Jobs - Jobs - Jobs

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

20 jan 2019, 15:53

dejules schreef:ps Let op uw woorden! U heeft niet het recht om medeforummers zo te bejegenen!
Neen, dat mag allen iemand die zich 'dejules' noemt. :lol: 
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

20 jan 2019, 20:06

Heeft .” De Jules “ zich hieraan aan behandelt?? 
Niet altijd de waarheid waaraan hij schrijft, Maar er zijn er wel Sossenhaters die zelfs nog dansen op het graf van dode Sossen. Stront, kak en gore woorde zijn hun niet vreemd!!! Gek toch dat wij eens niet moge bashen op de Partij van de Verandering.Zij weten het geld ook zitten hoor.
De gratis Friet en toebehoren voor BdW zijn nu nog peanuts ivgl wat Hij en zijn leden krijgen toegestoken . Maar iedereen bezwijkt voor het geld.Zelfd JM De Decker krijgt een ereplaats zolang hij maar zwijgt.
partij van de Verandering. helpende handen!!
maar geen nood !! Zij zullen winnen in Vlaanderen en België zal onbestuurbaar worden.
( Dat wil Jambon toch) en da zullen ze hun ware aard tonen.
voor ons, gepensioneerden, geen probleeem!! Maar de jongeren??
Dop ? Nog minder als de Syrische gelovigen die 10.000 euro over hebben om personen om te kopen, en dan levenslang onderhouden worden. Het is hie wel,kouder van in Syrië.Maar de bik. Onderhoud geneeskunde,is voor hen gratuit. Ze hebben tenslotte er toch iemand voor betaalt om dit te regelen?
55 Monique

21 jan 2019, 20:34

https://www.gva.be/cnt/dmf20181211_0402 ... elgie-goed


Europees Parlement keurt werkloosheidsuitkering vanaf eerste werkdag voor buitenlanders in België goed  8O11/12/2018

Nu begrijp ik er niks meer van .... 

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

21 jan 2019, 20:52

55 Monique schreef:https://www.gva.be/cnt/dmf20181211_0402 ... elgie-goed


Europees Parlement keurt werkloosheidsuitkering vanaf eerste werkdag voor buitenlanders in België goed  8O11/12/2018

Nu begrijp ik er niks meer van .... 
Begrijp je het niet Monique? Lees het Marrakesh pact eens goed, ik vrees dat je daaruit wijzer gaat worden...
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...
dejules

21 jan 2019, 21:07

Jockey schreef: Begrijp je het niet Monique? Lees het Marrakesh pact eens goed, ik vrees dat je daaruit wijzer gaat worden...
De N-VA heeft in opdracht van Voka zijn Vlaamse Minister van Werk Muyters, tevens baas van de VDAB, in gang gezet om Afrikaanse mensen naar Vlaanderen te halen zogezegd om knelpunt beroepen in te vullen.
De N-VA speelt een spelletje met Marrakech zogenaamd gaat dit verdrag België overspoelen met Afrikaanse gelukszoekers.
De realiteit is anders : Muyters van de N-VA gaat ze zelf halen!
U kunt dit hier lezen :

https://www.vlaamsparlement.be/plenaire ... d-vandaele

Minister Philippe Muyters Collega’s, ik ben eigenlijk zeer blij met de vraag, omdat ze me de kans geeft de situatie en wat er hier is gebeurd, te schetsen, want ik heb niet altijd de indruk dat iedereen snapt waarover het gaat.Het gaat over een Europees project. De Europese Commissie, meer bepaald het Directoraat-generaal Migratie en Binnenlandse Zaken (DG Home), heeft een projectoproep gelanceerd rond legale migratie. Die oproep was gericht aan de Europese landen om samen te gaan werken, mogelijk met zes verschillende landen. De zes landen die in aanmerking komen om samen te werken, zijn Nigeria, Ethiopië, Guinee, Tunesië, Senegal en Marokko. Het gaat om projecten met een looptijd van achttien maanden. De Europese Commissie heeft dus – voor alle duidelijkheid – de keuze van de landen en de termijn vastgelegd.

Jockey
Lid geworden op: 08 dec 2009, 23:19
Locatie: Wuustwezel

21 jan 2019, 21:16

 "tevens baas van de VDAB, "
De N-VA speelt een spelletje met Marrakech zogenaamd gaat dit verdrag België overspoelen met Afrikaanse gelukszoekers.
De realiteit is anders : Muyters van de N-VA gaat ze zelf halen!
U kunt dit hier lezen :

https://www.vlaamsparlement.be/plenaire ... d-vandaele

Minister Philippe Muyters Collega’s, ik ben eigenlijk zeer blij met de vraag, omdat ze me de kans geeft de situatie en wat er hier is gebeurd, te schetsen, want ik heb niet altijd de indruk dat iedereen snapt waarover het gaat.Het gaat over een Europees project. De Europese Commissie, meer bepaald het Directoraat-generaal Migratie en Binnenlandse Zaken (DG Home), heeft een projectoproep gelanceerd rond legale migratie. Die oproep was gericht aan de Europese landen om samen te gaan werken, mogelijk met zes verschillende landen. De zes landen die in aanmerking komen om samen te werken, zijn Nigeria, Ethiopië, Guinee, Tunesië, Senegal en Marokko. Het gaat om projecten met een looptijd van achttien maanden. De Europese Commissie heeft dus – voor alle duidelijkheid – de keuze van de landen en de termijn vastgelegd.[/quote]

Man,man,man: Zins verdraaïngen, onwaarheden, ja leugens zelfs! Niets is jou vreemd om toch maar te kunnen l#ll#n. Dat er door sommige knelpuntberoepen nood is om buitenlandse arbeiders is een gans andere zaak dan de voorgaande link... 
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...
55 Monique

21 jan 2019, 21:23

Jockey 
Dat er door sommige knelpuntberoepen nood is om buitenlandse arbeiders is 

Dat klopt , 


Was mee hoor ....

Was toevallig dat ik zag staan .... 

Maar wat me dan WEL stoort .

Dat ons eigen bevolking zou moeten inleveren .... 

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

22 jan 2019, 06:58

dejules schreef:
petrol schreef: Over die vijfhonderd bijkomende jobs houdt ge wijselijk uwe wafel.
Ge trekt alleen uwe grote stomme wafel maar open als er jobs verdwijnen.

Hypocriete lul !!
De industriële tewerkstelling neemt in snelvaart af. Durf jij gesubsidieerde jobs "jobs" noemen? Dat zijn werklozen!
Vlaanderen betaalt de emissierechten van Ineos.1 job kost de overheid 1 miljoen €.
Zo'n tewerkstelling is onbetaalbaar!
ps Let op uw woorden! U heeft niet het recht om medeforummers zo te bejegenen!
Juist, jij moet niet op je woorden letten,jij MAG de mensen hier beschuldigen van collaborateur.
Als je het balletje gooit moet je het maar terug kunnen aanpakken ook.
Maar daar kan jij blijkbaar niet mee overweg.
dejules

22 jan 2019, 08:31

petrol schreef: Juist, jij moet niet op je woorden letten,jij MAG de mensen hier beschuldigen van collaborateur.
De stamboom van de N-VA heeft gaat terug tot de collaboratie met de nazi's.
“Zonder een correct besef van het verleden, rust er immers een hypotheek op de toekomst. We moeten de fouten van toen erkennen. En we moeten het goede eren.”Dat geldt bij uitbreiding voor de Vlaamse Beweging, waar De Wever zelf een telg van is. “Mijn eigen grootvader was lid van het VNV, de Vlaams-nationale partij die massaal in de collaboratie is gestapt. Ook in deze wil ik het verleden recht in de ogen kijken: deze collaboratie was een vreselijke fout op alle vlak”, oordeelde De Wever.Durven oordelenNa die kritische kijk op het eigen verleden volgde een duidelijk appel om de hypotheek die nog steeds op dat deel van ons collectief verleden rust, eens en voorgoed te lichten: “In de geschiedenis van ieder individu is er zwart en wit, en vooral veel grijs. Wie achterom kijkt, doet er dus goed aan zorgvuldig en genuanceerd te spreken. Maar in onze collectieve geschiedenis als gemeenschap moeten we wél durven oordelen. We moeten zonder schroom zeggen wat er goed en fout was. Het nazisme en de Shoah waren misdadig fout.

Ook de N-VA wil haar "ras" zuiveren van werklozen, zieken en gebrekkigen, sossen, moslims, Berbers, leefloners, vakbonden, ...
Iemand die op deze partij stemt moet eens goed in de spiegel kijken!
VNV en NVA, U denkt echt dat die letters toevallig gekozen zijn?
Een zwartzak blijft dat heel zijn leven.

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

22 jan 2019, 09:28

dejules schreef:
petrol schreef: Juist, jij moet niet op je woorden letten,jij MAG de mensen hier beschuldigen van collaborateur.
De stamboom van de N-VA heeft gaat terug tot de collaboratie met de nazi's.
“Zonder een correct besef van het verleden, rust er immers een hypotheek op de toekomst. We moeten de fouten van toen erkennen. En we moeten het goede eren.”Dat geldt bij uitbreiding voor de Vlaamse Beweging, waar De Wever zelf een telg van is. “Mijn eigen grootvader was lid van het VNV, de Vlaams-nationale partij die massaal in de collaboratie is gestapt. Ook in deze wil ik het verleden recht in de ogen kijken: deze collaboratie was een vreselijke fout op alle vlak”, oordeelde De Wever.Durven oordelenNa die kritische kijk op het eigen verleden volgde een duidelijk appel om de hypotheek die nog steeds op dat deel van ons collectief verleden rust, eens en voorgoed te lichten: “In de geschiedenis van ieder individu is er zwart en wit, en vooral veel grijs. Wie achterom kijkt, doet er dus goed aan zorgvuldig en genuanceerd te spreken. Maar in onze collectieve geschiedenis als gemeenschap moeten we wél durven oordelen. We moeten zonder schroom zeggen wat er goed en fout was. Het nazisme en de Shoah waren misdadig fout.

Ook de N-VA wil haar "ras" zuiveren van werklozen, zieken en gebrekkigen, sossen, moslims, Berbers, leefloners, vakbonden, ...
Iemand die op deze partij stemt moet eens goed in de spiegel kijken!
VNV en NVA, U denkt echt dat die letters toevallig gekozen zijn?
Een zwartzak blijft dat heel zijn leven.
Allé nog maar eens wat gezeik over De Wever.Boring boring boring !!
Als gij in de spiegel kijkt ziet ge het achterste van een varken.
dejules

22 jan 2019, 10:24

petrol schreef: Als gij in de spiegel kijkt ziet ge het achterste van een varken.
U bent een typische Antwerpse racist.
Mooi kostuum maar steeds vuil gebekt en uitdrukkingen uit de jaren '40.
dejules

22 jan 2019, 10:54

KBC verlaagt Belgische groeiverwachting naar 1.1%.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

22 jan 2019, 11:04

De zon is gratis voor iedereen

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

22 jan 2019, 11:04

[quote="dejules"

De stamboom van de N-VA heeft gaat terug tot de collaboratie met de nazi's.
[/quote]

Zal Michel Freilich zeker toejuichen.