Een toepassingsfout...

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

rebecca
Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Locatie: gent

07 jan 2019, 11:05

Goede morgen allemaal,
Mijn vraagje betreft niet over mijn pc'tje, maar over deze van mijn vriendin en ik weet nou ook niet of jullie mij kunnen helpen.
Haar laptop is een Windows 10, 64 bits.
Ze had dus een psp 8 op haar pc staan, maar die werkte niet meer, dus heeft ze zich een nieuwe gekocht, namelijk de :
Paintshop Pro 2019 Ultimate.

Maar die werkte ook niet, de beide versies staan erop, dus de 32 en de 64.
Ook de dll's staan in de beide mappen bij Windows.
Zelf heb ik heel die pc eens geCcleand, Mallware gedaan, ook gekeken of de updates
goed stonden van Windows, wat zo is, Windows Defender gedaan...geen enkel resultaat.
Telkens ze haar psp open doet, krijgt ze dit te zien :

             
Afbeelding

Nu heeft ze die nieuwe psp 2019 ook eens op haar oude laptop gezet, en daarop werkt alles correct.
Dus zit er ergens een fout in haar nieuwe laptop,denk ik toch) maar WAAR is de vraag.

Nu moet ik er wel bij zeggen, dat ze, toen haar psp 8 niet meer werkte, ze naar een psp forum is geweest.
Daar heeft iemand haar geholpen via afstand, maar zonder resultaat en dan heeft die persoon haar laptop
op "fabriekstoestand" gezet. :roll:
Wat ikzelf NOOIT zou durven doen, want al haar Apps waren weg natuurlijk en ook de software.
Maar gelukkig niet haar documenten.

Zou dit daar dan kunnen aan liggen, dat ze nou telkens die fout krijgt ?
Ik zit er al meer dan 14 dagen op te zoeken via Google, maar nergens vind ik een duidelijk antwoord.
Zou er mss. iemand zijn die ons kan helpen aub ?
Dank u vriendelijk namens Rebecca.
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

07 jan 2019, 14:17

rebecca,

probeer eens een schone Windows start zoals beschreven op onderstaande link:
https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... in-windows

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

07 jan 2019, 14:50

instaleer die patch eens
corel shop pro link

rebecca
Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Locatie: gent

08 jan 2019, 08:27

Goede morgen Sony,
oooooooooo, dit durf ik echt NIET te doen op haar pc'tje, die schone Windows start, ben bang dat ze haar pc niet meer zal kunnen starten en dan zit ze daar hé.
Ook las ik dat je alles moet uitleggen, maar die teamvieuwer" staat daar ook op heb ik gezien. (Op mijn pc'tje eventjes gekeken).
Moest het mijn pc zijn, dan deed ik dit direct, maar zoiets ga ik mij echt niet riskeren bij haar, ben bang dat ik ietsje verkeerds zou doen, tenslotte is het toch geen stukje speelgoed ook.

Strakjes komt mijn vriendin en ik ga eens kijken Verhaegen of ze die patch al heeft, maar ik denk van wel hoor, die allerlaatste versie dus.

Heel vriendelijk dank voor alle hulp namens Rebecca.
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.

rebecca
Lid geworden op: 27 apr 2007, 10:02
Locatie: gent

09 jan 2019, 06:18

Goede morgen Sony en Verhaegen,
mijn vriendin gaat met haar laptop naar de winkel gaan, want zoals ik al schreef, daar blijf ik echt af. :roll:
Nogmaals vriendelijk dank voor al jullie werk, hulp en geduld.
Rebecca.
Windows 10, IE11,FireFox 64 bits. Edge. Ccleaner.
Malware-byte's.