Tandsteen&Inenting

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

03 nov 2018, 10:53

Heras das dus wel het beaphar produkt maar niet" beaphar pro " zo is ook de gel van beaphar nog verkrijgbaar maar niet van  beaphar pro . 
De" beaphar pro"  produkten of " dentalzym"  genaamd zijn of waren  enkel verkrijgbaar bij de apotheek of dierenarts . De beaphar produkten zijn in de gewone handel te verkrijgen . Mijn vriendin kocht ook de gewone beaphar  omdat je die zo overal tegenkomt .
De gel van beaphar heb ik dus nog gevonden op internet dus mss ook wel te koop bij tom & co .
https://www.brekz.be/gebitsverzorging/b ... n-kat.html

Ik hoop dat niet alles van beaphar pro uit de handel gehaald wordt want ik heb daar ook speciale shampoo van  gekocht voor mijn Twinnytje . 
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Heras
Lid geworden op: 25 mei 2018, 17:03
Locatie: vlaamsbrabant taalgrens

03 nov 2018, 16:34

Inderdaad,het was me nog niet opgevallen dat er bij de dentalzym gel "pro" stond.
Ik heb juist beaphar tandspray (niet pro)gekocht in Tom&Co,en die bevat dezelfde werkzame enzymen als de gel.
Eenmaal per dag 3 a 4 sprays op de tanden volstaat.
Hopelijk ook met goed resultaat.
Zeg nooit nooit meer

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

03 nov 2018, 22:26

Heras , hadden ze daar niet de beaphar gel ? 
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Heras
Lid geworden op: 25 mei 2018, 17:03
Locatie: vlaamsbrabant taalgrens

04 nov 2018, 10:14

Ja rebelle Tom&Co heeft de beaphar tandgel.(niet pro).Het bevat 100 gram en kost 6,07 euro.
Het is om te reinigen zonder tandenborstel,en heeft een leversmaak.Zou ook geschikt zijn voor poezen.
Hopelijk heb ik u kunnen helpen.Grtjs.
Zeg nooit nooit meer

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

09 feb 2019, 08:59

Bij gebrek aan de dentalzym gel van beaphar ben ik  u dus overgestapt nazt de gewone beaphar gel en beaphar spray . We zullen zien . 
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Heras
Lid geworden op: 25 mei 2018, 17:03
Locatie: vlaamsbrabant taalgrens

09 feb 2019, 10:16

Op 4 november schreef ik,dat ik de Beaphar tandspray gekocht had.Maar ik ben er na een paar weken mee gestopt,
omdat ik het niet gebruiksvriendelijk vond voor ons hondje,ze vond het niet aangenaam en moest kokhalzen.Ik denk dat het aan het drijfgas lag.
Het zal natuurlijk wel schelen van dier tot dier.
Ik gebruik nu ook beaphar tandgel, dat kan men goed uitwrijven over de tandjes,en ze vind het niet onaangenaam.
Na bijna 3 maanden gebruik ben ik heel tevreden.
Zeg nooit nooit meer

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

09 feb 2019, 14:50

Tiens tiens , er zit geen drijfgas in want het is een pompsysteem . Persoonlijk vind ik de gel ook efficienter hoor . Maar ik vind het wel gemakkelijk even te spuiten  en nu zeker voor twinny . 
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

09 feb 2019, 16:40

der bestaat wel iets voor in het water te doen tegen die tandsteen

Heras
Lid geworden op: 25 mei 2018, 17:03
Locatie: vlaamsbrabant taalgrens

09 feb 2019, 18:07

Inderdaad rebelle ge hebt 100% gelijk.De spray werkt zonder drijfgas.Het is een pomp systeem.
Dan zal het wel aan iets in de samenstelling liggen dat ze niet leuk vind.
Bedankt voor uw antwoord,zodat we niemand op het verkeerde been zetten,want drijfgas wekt
bij sommigen al argwaan op.
Zeg nooit nooit meer