Krijg "Alleen lezen" niet goed voor m'n documenten

Vragen/antwoorden betreffende computer software.

procman4
Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
Contacteer:

17 jan 2019, 04:06

Ter info : Ik gebruik Win7 Prof en verder Open Office voor mijn documenten
Verder ook nuttig om te weten : mijn documenten staan NIET op de C partitie, maar op een afgesplitste E partitie.
_____________________________________________________________________________________________________________
Ik merk wanneer ik kijk naar "Eigenschappen" van een document zie ik drie versies (in mijn Win 7).
a) de hokjes staan "wit"
b) Alleen lezen hokje staat "blauw"
c) Alleen lezen hokje : hier staat een V (veetje).

Drie mogelijkheden ? ? ? Ik dacht mij te herinneren : vroeger slechts 2.  Wie weet het goede antwoord.
Met graag wat extra uitleg.

Afbeelding

Voor veel, heel veel documenten heb k bij eigenschappen staan : Alleen lezen En dat wil ik liefst overal kwijt. Afbeelding
Bij voorkeur met één enkele ingreep

Over hoe dat gekomen is heb ik twee vermoedens
1. zou het kunnen (?)dat het een gevolg is van het zoeken naar een bepaald onderwerp, waar ik ooit (maanden geleden) mijn instemming  heb gegeven om : 
Afbeelding
2. Meer dan anderhalf jaar geleden heb ik MS Office365 gehad ; maar mijn abonnement toen niet vernieuwd. Heb ik daar misschien "Alleen lezen" ingevoerd ? Ik weet het niet meer.

1. Als dat vermoeden (zie nr 1.) juist is : Hoe moet ik dan dat "Indexeren" weer terug op neen zetten ? 

2. Als Office365 de boosdoener is : 

A. Ik Googlede en vond : https://support.office.com/nl-nl/articl ... c64e1f1d15

MS biedt oplossingen aan ; maar .. hun beste oplossing is : Koop een nieuwe Office toepassing
Dat is - om het dan één dag te gebruiken, een dure oplossing

B. Dus verder geGoogled en deze gevonden : https://support.office.com/nl-nl/article/fouten-met-producten-zonder-licentie-en-activeringen-in-office-0d23d3c0-c19c-4b2f-9845-5344fedc4380
Scrolt u daar eens tot even over de helft, en u ziet --> Office als administrator uitvoeren. Zak nog wat tot bij : Windows 7 (staat in bold).
Maar ook hier zie ik geen bruikbaar iets.
                                                     ... Afbeelding                                                                                                    
C. Google is mijn vriend, dus ... https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... utes-of-fo

Dat is wel ingrijpen via het Register.
Ik was er in bezig, maar stootte op zeker moment op een verkeerd in gegeven opdracht.

Ben al enkele keren iets gaan doen in het Register. Maar ik zou in dit geval wel graag op een goede support willen kunnen rekenen. Ik denk daaromtrent aan het forum hier, eventueel aangevuld met Teamviewer en/of Skype.
_______________________________________________________________________________________________________________
Misschien beginnen met naar de oorzaak te zoeken. En hoe op te lossen dat is dan maar voor later.

Alvast  bedankt.                          Vanwege :               procman4
Laatst gewijzigd door procman4 op 24 jan 2019, 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
__________________________________
Win 11 Home (in nieuwe laptop)
Google Chrome - soms Mozilla Firefox
Geen echt fan van Edge ; presenteert me te veel pagina's met weinig zinvolle inhoud.
(Daarom -->) AdBlock Plus
Verder : Open Office

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

17 jan 2019, 11:26

procman4,

ik veronderstel wel dat die bestanden in map(pen) staan.
klik met de rechtermuisknop op zo'n map.

Afbeelding

Als het vakje bij alleen lezen (enz......)
blauw gekleurd is klik daar in zodat het leeg is en klik op Toepassen en OK.

Graag enkele reacties aub

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

procman4
Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
Contacteer:

20 jan 2019, 23:55

@ Sony

Wegens het voortdurend uitvallen van de internetverbinding ( werken in de straat ) ben ik verplicht dit bericht in stukken en brokken te plaatsen.  En dan telkens wijzigingen toe te voegen Wil aub pas reageren als ik "EINDE VAN DIT BERICHT" onderaan plaats. 

ingevolge jouw opdracht.

Mag ik eerst mogelijk nuttige informatie neerzetten ? 
Zoals vermeld,
- mijn persoonlijke mappen heb ik destijds uit de C weg getransfereerd --> naar ..
- een afzonderlijke partitie E 
- Ik heb ook één of ander bevel ingegeven om vanaf toen, alle persoonlijke mappen en onderwerpen, op de partitie E te zetten. En dat bevel wordt goed uitgevoerd.

Om op de E enige orde te kunnen handhaven, heb ik daar een map gecreëerd,  "Klassement" geheten.
In deze map Klassement zitten : 
- mijn persoonlijke mappen en documenten van voor de transferperiode
- mijn      "                       "                     "                 "     na                 "
De totale grootte van Klassement is momenteel 21 Gb. en bevat 3223 mappen 

Misschien heb je wat aan een afbeelding in boomstructuur.
Afbeelding
To the point : naar jouw opdracht !

Uit Bibliotheken --> Documenten --> Mijn documenten --> Klassement ---> heb ik de map Aa  &  S genomen .
Kijk aub hier onder wat de eigenschappen waren voor ook maar enige ingreep. 

Afbeelding

Duidelijk MET blauw vakje.
In punten 1. en 2. en 3. omschrijf ik wat ik vervolgens deed. En ik kreeg een vraag (zie p s hieronder) waarop ik OK geklikt heb
.
 Afbeelding

Dan ben ik naar de map "Aa   & S" gegaan ; heb daar een onderliggende map gekozen en geopend, en in een  tekstdocument een wijziging aangebracht.  Deze wijziging kon perfect. En werd opgeslagen. 
Map gesloten, en volledigheidshalve zelfs Documenten gesloten.

Vervolgens : uit Bibliotheken --> Documenten --> Mijn documenten --> Klassement ---> heb ik de map Aa  & S genomen . Gecontroleerd. De wijziging "in het tekstdocument" was er wel degelijk goed opgeslagen.

Maar ... dan de Eigenschappen van "de map "Aa   &  S" gaan bekijken, en ... het vakje is terug blauw gekleurd.
___________________________________________________________________________________________________________________

Dit roept bij mij vragen op en .. ik ga in de boomstructuur zo hoog mogelijk kijken. 
Wat is zo hoog mogelijk : --> Mijn documenten

Ga ik nog 1 trap hogerop kom ik bij --> Documenten. Klik ik daar op eigenschappen zie ik niets verschijnen op mijn scherm. Ik heb dat ergens tijdens mijn zoektocht ook kunnen lezen  :- )

Bij "Mijn" documenten  : zelfde verhaal als hierboven.
T.t.z. punt 1. en 2. en 3. en bijkomende vraag ivm met onderliggende mappen. Dus ook hier mijn OK omtrent onderliggende mappen gegeven. 

========================================================================================

HIER HET VERVOLG VAN DEZE POSTING  

Zoals hierboven staat : de map Klassement bevat 3223 mappen ; vrij veel, maar ik maak veel onderverdelingen.
Welke map ik ook maar uittest, ik deed er een 10-tal --> het is steeds hetzelfde. Ik maak "blauw " dus "wit" ; ik klik op "toepassen" en op "OK". De vraag over onderliggende mappen krijgt mijn OK.
Het resultaat lijkt goed ; maar als ik  de geteste map verlaat, en meteen terugkeer is het terug blauw.

Nog eens gegoogled met 6 zoekwoorden :

win7 + verkenner + eigenschappen + map + vakje + blauw

Een interessante site leek mij : 
https://be.hardware.info/forum/threads/ ... en.274426/

Daar gaan lezen ; en op zeker moment verwijst een forumlid aldaar, naar :

https://superuser.com/questions/269485/what-does-a-checkbox-that-is-filled-mean-in-windows


In het +/- ¼ laatste deel van deze blz wordt verwezen naar :
Er is ook MS KB-artikel 326549  Klikken brengt mij naar :

https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... utes-of-fo

Het lijkt op het eerste zicht dat ik terug bij af zit ; deze link is dezelfde als die ik bovenaan al heb vermeld. Scroll aub even naar boven ; ik plaatste
een paarse, naar onder wijzende pijl in de alleerste posting in dit onderwerp op 17 jan.

Maar het interessante is : wat lees ik daar ? (copy and paste - voor onderstaande lijntjes - in Italic)

Windows slaat bestands- en mapkenmerken op in het bestandssysteem met de bestands- en mapnaam, extensie, datum en tijdstempels en andereinformatie. Het selectievakje Alleen-lezen voor mappen is niet beschikbaar, omdat het niet van toepassing is voor de map.

U kunt dit selectievakje gebruiken om het kenmerk Alleen-lezen in te stellen voor bestanden in de map.
U kunt Windows Verkenner echter niet gebruiken om na te gaan of voor een map de kenmerken Alleen-lezen en Systeem zijn ingesteld. 
Als u wilt nagaan welke kenmerken zijn ingesteld voor een map, of als u deze wilt wijzigen, gebruikt u de opdracht Attrib 
bij een opdrachtprompt.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

1. Wil ik echt af van dat "Alleen lezen" dan blijkt nog eens dat : --> er moet ingegrepen worden via 'n opdrachtprompt. 
Die iets lager netjes beschreven staat.


2. Blijft natuurlijk de vraag : kan en wil ik dat doen ? Zoals ik in de openingstekst van dit onderwerp al schreef : ik botste op een fout. En kon niet verder.

3. Is het, gezien de uitleg van MS hierboven in Italic, nuttig om zulke ingreep te doen.


@ Sony,

Graag jouw commentaar ; waarvoor mijn dank bij voorbaat.

procman4

=============================
EINDE VAN DIT BERICHT 
Laatst gewijzigd door procman4 op 25 jan 2019, 00:03, 1 keer totaal gewijzigd.
__________________________________
Win 11 Home (in nieuwe laptop)
Google Chrome - soms Mozilla Firefox
Geen echt fan van Edge ; presenteert me te veel pagina's met weinig zinvolle inhoud.
(Daarom -->) AdBlock Plus
Verder : Open Office

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

21 jan 2019, 01:03

procman4 schreef:Maar ... dan de Eigenschappen van de map "Aa   &  S" gaan bekijken, en ... het vakje is terug blauw gekleurd.
Ik ken de juiste verklaring niet maar dat vakje is voor mappen altijd blauw.
Het staat er trouwens naast: (alleen van toepassing op de bestanden in de map).
Het read-only attribute voor mappen wordt door Windows niet gebruikt.

procman4
Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
Contacteer:

25 jan 2019, 00:26

@ hovel

Bedankt voor je antwoord, en ook dank om mee te denken.
hovel schreef:...  Ik ken de juiste verklaring niet maar dat vakje is voor mappen altijd blauw.
Het staat er trouwens naast: (alleen van toepassing op de bestanden in de map).
Het read-only attribute voor mappen wordt door Windows niet gebruikt.
Het read-only attribute voor mappen wordt door Windows niet benut, samen gaande met Verkenner.
Echter wel bij een opdrachtpromp.

Zie uitleg hier over :  net boven jouw antwoord,  een vijftal lijnen in Italic. Een lijntje of 15 voor het einde. 

Natuurlijk wil ik hier niet gaan vitten over een punt of een komma, over één of ander woordgebruik.
Ik ben al "wreed content" dat er hulp gegeven wordt.

Het komt,  niet alleen voor ons op Sennet, maar ook op dat forum (zie linken hierboven) als uiterst bevreemdend over dat MS zulke verwarring scheppende ondingen laat bestaan.

Dank en groeten           van                 procman4
__________________________________
Win 11 Home (in nieuwe laptop)
Google Chrome - soms Mozilla Firefox
Geen echt fan van Edge ; presenteert me te veel pagina's met weinig zinvolle inhoud.
(Daarom -->) AdBlock Plus
Verder : Open Office

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

26 jan 2019, 15:18

procman4,

https://support.microsoft.com/nl-be/hel ... utes-of-fo
Het alleen lezen attribuut van een map betekent dat er in die of in een
onderliggende map bestanden zijn opgeslagen met het attribuut
alleen lezen, nu is het probleem dat je het attribuut van de hoogst
gelegen map wel kunt aanpassen in verkenner en dat daarmee in
de onderliggende mappen ook bij de bestanden het attribuut wordt
aangepast maar niet het attribuut van de map waar het bestand
in staat. Op zich zou dat geen probleem zijn maar het opslaan van
bestanden aangemaakt door bepaalde programma's kan hierdoor
verhinderd worden.
Ik zie alleen een oplossing om voor alle mappen tegelijk het attribuut
alleen lezen aan te passen met het laten uitvoeren van een .bat bestand.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

procman4
Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
Contacteer:

01 mar 2019, 16:55

Sony schreef:
26 jan 2019, 15:18
procman4,

https://support.microsoft.com/nl-be/hel ... utes-of-fo
Het alleen lezen attribuut van een map betekent dat er in die of in een
onderliggende map bestanden zijn opgeslagen met het attribuut
alleen lezen, nu is het probleem dat je het attribuut van de hoogst
gelegen map wel kunt aanpassen in verkenner en dat daarmee in
de onderliggende mappen ook bij de bestanden het attribuut wordt
aangepast maar niet het attribuut van de map waar het bestand
in staat. Op zich zou dat geen probleem zijn maar het opslaan van
bestanden aangemaakt door bepaalde programma's kan hierdoor
verhinderd worden.
Ik zie alleen een oplossing om voor alle mappen tegelijk het attribuut
alleen lezen aan te passen met het laten uitvoeren van een .bat bestand.

Sony
@ Sony,

Mijn vraag heeft lange tijd stil gelegen, waarvoor mijn excuses. Reden : tijdsgebrek.
Kunnen we verder gaan ? Waarvoor dank.

Vermits ik niets ken van "een .bat bestand", wil mij aub begeleiden naar de eerste stap, om zulk bestand te kunnen uitvoeren.

Dank je. procman4
__________________________________
Win 11 Home (in nieuwe laptop)
Google Chrome - soms Mozilla Firefox
Geen echt fan van Edge ; presenteert me te veel pagina's met weinig zinvolle inhoud.
(Daarom -->) AdBlock Plus
Verder : Open Office

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

02 mar 2019, 11:11

procman4,

Een dos commando zou voldoende moeten zijn.
In Windows 7,
Klik op start.
typ cmd.
Klik met de rechtermuisknop in de lijst op cmd
Klik op Als administrator uitvoeren
In het zwart scherm moet nu staan:
C:\Windows\system32>
Typ of kopieer en plak onderstaande code in dat scherm en druk op enter.
attrib -s -h -r "E:\Bureaublad\Bibliotheken\Documenten\Mijn documenten\Klassement\*.*" /s /d

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

03 mar 2019, 10:21


procman4
Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
Contacteer:

04 mar 2019, 18:17

@ Sony

Niet gelukt ; zie aub print screen. En daarom heb ik ook de link van "verhaegen" eens geopend, omdat daar de mogelijke oorzaken in staan.

print screen; resultaat van jouw opdracht
Afbeelding
  • jouw opdracht werd gekopieerd en geplakt (= typefouten uitgesloten)
  • wel degelijk als administrator uitgevoerd
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Na het lezen van de "verhaegen-link" ; gekeken of er een mogelijke oorzaak opgesomd werd in die link
  • bij progs heb ik eerst Mbam verwijderd (gebruik ik alle 3 weken bij opkuis van mogelijke fouten)
  • geen andere beveiligingen aanwezig behalve MSE ; en die vooraf op uitgeschakeld gezet
  • het lijkt me (met veel ? ? ) dat je MS Office zou moeten hebben ; ik heb dat (te betalen) programma destijds opgezegd. En gebruik al een jaar of twee OpenOffice
  • ik heb en gebruik dus ook niet "One Drive"
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ik heb eens een deel van jouw bevel gekopieerd ; te weten :
E:\Bureaublad\Bibliotheken\Documenten\Mijn documenten\Klassement

En dat geplakt bij (links onder) --> "Start". Het antwoord luidt : geen zoekresultaten Verwondering bij mij
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Dan gegaan --> (dit is het "Pad" - in Verkenner - als tekst gekopieerd) : E:\Documents\Klassement
Dit onderlijnde heb ik eens in jouw bevel verwerkt.

Jouw oorspronkelijk bevel luidt :
attrib -s -h -r "E:\Bureaublad\Bibliotheken\Documenten\Mijn documenten\Klassement\*.*" /s /d
Als ik een deel van uw bevel aanpas ; dan zou jouw bevel kunnen zijn geweest :
attrib -s -h -r "E:\Documents\Klassement\*.*" /s /d

Mijn namaak bevel :roll: is merkelijk korter dan dat van jou ; maar het is gesteund op --> wat de Verkenner mij vertelt.

Is het zinvol om de procedure die jij mij opdraagt eens uit te proberen met mijn/dat kortere Cmd bevel ? ?
Dank voor je advies.

Sorry voor het (te lange) antwoord ; ik probeer mee te denken.

procman4
__________________________________
Win 11 Home (in nieuwe laptop)
Google Chrome - soms Mozilla Firefox
Geen echt fan van Edge ; presenteert me te veel pagina's met weinig zinvolle inhoud.
(Daarom -->) AdBlock Plus
Verder : Open Office

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

05 mar 2019, 10:47

Procman4,

oorspronkelijk stond die korte opdracht in mijn bericht maar...
Bij het nalezen van dit topic kwam ik uit bij:
Afbeelding
Vermits jij alleen kunt weten welk het juiste pat is moet je dat
aanpassen en ja als verkenner dat als adres/pat vertoond voor
de map E:\Documents\Klassement gebruik je dat.
Dus ja gebruik: attrib -s -h -r "E:\Documents\Klassement\*.*" /s /d
Mogelijk moet je nog wel de map Klassement zelf handmatig
aanpassen in eigenschappen.

Sony
I Afbeelding SeniorenNet

procman4
Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
Contacteer:

06 mar 2019, 00:07

Sony schreef:
05 mar 2019, 10:47
Procman4,

oorspronkelijk stond die korte opdracht in mijn bericht maar...
...
...
Dus ja gebruik: attrib -s -h -r "E:\Documents\Klassement\*.*" /s /d

Mogelijk moet je nog wel de map Klassement zelf handmatig
aanpassen in eigenschappen.

Sony
@ Sony,

Het lijkt me dat het gelukt is met die korte Cmd opdracht.
Waarom schrijf ik : Het lijkt mij ... ? ?

Omdat die map "Klassement" maar liefst : 23.499 bestanden, 3.229 mappen bevat.
En ik slechts een 20-tal mappen - bij wijze van controle - heb uit geprobeerd. Met succes overigens !

Vervolgens heb ik de procedure gevolgd, om de map "Klassement" te ontdoen van de melding "alleen lezen".

En .. dat mijn persoonlijke Hoofdmap "Klassement" (in de E-partitie) nu nog steeds een blauw hokje toont in "Eigenschappen" --> komt misschien omdat één of ander document (*) inderdaad alleen lezen is !
(*) bvb : een pdf document begint vaak met de waarschuwing dat het een "gescand" document" is wat inhoudt dat je er niets kan aan wijzigen.

Sony, bedankt voor je hulp.

procman4
__________________________________
Win 11 Home (in nieuwe laptop)
Google Chrome - soms Mozilla Firefox
Geen echt fan van Edge ; presenteert me te veel pagina's met weinig zinvolle inhoud.
(Daarom -->) AdBlock Plus
Verder : Open Office

Sony
Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Locatie: Boom

06 mar 2019, 10:42

Procman4,
En .. dat mijn persoonlijke Hoofdmap "Klassement" (in de E-partitie) nu nog steeds een blauw hokje toont in "Eigenschappen" --> komt misschien omdat één of ander document (*) inderdaad alleen lezen is !
(*) bvb : een pdf document begint vaak met de waarschuwing dat het een "gescand" document" is wat inhoudt dat je er niets kan aan wijzigen.
1. Neen alle onderliggende bestanden en mappen moeten door die opdracht
verlost zijn van het attribuut alleen lezen.
2. De map Klassement zelf kan niet worden opgenomen in de opdracht.
3. Deze bewerking zult je vermoedelijk meermaals moeten herhalen als er
wijzigingen worden uitgevoerd aan de aanwezige bestanden, door de automatische
transfer van de inhoud van de systeem mappen van C: naar E:

Ikzelf gebruik de aangeboden systeem mappen niet, ik gebruik andere partities om
mijn data rechtstreeks op te slaan en ook op te nemen in een back-up op een externe
schijf. Op de C: schijf staat het OS en de programma's 32 en 64bit, de herstelpunten
en de temp, Appdata en roaming temp


Sony
I Afbeelding SeniorenNet

hovel
Lid geworden op: 31 mei 2005, 15:37
Locatie: Spanje

06 mar 2019, 16:09

procman4 schreef:
06 mar 2019, 00:07
Het lijkt me dat het gelukt is met die korte Cmd opdracht.
Waarom schrijf ik : Het lijkt mij ... ? ?
Wat is er gelukt?
- Het attribuut "Alleen lezen" verwijderen van alle bestanden en mappen in uw map "Klassement"?
- Waren er in die map inderdaad mappen en/of bestanden met het "Alleen lezen" attribuut?
procman4 schreef:
06 mar 2019, 00:07
Omdat die map "Klassement" maar liefst : 23.499 bestanden, 3.229 mappen bevat.
En ik slechts een 20-tal mappen - bij wijze van controle - heb uit geprobeerd. Met succes overigens !
Je hebt wat uitgeprobeerd? , Hoe?
procman4 schreef:
06 mar 2019, 00:07
En .. dat mijn persoonlijke Hoofdmap "Klassement" (in de E-partitie) nu nog steeds een blauw hokje toont in "Eigenschappen" --> komt misschien omdat één of ander document (*) inderdaad alleen lezen is !
Dat dacht ik tot voor kort ook, maar dat blijkt niet zo te zijn.
Dat blauw hokje zal zo blijven, trouwens voor alle mappen.
procman4 schreef:
06 mar 2019, 00:07
(*) bvb : een pdf document begint vaak met de waarschuwing dat het een "gescand" document" is wat inhoudt dat je er niets kan aan wijzigen.
De waarschuwing dat het een "gescand document" is betekend dat de tekst die u ziet een foto van een tekst is, en die kan men natuurlijk niet veranderen. Er is geen verband met het Alleen lezen attribuut.

Om het Alleen lezen attribuut uit te zetten voor uw hoofdmap map "Klassement" (enkel de map, niet de inhoud) gebruikt u het commando: attrib -r "E:\Documents\Klassement"

Over bestanden en mappen In het kort

Voor bestanden:
- kan men in verkenner het Alleen lezen attribuut zien en aanpassen.
- Men kan dit ook dmv het attrib commando op de Opdrachtprompt.

Voor mappen:
- kan men in verkenner het Alleen lezen attribuut niet zien noch aanpassen.
- Men kan dit wel dmv het attrib commando op de Opdrachtprompt.
- Alhoewel het attribuut Alleen lezen bestaat voor mappen wordt dit in Windows niet voor dit doel gebruikt. In Windows zijn mappen nooit Alleen lezen , zelfs al staat dat attribuut aan.

procman4
Lid geworden op: 29 jun 2009, 11:47
Contacteer:

16 mei 2019, 16:35

@ hovel

Mijn excuses ; ik heb dit onderwerp als gesloten beschouwd, na het voorlaatste antwoord ; dat van Sony kwam.

En bijgevolg geen oog meer gehad voor jouw "nakomertje"

Vandaag zocht ik naar het woord "roaming" (*) ; zag in de opsomming een posting van mezelf, en bemerkte ik pas dan jouw reactie.
(*) roaming staat in het Sony antwoord.

Voor jou en kort samen gevat : na die ingreep in het register dmv een opdrachtprompt (die jij ook in jouw antwoord weergeeft) heb ik het niet meer voor gehad dat één of ander bestand mij geen onmiddellijke toegang gaf omwille van "Alleen lezen".

Probleem voor mij dus van de baan. En dat hokje dat blauw gekleurd staat, bekijk ik zelfs al niet meer.

Vriendelijk groeten, en ... tot een volgende keer.

procman4
__________________________________
Win 11 Home (in nieuwe laptop)
Google Chrome - soms Mozilla Firefox
Geen echt fan van Edge ; presenteert me te veel pagina's met weinig zinvolle inhoud.
(Daarom -->) AdBlock Plus
Verder : Open Office