Belgische staat" MOET" IS-strijdsters ........

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

29 dec 2018, 13:17

Dit is al een voorbeeld wat er gaat gebeuren met warrakech pakt
NVA gaat nog groot gelijk krijgen
rechter gaat gewoon alles kunnen beslissen zonder regels

vercingetorix
Lid geworden op: 28 okt 2008, 10:42
Locatie: harelbeke

29 dec 2018, 13:19

Itsme schreef:Kunnen ze die rechter niet aanklagen voor misdrijf tegen de mensheid?

Zo'n uitspraak is pas een echt misdrijf
Aanklagen ?
Deze "krommer" zou net hetzelfde moeten ondervinden als de burgemeester van Den Haag.
Die moet voor elke stap die hij zet omgeven zijn door bodyguards.
Ha ja ?
Ha ja : hij heeft het bestaan, de godverdomse nazi die hij is, te zeggen dat het zo (met die moslims) niet verder kan.
Hij moet het dus maar weten.
Hij zei :  ik ben gelijk Wilders, overal bescherming nodig;
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil
Ice

29 dec 2018, 14:09

Is er nu écht een jihadexpert en zelf moslim nodig om op het risico voor onze veiligheid te wijzen voor de politiek en magistratuur luisteren?

Of gaan ze door met dit gebroed op te blijven voeren als slachtoffers om ze op onze kosten pógen af te helpen van hun haat jegens ons terwijl ze verder in dezelfde toxische omgeving met geloofsgenoten opgroeien tot martelaren? 
Tenslotte wordt zo de haat jegens onze verderfelijke maatschappij verdergezet, de kinderen worden mogelijk zelfs als jihad helden onthaald door de jammerende grootmoeders? Zo gaat dat immers in de moslimgemeenschap.

Herinner je de kleuter in een kleuterklasje dat andere kindjes bedreigde door het gebaar van de keel over te snijden? 
En dat snotjong kwam niet eens uit oorlogsgebied....dan kun je je voorstellen wat ze gaan terughalen: geïndoctrineerde getraumatiseerden die de gruwelijke praktijken die ze gezien en meegemaakt hebben mogelijk ook eens zullen toepassen?

Mag politiek en magistratuur onze bevolking blootstellen aan dat risico of is het hun plicht om dat gevaar uit te sluiten door permanent de toegang te ontzeggen voor potentiële terroristen die vrijwillig is-terroristen vervoegden in een oorlog tegen óns?

Ik heb ook die burgemeester gezien...misschien geen slechte zaak als de politici zelf een doelwit gaan zijn voor de intimidatie van dat tuig.....als politici moeten gaan vrezen voor hun eigen leven en dat van hun familie zullen ze misschien eindelijk eens in gang schieten? Net als de krom-rechters?
Dan zullen ze wel gedwongen worden om afdoende maatregelen te nemen ipv te pamperen of ze gaan er zelf aan..

Deze kwalijke ontwikkeling in onze maatschappij is toch reeds jaren aan de gang en wordt zelf veroorzaakt door het politieke gepamper...verrotting door islamisering.
Tenslotte ijvert élke moslim voor onderwerping van de ongelovige en dat betekent: de politieke macht in handen krijgen...dan hebben de politieke dhimmi's es wat anders aan hun hoofd dan verkiezingen... :roll: 
En ze hebben overigens ook nog eens zélf schuld aan de moslim hulptroepen die ze door het marrakesh duivelspact binnen gaan halen om de greep naar hun politieke macht te doen. Jaja, karma is een bitch...
Fazal

29 dec 2018, 14:52

Er is niets meer aan te doen! En dat geldt voor gans Europa.
Men mag stemmen op eender wie of eender welke partij, het zij zo, en het blijft zo!
Wie dacht dat het niet nog erger kon worden, is eraan voor de moeite. :twisted:

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

30 dec 2018, 16:45

Als er zijn die ze binnen willen, jullie mogen proberen om ze herop te voeden en niet alleen met het accent op voeden hé.

Afbeelding
De zon is gratis voor iedereen

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

30 dec 2018, 17:01

Deze kereltjes zijn al een jaar of 14, schat ik zo. Eigenlijk gaat de discussie niet over hen. We spreken hier eerder over kinderen tussen 0 en 5 jaar, tot hooguit 10 jaar. Daar valt nog wel wat mee te doen, denk ik, maar dan moeten ze in een heel ander milieu opgevoed worden.

Hun moeders worden toch onmiddellijk in den bak gezet (hoop ik …) en dus moeten ze in een ander gezin opgevangen worden. Laat dat dan aub geen moslimgezin zijn.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

30 dec 2018, 18:44

""Hun moeders worden toch onmiddellijk in den bak gezet (hoop ik …)"

Ze werden toch bij verstek veroordeeld tot 5 jaar....
Ice

30 dec 2018, 18:48

Wil. schreef:Deze kereltjes zijn al een jaar of 14, schat ik zo. Eigenlijk gaat de discussie niet over hen. We spreken hier eerder over kinderen tussen 0 en 5 jaar, tot hooguit 10 jaar. Daar valt nog wel wat mee te doen, denk ik, maar dan moeten ze in een heel ander milieu opgevoed worden.

Hun moeders worden toch onmiddellijk in den bak gezet (hoop ik …) en dus moeten ze in een ander gezin opgevangen worden. Laat dat dan aub geen moslimgezin zijn.
Tussen 0 en 5 jaar.....euh...dat snotjong met het gebaar van de keel oversnijden tegen klasgenootjes in de kleuterklas was niet eens 5 jaar en kwam niet uit oorlogsgebied?
Daar valt al niks meer mee aan te vangen, kun je nagaan wat ons te wachten staat met dit gebroed dat reeds vanaf de geboorte haat meekreeg met de paplepel, die weten zelfs niet beter en zijn mentaal compleet verknipt en gestoord, dat krijg je nooit meer normaal.

Als een kromme rechter de smoes gebruikt dat kinderen niet gescheiden mogen worden van hun moeders om de moeders mee naar hier te halen, dan denk je nog dat ze de bak invliegen? of gaan de mensen- en kinderrechten weer misbruikt worden zodat die krengen hun straf kunnen ontlopen?
De kinderen gaan ze zeker niet mee in de bak steken zodat ze niet gescheiden zullen worden? 

Alles is mogelijk in dit kloteland dat helemaal om zeep is door politieke en justitiële landverraders.
En de familie en de hele moslimgemeenschap staan immers al te trappelen om deze jihadi's-in-spé op te vangen zodat hun is/daesh indoctrinatie niet tevergeefs geweest zou zijn...ze kunnen er zelf nog wat van bijleren?

En onderschat zeker die krengen niet, hoe ze hebben uitgehaald naar onze maatschappij, die ze verachten, minachten en haten toen ze in hun 'kaliefaat' verbleven...ronduit schókkende uitspraken.
Ook zij hebben geleerd hoe ze bommen moeten maken en aanslagen plegen, zij vormen ook een veiligheidsrisico.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

30 dec 2018, 19:48

Wil. schreef:Deze kereltjes zijn al een jaar of 14, schat ik zo. Eigenlijk gaat de discussie niet over hen. We spreken hier eerder over kinderen tussen 0 en 5 jaar, tot hooguit 10 jaar. Daar valt nog wel wat mee te doen, denk ik, maar dan moeten ze in een heel ander milieu opgevoed worden.

Hun moeders worden toch onmiddellijk in den bak gezet (hoop ik %u2026) en dus moeten ze in een ander gezin opgevangen worden. Laat dat dan aub geen moslimgezin zijn.
Moeder is veroordeeld tot 5 jaar. Dat is 60 maanden. Na één derde gaat ze vrijuit 'onder voorwaarden' Dat is na 20 maanden. Geloof je echt dat ze ondertussen die kinderen in een niet-moslim gezin gaan plaatsen????

Wil je ze jonger???

https://www.youtube.com/watch?v=p-54_NQa9oc
https://www.youtube.com/watch?v=0Wp5ocZExb8
https://www.youtube.com/watch?v=EiKaAKHH5cc&t=54s
De zon is gratis voor iedereen

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

30 dec 2018, 21:26

Ice schreef: Tussen 0 en 5 jaar.....euh...dat snotjong met het gebaar van de keel oversnijden tegen klasgenootjes in de kleuterklas was niet eens 5 jaar en kwam niet uit oorlogsgebied?
Daar valt al niks meer mee aan te vangen, kun je nagaan wat ons te wachten staat met dit gebroed dat reeds vanaf de geboorte haat meekreeg met de paplepel, die weten zelfs niet beter en zijn mentaal compleet verknipt en gestoord, dat krijg je nooit meer normaal.
"Ze worden grootgebracht met het mes in de pampers"
dixit Filip De Winter.
En gelijk heeft hij !!
Ondank is 's werelds loon

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

31 dec 2018, 00:29

't Is steeds generatie na generatie. Nu zijn't smartphone-mannen en IT mannen .
En er zijn er die  de oude generatie willen leren smoelen trekken, omver lopen, de snelste, de leepste willen zijn. Op alle mogelijke manieren, liegen zal daar ook wel bij zijn. 
Vroeg of laat valt dat toch door de mand.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

walteropdemaan
Lid geworden op: 27 nov 2009, 15:56

31 dec 2018, 15:02

Indien in België een moeder haar kind een tik geeft, worden de kinderen al afgenomen van hun ouders. En dit dan? Ze hebben hun kinderen meegesleurd naar een oorlogsgebied! Waarom proberen ze hier dan zo hard hun best te doen om ze niet van hun moeders te scheiden?

fregat
Lid geworden op: 05 jan 2011, 18:04
Locatie: Waasland

31 dec 2018, 15:50

frits1955 schreef:""Hun moeders worden toch onmiddellijk in den bak gezet (hoop ik …)"

Ze werden toch bij verstek veroordeeld tot 5 jaar....
In het " slechtste " geval 20 maand met enkelband ! Hopelijk ontzetting uit ouderlijke macht ! Kinderen plaatsen ver van de familie ....De maatschappij draait op voor de kosten ! :evil:
Doe wel en zie niet om !

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

15 jun 2019, 07:16

Laat heel die terroristennest ginder zitten!

https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171203_03221173
Ondank is 's werelds loon
MaLoReg

15 jun 2019, 08:39

Absoluut eens met Maior: laat heel dien boel ginder en nog veel beter zou zijn: stuur ze
allemaal terug wantb wat heb ben die eigenlijk hier te zoeken en dat gekwatch van 'op zoek naar een beter leven' het is niet te tolereren dat al die duizenden families leven van het OCMW en
vermits ze hopen kinderen hebben (of aangeven) kunnen ze een heel deel van dat bedrag
investeren om in hun thuisland mooie woning op te trekken. Wél allemaal ten koste van ons eigen volk.
En dat 'MOETEN' van die IS kinderen binnen te poakken is larie-dat had helemaal NIET GEMOETEN
maar over de kop van de bevolking doen ze het toch. En nu ist weeral té laat sé.