In de Vier Seizoenen reeks 13 Winter

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

16 jan 2019, 18:53

Afbeelding Voor allen een fijne avond en een rustige nacht....
entot morgen... :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

16 jan 2019, 20:27

Afbeelding
Goedenavond Seizoentjes, 

Anjelier, veel beterschap gewenst voor jouw schoonouders en Oma-C, voor de kinderen. Ik hoor dat er veel mensen een longontsteking hebben. 

Gisteren toen ik de badkamer aan het poetsen was en even de lavabokast wou uitwassen , ontdekte ik een lek in  de sifon. Manlief vandaag dus extra vroeg thuisgekomen om een nieuw stuk te plaatsen en het is gelukt. Geen loodgieter moeten bellen. Had de kast deze ochtend leeggemaakt en alles afgedroogd en in een zakje gedaan. En nu is het euvel verholpen. Kan ik morgen alles keurig terugzetten. Is niet zoveel wat daar in staat. 

Matice is uiterst braaf geweest vandaag. Is ook niet alle dagen  :D :D :D
Probeer hem nu wat wakker te houden zodat hij reeds voor zijn slaaptijd niet volledig uitgeslapen is. Hij is nu zijn laatste brokjes aan het opeten. Bizar, eet later op de avond nog steeds wat brokjes . Wij noemen dat zijn geeuwhongertje. 

Vond het koud buiten toen ik even met hem ging wandelen, het is weer die vervelende wind die door je kleren snijdt. 
Maar het is tenminste droog. Was toch blij dat ik terug binnen was. 

Zo, ik wens elk van jullie nog een hele fijne avond en voor later vandaag een  deugddoende nachtrust. 
Liefs en een dikke knuffel. 

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

17 jan 2019, 07:02

Goede morgen seizoentjes,

er staat veel wind en het is koud. was het gisteren ook al.( plus het miezerd)
Ik heb dus een nieuwe poetshulp. Een hèèl groot verschil met A. oef. Bleek dat ze heel veel vervangingen van A. heeft gedaan ( dus veel te weten gekomen :lol:). Ze is nog jong, maar zoals lisselotte zei heeft ze heel hard haar best gedaan. ze deed dingen die A. liet staan of oversloeg. Ze had nog 20 min over en heel veel kan je dan niet doen, dus heeft ze nog een kopje koffie gekregen. Ze rookt wel, maar buiten. Ze heeft 2 kindjes en heeft een 5-tal jaar in brugge gewoond. Nu heeft ze een nieuwe partner en woont in bredene op nog geen 5 min fietsen van mij. ze had haar fiets bij Ronny aan zijn omheining geplaatst, maar ik heb gezegd dat ze die aan mijn deur moest zetten. Ronny kan nogal vies uit de hoek komen als er een fiets staat en ze zitten ergens anders binnen. Ze heeft de boven ( slaapkamer gedaan-nieuwe lakens- gestofzuigd) en de beneden. Het is hier niet vuil, zoals A. stond te roepen, maar lekker rommelig.
Ontdekt door haar dat er nieuwe AA batterijen in de luidspreker van de bel moesten. vandaar dat we al die pakjes gemist hebben. Gimly was op en gegeven moment toch wel nieuwsgierig naar haar, maar onze held pakte toch het hazenpad. Zodra ze weg was, is hij naar beneden gekomen en heeft dringend zijn bak gebruikt. Dan is hij beneden gebleven. Ze weet dus dat het hier een werk in uitvoering is. Heeft zelf voorgesteld de bib. boven op orde te doen! Ik kreeg A. nooit zover.
Morgen naar Ieper en naar ons Mams. die heeft een papiersnijder gekocht in de lidl omdat ik gezegd had dat ik dat kon gebruiken voor mijn hobby. Ze had de kaartjes aan Mia laten zien en die zei dat het schoontjes waren. ( als we terug zijn voor 12 uur gaan we naar de mr buffet gaan eten :roll: weer een kwak veldsla op mijn bord en een ter dood gebakken stuk koe met weinig saus)
ook binnen gekregen een rugverwarmer en een halsverwarmer. deze uit de doos halen en straks eens uittetsten. vanavond frietjesdag. Ventje heeft een HDMI kabel voor de soundbar voor aan de tv.
Bleek dat nieuw poetshulpje ook veel leest en ook graag films en serie's ziet. ( ik ben nu voor Lucifer, jawel the Devil himself, die besloot op aarde te komen en een nachtclub te openen.) heb die de serie op 6 vastgezet en ben op play more gespeelde afleveringen aan het bekijken die nog beschikbaar zijn.
best grappig want als iemand zegt: och my God, zegt die Ja, da's papa aan het werk. heb tegen S. gezegd dat de kat hier onder veel benamingen gaat. Bij het afkuisen met nat zag ze de foto van Vinny, genomen bij zijn opbaring en dan heb ik over hem verteld. ze heeft ook theelichtjes bijgevuld en het wierookstokje, zonder dat ik het gevraagd had. Doet zelf de vuilnisbakjes leeg en A. deed dat niet. ( Normaal doe je dat zelf, maar ik had er geen aandacht aan besteed.) Dus his lordship zijn dweil lag netjes terug met al zijn zakjes en muisjes. Ook zijn doos stond op de plek.
Het gaat volgende week heel koud worden dus als ik buiten ga, best een Tena gebruiken want mijn blaas wordt gevoelig aan kou.
Op het nieuws gezien dat het een harde brexit wordt. er gaan ontslagen vallen enz, enz. Ze wilden het zelf dus moeten ze nu niet gaan blèten. Admiraaltje had gelijk: 3000 jaar inteelt. "Hun eilandje" moa gow zeg!
vandaag wordt de tent opgezet. zal best leuk worden om naar te kijken. Ventje is er niet om te helpen.
Gimly is ergens: had de deur naar de gang weer kamerbreed opengezet. Van Mies was dat een "must": haar carriage kon er toen door. :lol: De onze denkt dat hij een "wideload" is.
Tweede kopje koffie is binnen, ik moet straks op de boerderij een nieuwe derbytaak kiezen.
Fijne dag allen!
Cats Rule!

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

17 jan 2019, 08:00

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes, 

Muddy Maddy, wat een enthousiasme over jouw nieuwe poetsdame, echt leuk om te lezen. Ze doet dan blijkbaar heel wat meer dan A. Hou ze goed bij, want zulke mensen zijn zeldzaam. Ben echt blij voor jou dat ze zo goed meevalt. Succes met jouw spelletje. 

Vandaag de 2 benedenverdiepingen dweilklaar maken, lees alles met nat afvegen , dan moet ik morgen enkel dweilen en de was doen. Matice heeft flink geslapen deze nacht, we hadden hem om 21.30H slapen gelegd en hebben hem nimmer gehoord. Maar proberen hem in de late avond wakker te houden zodat hij moe is als we hem slapen leggen. Ongelukjes heeft hij niet meer, duidt duidelijk aan wanneer hij naar buiten moet en kan zijn pipi ook al beter inhouden dan in het begin . In het begin was dat water drinken en meteen naar buiten gaan, maar dat is nu voorbij. En zo zal hij nog heel veel dingen moeten leren. Je bent er werkelijk echt dag in, dag uit mee bezig. Maar doe dat wel heel graag. Manlief had voor mijn verjaardag eind maart een tripje van 3 dagen naar zee geboekt in Nederland. In Domburg, daar is een mooi 4* hotel waar honden binnen mogen. En ook als het slecht weer is, kan je je daar goed amuseren, hebben veel faciliteiten binnen. Matice is dan bijna 6 maanden en zou dan alweer een beetje meer kunnen dan vandaag en mogen dan ook al langer afstanden met hem wandelen.. Verheug me er nu al op. 

Zo, ga eraan beginnen, moet nog badje nemen en dan doe ik meteen boven alles , dan moet ik daar nimmer zijn; 

Ik wens iedereen een fijne dag. Duffel jullie warm in als jullie naar buiten gaan, want het is behoorlijk koud, maar gelukkig is het droog. Lieve groetjes aan jullie allemaal. 

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

17 jan 2019, 09:24

Afbeelding


Proberen toch...Afbeelding.. :wink:

Goede morgen 't is eentje met veel regen... niks aan te doen...
wie niet buiten moet blijft best binnen en amuseert zich daarAfbeelding...
Het is koud en nat...en niks gezellig, toch op de middag de boodschappen doen
goed gekleed en misschien hebben de kinderen ook iets nodig ... ik hoor het wel..

M-M fijn dat je nu een goede poetsvrouw hebt laat ons hopen dat het zo blijft.. :)

clive al een mooi vooruitzicht voor een uitstap met Matice....
zal fijn zijn, ik dacht dat Anjelierken dat ook eens gedaan heeft met de woef mee  :wink:

Voor alle seizoentjes een aangename dag en tot later
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

granny M
Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32

17 jan 2019, 13:17

Clive, da's een schat van een plaatje; dank je wel hoor !
Ik heb het doorgestuurd (mocht wel hè ?) naar de vriendinnen, hoewel mijn poes een " grijs tijgertje" is. Kreeg al direct commentaar, of ik er cola bij deed in het water, omdat een rosse kat was op het plaatje :D :D
M.M, hoop ook voor U dat het zo blijft met het poetsje en zeker, als ze al dingen doet uit haarzelf, fijn toch.  Ik heb me  zo dikwijls aan A. geërgerd als ik Uw verhalen las !
Groetjes voor alle lezeressen ( en lezers natuurlijk ook :D)

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

17 jan 2019, 16:25

Awel, dat was lekker deze middag. Ik ben met iemand een stukje gaan eten in de stad.
Met de bus tot ginder, gezien het weer. Met een hele grote paraplu.
De stad was leeg, me dunkt dat de solden ook een flop gaan worden.
Ik ga toch nog eens een wandelingetje in het donker moeten maken om alle mooie Valentijnsversiering te bewonderen. Wie ga ik daar voor uit zijn kot halen?

We zijn droog en heel thuisgeraakt en een fijne babbel op de bus met een verre buur.

Gisteren een telefoontje van mijn Congo-meter, ondertussen 97 jaar.
Ze is nog heel helder, woont nog alleen, wordt geholpen door haar kinderen.
Regelmatig wordt ze opgehaald voor een kort verblijf bij de zoon die wat verder woont.
Fijn te horen dat de kinderen zo goed voor haar zorgen.
Ik geraak daar in mijn eentje niet meer naartoe.
Maar de oudste was best bereid met mij eens naar het verre zuiden des lands te rijden om haar nog een keer te zien.

Een fijn mailtje van een buur van vroeger, waar we woonden toen we pas getrouwd waren.
Hij miste mijn kerstkaartje en was blijkbaar een beetje ongerust.
Zo zie je maar hoe je toch bij mensen in hun hart blijft leven.

Genoten van de verhalen over poes en hond hier, MM en Clive.
Oma-C de kinderen nog steeds in de lappenmand?
Granny M fijn je hier weer eens te ontmoeten.

Alle lezers nog een fijne avond!

anjelierken
Lid geworden op: 16 feb 2017, 17:29

17 jan 2019, 16:28

Hallo iedereen,

Oma-C: dat heb je goed onthouden :D, wij zijn deze zomer inderdaad naar Domburg geweest maar wel zonder woef.Domburg is een klein mooi stadje met veel restaurants, hotels, winkels.Je kan er  heel mooie wandelingen maken .Wat ons wel opviel was dat er veel Duitsers waren.

MM: ben blij dat je tevreden bent over de nieuwe poetshulp.Het maakt toch een groot verschil hé, als het goed meevalt.

De gele vuilniszakken zijn hier gisteren blijven staan, had dat wel verwacht.Is al 2 weken staking bij dat bedrijf.Je zal het al op het nieuws gezien hebben.Wij hebben gisterenavond onze vuilniszak binnen genomen, maar velen laten hem staan.We mogen wel gratis de vuilniszak naar het containerpark brengen.

Dames, tot morgen allemaal.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

17 jan 2019, 17:37

Afbeelding


Bijna de hele dag regen en zonet nog een donderbui... :roll:
sneeuw nog niet gezien maar dat is ook niet nodig..

Boodschappen zijn gedaan en voor de zieken ook...
ze zijn al wat beter maar ze moeten het nog maar 
kalm aandoen en niet buitenkomen in dit weer
anders zitten ze weer omver... ze kunnen verder 
ik heb de boodschappen afgezet in hun hall... en dan hier
thuis ook alles in de kasten op hun plaats gezet...
't was tussen de buien door en zonder paraplu 
anders ging ik de lucht in...zoveel rukwinden..amai :?

Ik wens iedereen een gezellige avond en straks een goede nacht
rolluiken toe en dan zien we dat weer niet meer
Groetjes allen en tot morgen
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Helena van Troje
Lid geworden op: 15 apr 2006, 17:07

17 jan 2019, 18:09

Oef, Anjelier goed dat je over die vuilzakken spreekt.
Het is hier morgen grote ophaling van alle soorten zakken: PMD,Restafval,Gemengd Plastiek, Papier en Karton...
Ik mag niet vergeten de boel buiten te zetten.
Niet zo gezellig voor de papier en karton mensen, alles nat en veel zwaarder.
Het moet op tijd buiten staan, maar soms zijn ze om zeven uur al gepasseerd 's morgens...

granny M
Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32

17 jan 2019, 18:41

HvT, ik heb net een pb gestuurd ...

zwanenmeer
Lid geworden op: 10 mar 2008, 20:01

17 jan 2019, 19:27

Dag seizoentjes allemaal ,

Hier heeft het gesneeuwd maar ik zag het enkel op de autos liggen want ik zat namiddag  in de bioscoop voor de film " Bohemian RHapsody "  .. :-D  / Prachtige film met zoveel songs uit onze " jonge" jaren / en subliem geacteerd // :-D 
Verder wens ik jullie allemaal een fijne avond en een goede nacht / goed warm houden en liefst niemand die ziek wordt . 


Vanaf morgen zal het niet meer sneeuwen / alhoewel ik sta te popelen om in de sneeuw te gaan wandelen in de Eifel ... ;-) 
en het beste moet altijd nog.... komen
"je leeft maar één dag: VANDAAG "

Muddy Maddy
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:56
Locatie: Aan het grijze water van de noordzee

18 jan 2019, 05:40

Goede vroege morgen seizoentjes,

de slaap wilde niet meer komen voor nog een groot uur, dus dan opgestaan. Zijne Hoogheid van alles voorzien.
De tent voor de burendrink staat. gezet door mannen van stad. Twee gaan er zijn madam, zeiden ze. Ze waren met 5. Joyce is hier dan aan de deur geweest met een briefje om te parkeren. heeft weer van alles ingedaan: ook alcoholvrij bier & wijn. Maar je kan natuurlijk niet heel den avond op haar kosten gaan drinken. Ik ga de rest van de oude jaars avond kaasschotel meedoen en nog wat ansjovisjes in look. dacht van vismousse als hapje te maken, maar ik vind m'n recept niet.
Mams belde gisteren: ze heeft te weinig krediet op haar lijnkaart staan om met vriendin 2 naar de kringloopwinkel te gaan. Of ventje hun kon voeren? Na ons eten in de mr buffet wel te verstaan. heb het em dan gezegd om gesnauwd te krijgen dat hij niet IN stad gaat rijden voor hen. ik weet in ba'al naam zelf niet waar die kringloopwinkel is.
we gaan de scenic route naar ieper nemen, want ik rij met ons tuutje niet graag op de autostrade. al die vrachtwagens enz...
Ventje moet zijn kostuum niet passen, alleen zijn medailles betalen. Isabel heeft die kostuumvest uit evere meegebracht want ventjes tekens ( graden, schouderbruggen enz) stonden er niet op. stond wel op de bestelbon.
Heb gisteren de schouderverwarmer uitgeprobeerd. is aangenaam. zaterdag die voor de rug, zodat die niet gaat tegenpruttelen in de tent en ik weer te vroeg weg moet. de boel begint op 19 u.
benieuwd wie gaat komen. 16 alleszins niet, hoewel heel het stuk werktuigkundigenstraat van hier tot aan de loodsenstraat is uitgenodigd. ben benieuwd of diegene waar ik voor moest catsitten en me dan als een baksteen hebben laten vallen er gaan zijn. in elk geval: die hebben al hun vet gehad via messenger!
Jaren van me laten profiteren en nu ik sukkel met mijn gezondheid... je kent dat wel.
Gimly wilde daarstraks weer naar boven om op het upperdeck te gaan miauwen omdat ventje nog niet op is.
HVT: blauwe zakken en papier was twee weken geleden. ik was toen niet thuis. maar ze hebben alles netjes meegenomen, gelukkig regende het niet. Soms zetten wij ons papier niet eens buiten juist omdat alles dan pappelat wordt. Hier wordt het grof vuil op bepaalde dagen opgehaald maar het KGA moet je naar het containerpark doen. vroeger kwamen ze die dozen halen om de 6 mnd, maar nu niet. Toen ik hier kwam wonen had ik er geen. heb dan een aangevraagd, maar krijg die nauwelijks open. Trouwens batterijen kan je zo een beetje overal kwijt de dag van vandaag. De boxen voor lampen heb ik nog nergens zien staan. Groen afval moet je aanvragen. grof vuil buiten de dagen ook.
Ik heb het parkeerprobleem aangekaart en de verantwoordelijke voor werken edm heeft een dossier opgesteld en gaat dat behandelen. Is door de burgervader naar de bevoegde doorgestuurd. Van johantje ging ik wss binnen 6 mnd iets te horen krijgen.
De poezenhaven heeft er een nieuwe bewoner bij: Brandon. komt uit Roemenië. Mensen van ginder die hem en zijn broer gevonden hebben hebben hem tot in nederland gebracht, aan boord boven en niet in de cargohold. Voor ons Mies zouden we ook een zetel hebben moeten hebben. no way dat zij in de cargohold ging. dat was ook de vereiste dat er iemand van de stichting ginder mee ging met het dier.
Zou ik ook gedaan hebben zelfs als moest ik mijn ticket zelf betalen om een gered dier naar zijn nieuwe woonst te brengen. Gelukkig hebben de verzorgers daar een grote donatiekring zoals wij meedoen aan de 1 euro voor Bartje ( en de anderen ook).
Ventje stopt met het verzamelen van zijn doodshoofden. na zijn pensioen waar gaat hij ze zetten?
ik ga voorstellen dat hij zwee's gaat halen en een plank en die ophangt in de bib en ze daar op die plank zet. hij is dan toch in pensioen en heeft dan tijd genoeg. als hij moet bijverdienen gaat hij bij de douane zegt hij. :roll: bla-bla-bla.
Ventje zei dat hij nog enkele hemden gaat bijkopen want ja, maat 42 past hem niet meer. is nu 44.
Gisteren frietjes en Sandro was weer gul geweest met zijn proefbakje.
Op fb stond een oproep voor een kaartje voor een doodzieke jongen van 10. heb er een gemaakt en voor de eerste keer met het lijmpistool gewerkt. dat ga ik nog in de vingers moeten krijgen. Vind ik natuurlijk mijn airzegels niet meer. ik had ze laatst vast omdat ik een kaartje voor mammyretro had gemaakt voor kerst. We moeten toch passeren vanavond langs het postpunt en dan kan ik erom.
Gimly heeft zijn speelmuizen een goede vlering gegeven. Gisteren me ook gaan moeien in een discussie over een krols kitten. geef haar kattenkruid was een opmerking. ja, hallo, dat beest weet al niet waar te blijven met haar krolsheid en geef haar dan ook iets om "high" te worden? heb valeriaan aangeraden.
Ooit hebben wij Mies valium moeten geven. ze zeiden probeer eerst een want... en ja hoor: ze racete door het huis als een tornado. Dan maar Miauw aanhoren. Gimly miauwt ook in de auto, die heeft daar maar 1 keer bewust in gezeten en dan had hij nog zijn broer bij zich. ( was voor hun castratie) later werd hij dan hier wakker en ik denk dat hij dat weet. een ritje en ik ontwaak weer thuis. Toen hij voor de eerste keer naar de dierenkliniek moest voor ops. heeft hij zodra ze hier was, beginnen miauwen: hij wist zijn huis wel te vinden! alles rook gewoon. zelfs al had ze het huisnummer vergeten, Gimly wist het wel.
Wel nu ga ik een derde kopje koffie nemen, als ventje met de zijne zit, ga ik me aan gaan kleden en dan zijn we weg. Gimly zal wel niet content zijn. En morgenavond zijn we ook weer weg! woensdagmiddag komt watergenius onze waterverzachter onderhouden, dus hij mag niet naar boven. Best dat S. de gang niet moest doen, want nadien heb je behoorlijk veel witte (zout)plekken op de vloer. dus nadat de zakken zout zijn geleverd en de machien zijn proefreiniging doet, alles opmoppen.
Fijne dag allen! Beterschap voor de zieken en zieke familieleden.
Cats Rule!

clive
Lid geworden op: 31 okt 2015, 07:15

18 jan 2019, 08:15

Afbeelding
Goedemorgen Seizoentjes, 

Wat is er veel geschreven, leuk is dat. 

granny M, heel graag gedaan hoor.

Oma-C, vond het zo guur en nat gisteren dat ik voor 1 keer niet ben gaan wandelen met Matice. Het regende hier pijpenstelen en het waaide zo hard, dat ik afzag van onze wandeling. Bovendien houdt Matice absoluut niet van regen. Net als zijn broer Niels, die kreeg je ook met geen stokken buiten als het echt fel aan het regenen was. 
Maar vandaag na  het HH ga ik wel met hem wandelen, hij kan het nu toch al een kwartiertje volhouden zonder dat ik hem moet oppakken. Maar hij moet nog leren niet zoveel aan zijn lijn te trekken, moet hem nog vaak corrigeren. 
Beterschap voor de kinderen.

Zwanenmeer, ik hoop voor jou dan dat het gaat sneeuwen in de Eifel, zodat je fijn kunt gaan wandelen. 

Anjelier, wij zijn deze zomer na het overlijden van Niels en voor de komst van Matice, vaak naar Nederland aan zee geweest, want eigenlijk kenden we de Nederlandse kust niet. En van alle plaatsjes waar we geweest waren, sprong voor ons Domburg eruit. Ook al omwille van het Badhotel dat een mooi is en natuurlijk omdat er hondjes welkom zijn. Vind eigenlijk de Nederlandse kust mooier dan de Belgische. En voor ons is het maar een uurtje rijden. 
Veel beterschap voor jouw schoonouders trouwens. 

HVT, je  hebt het druk de laatste tijd heb ik zo de indruk, maar op een fijne manier. Leuk om te lezen.

Muddy Maddy, jij was ook weer vroeg op vandaag. De ochtendstond heeft goud in de mond zullen we maar zeggen; 
Moet altijd glimlachen als je het over Gimly hebt. Hier is het ochtendritueel ook anders geworden sinds Matice bij ons woont. Nu is het eerste wat ik doe, de koffiezet die altijd al klaar staat , intoetsen en dan meteen Matice uit de bench  halen en hem in de tuin laten. Terwijl hij buiten is, haal ik zijn knuffels uit zijn bench, geef hem vers water, doe zijn VIYO al in een kommetje en weeg zijn voeding voor de dag af. En dan komt hij terug binnen en drinkt eerst zijn drankje, dan wat water en dan een beetje van zijn ontbijt. En dan is het even speeltijd en legt zich tenslotte neer voor een ochtenddutje. Zoals nu het geval is. 

Zo, ik ga me klaarmaken en meteen boven al alles doen. En dan ga ik dweilen, dan moet Matice als ik beneden bezig  ben en als ik tenslotte de waskamer en de garage dweil, dan moet hij wel even in zijn bench. Want dan staat de poort natuurlijk open. Dan ook nog het boodschappenbriefje maken en deze avond als ik wat gerust heb, de boodschappen gaan doen. Want morgenochtend worden we om 09.00H verwacht in de puppyschool. 

Zo, ik wens iedereen zonder uitzondering een hele fijne vrijdag. Als je nu naar buiten gaat, wees voorzichtig, want op sommige plaatsen is het glad en duffel jullie warm in. Liefs aan jullie allemaal. 

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

18 jan 2019, 09:48

Afbeelding Goede zonnige morgen, eenkoude ochtend de daken van 
de garages hier achter mij liggen goed bevroren.. 
maar er zijn al een paar druppels tegen de ramen gevallen
wat zal het worden...? we zien wel...
Dekinderen zijn aan de beterhand maar houden zich nog koest wat maar bestis...Nog een beetje vrijdagpoets, en dankan ik weer aan het weekend beginnenM-M, een gevulde dag zoals altijd, en succes in Ieper...clive dank voor het overzichtje... :)Helena, anjelierken, M-J, zwanenmeer,bobijntje, omasenga,
mammyretro, wingerd, iedereen en ook wie ik vergeet..
allen eenaangename dag.... tot later..
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".