Windows Media Player

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

09 jan 2019, 21:34

Als ik Windows Media Player opstart om eender welke muziek  te spelen vanaf bvb. de vaste schijf mp3 opstarten, verschijnt er steeds in het midden van  het scherm , in feite in het midden van het openingsscherm van het Windows Media Player programma, opnieuw een afbeelding van een voorgaand gespeeld mp3 lied.

Hoe krijg ik die afbeelding weg ? Weet er iemand raad aub ? Bedankt.

Afbeelding
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

10 jan 2019, 17:00

Toby,

Linux Mint 19.1 "Tessa" 64 bit Cinnamon operating system >>> Windows media player ?

Afbeelding


Afbeelding

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

Toby
Lid geworden op: 08 jan 2005, 20:44
Locatie: Het Soete Land Van Waes

10 jan 2019, 20:36

Sony schreef:Linux Mint 19.1 "Tessa" 64 bit Cinnamon operating system >>> Windows media player ?
Sony, verdraaid, wat ben  ik een stommerik.
Groot gelijk dat je me daar opmerkzaam op maakt.
Dat betreft natuurlijk een laptop Acer van een respectabele ouderdom waar ik veel met experimenteer, bij voorkeur met Linux. Dat lukt eigenlijk nogal goed, zodat ik daar graag allusies op maak.
Dat onderschrift staat daar natuurlijk als universeel exemplaar ...  :oops:

Natuurlijk moest ik het OS vermeld hebben, in dit geval Windows 10, als OS van een desktop/tower HP.  :oops: :roll:

In ieder geval, hartelijk bedankt voor andermaal een degelijke oplossing voor te stellen.  :wink:
Warning: most messages of this kind, could be sent by an oldtimer Acer Aspire 7530 laptop or even an older Lenovo T500 laptop, both proudly and pretty fast using Linux Mint 21.1 "Vera" Cinnamon 64 bits operating system.
Give it a try too !