kan geen foto's meer uploaden van mijn pc naar google foto's

Dit is de plaats voor alle vragen betreffende PPS, slideshows, foto, cd branden, Paint Shop Pro, enz.

Nouchka
Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
Locatie: De Pinte

10 jan 2019, 13:37

Hallo, ik ben bestuurslid van een vereniging en ik stuur regelmatig foto's van onze activiteiten door naar onze webmaster om deze op onze website te plaatsen. Normaal doe ik dit door de bewuste foto's te uploaden naar google foto (van de account van deze vereniging) . Daar maak ik er een nieuw album van en de link om dit album te bekijken stuur ik naar de webmaster die er dan voor zorgt dat deze foto's te bekijken zijn op de website. Vanmorgen wilde ik terug foto's van een reis met de vereniging uploaden naar google foto's maar dit lukt niet meer . Onderaan links komt er een melding: "Je kunt ook bestanden neerzetten op deze pagina om nieuwe content te uploaden." Als ik klik op' nieuw album maken' dan komt er een venster met een leeg album waar ik de knop zie staan: foto's inladen, maar als ik daar op klik dan kom ik op de foto's terecht die al in googlefoto's zitten maar ik geraak niet in mijn map 'afbeeldingen' op mijn pc om ze daar te gaan halen.  Bij instellingen staat ingegeven dat de foto's in de resolutie moeten worden geupload die klein genoeg is om ombeperkt ruimte hiervoor te krijgen.  Ga ik naar mijn privé account en ik probeer daar, dan gebeurt hetzelfde. Ook daar kan ik geen foto's meer uploaden van mijn pc. Het is niet mogelijk dat ik zowel bij de vereniging als bij mijn privé account aan de limiet zit voor het uploaden van foto's, vermits ik onbeperkt mag uploaden. Weet iemand hoe dit komt.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

10 jan 2019, 17:47

Nouchka,


gebruik WeTransfer
https://wetransfer.com/

Afbeelding

Klik op + Selecteer de foto's max 2Gb
Vul 2x je eigen e-mail adres in.
Klik op versturen.
Je krijgt twee e-mail berichten.
In het bericht waar staat dat je bestanden verstuurd zijn
staat een korte link naar die bestanden.
De bestanden zijn ondertussen door WeTransfer in een
zip archief gezet.
Stuur de korte link in een bericht naar je correspondent.
(De link in de andere e-mail is véél langer)
Gebruik die om het archief zelf eens te downloaden, anders
krijg je van WeTransfer bericht dat er nog niet werd gedownload.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

Nouchka
Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
Locatie: De Pinte

10 jan 2019, 23:32

Hartelijk dank Sony voor de tip.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

11 jan 2019, 14:02

Nouchka,

graag gedaan en bedankt voor het bericht.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

11 jan 2019, 16:34

Nouchka schreef:Je kunt ook bestanden neerzetten op deze pagina om nieuwe content te uploaden.
Dit betekend dat om foto´s te uploaden je deze kan slepen vanaf de Verkenner naar de Google Foto`s webpagina.

Selecteer een of meerdere foto´s,
links-klik en sleep naar Google foto´s webpagina om te verplaatsen,
ctrl+links-klik en sleep naar Google foto´s webpagina om te kopiëren.,