formulier invullen en verzenden

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

marann
Lid geworden op: 24 mar 2004, 21:01
Locatie: Schoten

05 jan 2019, 16:58

beste,

Kan iemand me zeggen hoe ik een formulier in word dat vanop mijn website wordt ingevuld door middel van een klik op dit formulier naar een e-mail ontvanger gaat.
Hopelijk heb ik het duidelijk uitgelegd.
Met vriendelijke groeten en alvast bedankt voor uw antwoord.
Marcel
Wie op zijn afkomst pocht, is als een aardappel: het beste deel zit onder de grond.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

05 jan 2019, 17:36

Beste Marcel,

Als je een MS Word formulier on line plaatst, dan moet de bezoeker dit eerst downloaden, dan invullen en daarna naar een opgegeven e-mail adres terugsturen. Anders gaat dit niet.

Wat je wel kan doen, is een formulier in PHP (als je website provider PHP ondersteunt) aanmaken en dit on line plaatsen. Dan vult de bezoeker dit formulier on line in vanop je website en drukt hij/zij vervolgens op verzenden. Het formulier komt dan bij de opgegeven persoon aan.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

marann
Lid geworden op: 24 mar 2004, 21:01
Locatie: Schoten

05 jan 2019, 17:54

@ coderunner,

Zal dit eens bekijken en laat u iets weten ( kan wel wat duren)
Dank u voor het antwoord.
Groeten Marcel
Wie op zijn afkomst pocht, is als een aardappel: het beste deel zit onder de grond.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

05 jan 2019, 18:32

Okay Marcel, ik hoor het dan wel en anders laat je maar weten wat er niet gaat, dan help ik je wel verder.
Succes… :wink:

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.