

Wat de eigen bevolking daar van vindt .. dat is ondergeschikte materie.
En voor die "gastarbeiders" zorgt Europa,na dat ze eerst hadden gezegd dat een (gast) arbeider toch minstens 3 maand   moest werken om een werkloosheid vergoeding te krijgen, hebben ze het dan maar verminderd naar 1 dag, men kan het die mensen toch niet aandoen om 3 maand te werken......dus vinden ze dat 1 dag al frustrerend genoeg is ,en ze zeggen ook nog dat die man/vrouw daarom niet  hier moet blijven ,maar dat hij rustig naar zijn land van herkomst mag gaan....dus na de coup van de VN met het marrakech pact , komt de uitkering voor het Oostblok van het Europese parlement.

:evil:

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/eu ... ~afcc6cf3/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

12 dec 2018, 19:56

En ook voor Brazilië hoeft het pact niet meer!

MichelN
Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
Locatie: Groot-Leuven

12 dec 2018, 21:58

Ice schreef:
MichelN schreef:
Ice schreef: Die zittingen zijn openbaar tot op een bepaalde hoogte, je mag er wel gaan luisteren maar wel mondje dicht of je wordt "verwijderd". Gevoelige dossiers worden sowieso huis clos behandeld.
Dat neemt niet weg dat burgers het recht hebben op álle informatie, ook over gesloten zittingen met 'gevoelige dossiers' en wat daar besproken werd?
Dat zijn doorgaans persoonlijke dossiers van bv mensen die in schuldbemiddeling zitten, personeelszaken o.i.d., ik vind ook dat niet iedereen daar zaken mee heeft.
Ice

13 dec 2018, 02:41

MichelN schreef: Dat zijn doorgaans persoonlijke dossiers van bv mensen die in schuldbemiddeling zitten, personeelszaken o.i.d., ik vind ook dat niet iedereen daar zaken mee heeft.
Natuurlijk niet, ik bedoel dan ook niet de persoonlijke dossiers maar die de gemeenschap aangaan.

Flashback
Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Locatie: Boemerskonte

13 dec 2018, 12:03

Ice schreef:(En pakistanen, de meest conservatieve en fanatieke moslims, werkzaam bij Jóden in de diamantsector? Dacht het niet zo direct...)
??? Werkzaam bij Joden ... Dacht het echt niet hoor, 't zal bij Indiërs zijn !
Dat zijn de financiers maar werken uiteraard (?) niet zelf, Pakistani zijn hun loonslaven maar verdienen alsnog een hoop meer dan de gemiddelde Belg.

freemate
Lid geworden op: 09 sep 2015, 15:56
Locatie: de wereld

13 dec 2018, 22:00

Migratie pact maakt deel uit van het "Coudenhove-Kalergi plan". Of "Globalisering" die beter gekend is bij het publiek.
Het is te lang om het uit te leggen en voor deze die wat meer willen weten google eens naar "Coudenhove-Kalergi plan" je mond zal open vallen.
Ik heb het alleen in het Frans maar bestaat ook in het Engels. In het Nederlands weet ik het niet.
 Het is de moeite.........
Het dorp der dwazen telt veel inwoners...
It is more difficult for a democrat to walk past a bag of money than a leg for a dog.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

14 dec 2018, 16:45

freemate schreef:Migratie pact maakt deel uit van het "Coudenhove-Kalergi plan". Of "Globalisering" die beter gekend is bij het publiek.
Het is te lang om het uit te leggen en voor deze die wat meer willen weten google eens naar "Coudenhove-Kalergi plan" je mond zal open vallen.
Ik heb het alleen in het Frans maar bestaat ook in het Engels. In het Nederlands weet ik het niet.
 Het is de moeite.........
Het bestaat ook in het NL,het is al eens beschreven in een van die islam/migratie topic's 
Onze kleinkinderen zullen er de dupe van worden........

https://ejbron.wordpress.com/2017/09/10 ... an-europa/

http://www.katholiekforum.net/2017/12/0 ... ergi-plan/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
Ice

15 dec 2018, 12:51

tokkio schreef:
freemate schreef:Migratie pact maakt deel uit van het "Coudenhove-Kalergi plan". Of "Globalisering" die beter gekend is bij het publiek.
Het is te lang om het uit te leggen en voor deze die wat meer willen weten google eens naar "Coudenhove-Kalergi plan" je mond zal open vallen.
Ik heb het alleen in het Frans maar bestaat ook in het Engels. In het Nederlands weet ik het niet.
 Het is de moeite.........
Het bestaat ook in het NL,het is al eens beschreven in een van die islam/migratie topic's 
Onze kleinkinderen zullen er de dupe van worden........

https://ejbron.wordpress.com/2017/09/10 ... an-europa/

http://www.katholiekforum.net/2017/12/0 ... ergi-plan/
Daarin staan open en bloot de plannen voor europa en we kunnen allemaal zien hoe zich dat ontvouwt naargelang de tijd vordert.

http://nageltjes.be/wp/wp-content/uploa ... i-1975.pdf

https://gerard1945.wordpress.com/2017/1 ... in-europa/

https://ejbron.wordpress.com/2018/01/07 ... rsie-2010/

Lees en huiver wat ónze en eu politieke verraders van plan zijn met de europese bevolking, allemaal onder het mom van "menselijkheid voor arme moslimvluchtelingen"....omvolking door overrompeling met moslims, genocide op europeanen door discriminatie, moslims mogen nu reeds ongestraft ons uitmoorden en armoede als wapen tegen verzet voor totale machtscontrole over de mondige europeanen.