welkom iedereen in een knus hoekje

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

10 jul 2019, 09:58

goeiemorgen bekske :D
het gaat een mooie dag worden ,zo te zien.
hier al volop zon :D



Afbeelding
medion akoya P32010 (MD34140) AMD RYZEN
DDR4 - 8GB ram 1TB harde schijf +256 SSD
telenet fiber . bitdefender plus ( EDGE )

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

10 jul 2019, 18:11

Afbeelding
de avond is in aantocht dus een knusse avond en een uitgeruste nacht zodat je morgen weer fit opsta groetje .De kinesist is ook weer eens geweest kom volgende week terug dat is nu voor de schouder wel .Ook weer naar de koers gekeken voor het zicht wel .Hopelijk is er straks iets op tv want ik vind dat er weinig op tv is de laatste tijd .Afijn iets dat ik graag zie is er weinig maar ja met woordzoeker bezig zijn zo gaat de avond ook voorbij groetje

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

10 jul 2019, 21:20

hallo bekske kom een avondgroetje brengen,
gisteren te moe, en vandaag bijna de hele dag weg,
eerst naar huisarts voor bloed trekken moest nuchter zijn,
dan apotheker daarna gaan eten, dan ziekenkas voor bon van
50 € voor montuur van bril daarna met bon naar optieker en afgeven,
terug thuis en eten en om 14 uur naar buurtjes dag, dat is ieder woensdag
dat we met drie bijeen komen om nieuwtjes van dorp door te geven,
dus een drukke dag, ja koers is niet besteed aan mij, en puzzelen
van verschillend kruiswoordraadsel doe ik ook graag, dat ligt altijd klaar,
soms een boek lezen hoort er ook bij, dus ben ook altijd bezig,
met dieren heb je ook altijd wat werk,
wens je een goede nachtrust toe en droom zacht groetjes van krakje,
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

11 jul 2019, 09:42

Afbeelding

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

11 jul 2019, 09:50

goeiemorgen bekske :D
het is hier grijze lucht bij ons ,en denk dat het zal regenen straks.
maar het mag eens regenen ook,zodat we geen water te kort krijgen.
en voor de rest ,lekker genieten van sennet en internet . :wink: :D




Afbeelding
medion akoya P32010 (MD34140) AMD RYZEN
DDR4 - 8GB ram 1TB harde schijf +256 SSD
telenet fiber . bitdefender plus ( EDGE )

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

11 jul 2019, 19:14

Afbeelding
hopla weeral avond dus een knusse avond en een rustige nacht groetje .ik begin het stilaan beu de worden met mijn arm en moet nog geduld hebben want huisarts is nog in verlof.Ik neem pijnstillers maar veel haalt het niet uit .Ik ben gewoon om met verschillende soorten pijnen te leven .Maar deze pijn word ik niet gewoon heb het nooit meegemaakt zo pijn .Of ik nu mijn arm stil houd of niet doe er niet aan .De scherpe kant is een beetje weg met pijnstillers als ik ze pas genomen heb maar enkele uren later begin het opnieuw.En teveel pijnstillers is ook niet goed heb nu twee verschillende zware pijnstiller en een lichtere .Alles is wel min of meer verdoofd behalve de arm .Maar ja tanden bijten en hopen op een mirakel zeker .Sorry maar moest het even kwijt heb vandaag een machine laten draaien en het is al in de kast nu .Aangenaam is het nu wel buiten .Het onkruid groeit alsof het niks is dat heeft geen meststof nodig tegenover iets anders .Heb de hulp voor tuin laten weten dat hij volgende week mag komen .Nu afwachten wanneer hij komt want ik kan het nu zeker niet met die verdomde arm.Ik vind het spijtig dat er zo weinig op tv is met de avond .Maar ja dan hou ik me met iets anders bezig geniet maar van de avond groetje

krakje
Lid geworden op: 01 sep 2004, 21:16
Locatie: Heist op den Berg

11 jul 2019, 21:39

hallo bekske wens je toch een nacht zonder pijn,
al zal dat voor u weer moeilijk zijn, is niet plezant altijd pijn,
hoop dat het toch eens zal betere voor jou en eens gewoon kunt leven,
de was gedaan, eten verzorgd, alles bijeen gezocht voor kids hun kamp,
na de noen winkels aflopen om enkele zaken die ze niet hadden gaan kopen,
daar komt meer bij te kijken als internaat, nu hopen dat we alles hebben,
morgen valiezen maken, en ik ben zo moe,
volgens huisarts heb ik een klein scheurtje in boven arm, zal zo moeten genezen,
is soms beter, maar pijn blijft nog maar niet zo intens meer,
aan bekske nog een fijne avond van krakje,

Afbeelding
ik hou van het leven, het is jou maar eenmaal gegeven.

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

12 jul 2019, 08:47

Afbeelding
Hallo iedereen de week is ook bijna voorbij geniet maar om het even hoe .Ondanks mijn pijn geniet ik toch van kleine dingen .Zoals iedere morgen wakker met een grote begroeting van de viervoeters en het concert van de gevleugelde.Het is iedere morgen een begroeting alsof ze in een hele tijd niet gezien hebben .De viervoeters houden me op de been .Zij geven me de moed om verder te doen .Want soms ben ik het wel eens beu om dat gevecht met de pijn .Maar ja op de tanden bijten en niet achterom kijken .Wat de dag meebreng weet ik pas vanavond .groetje

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

12 jul 2019, 10:36

goeiemorgen bekske,ik lees dat u veel
pijn hebt,sterkte hoor.

Afbeelding
medion akoya P32010 (MD34140) AMD RYZEN
DDR4 - 8GB ram 1TB harde schijf +256 SSD
telenet fiber . bitdefender plus ( EDGE )

billyken999
Lid geworden op: 03 jan 2015, 14:11
Locatie: belgie

12 jul 2019, 11:05

Bekske veel sterkte
Afbeelding
Afbeelding
Ik hou heel veel van dieren en van de natuur en luister graag muziek

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

12 jul 2019, 17:07

Afbeelding
de avond is in aantocht dus even een fijne knusse avond wensen aan iedereen .Hier heeft het een korte plensbui geweest maar het is al terug warm Groetje

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

13 jul 2019, 08:15

Afbeelding
kiekeboe we zijn er weer dus iedereen maak het gezellig en geniet van het weekend en zaterdag groetje .Ik ga naaiwerk doen heb het aan iemand beloofd om een kussen te maken een heel groot voor een hond .Had nog een groot kussen liggen maar ga daar andere stof aan doen .Daar is weleen beetje werk aan .Moet wel oppassen met mijne arm maar als de pijnstiller zijn werk doe kan ik even naaien .Het moet niet op een dag klaar zijn maar toch wil ik.Zoveel mogelijk doen .En zo ben ik ook weer even bezig met iets .Ik ben blij dat ik speciaal naalden heb om de draad erin te steken.Want die oog van een naald is moeilijk is klein maar nu kan ik met deze naalden goed werken.Zo nog even ontbijten zodat ik stevig sta en dan beginnen eraan .Ik ga daar van genieten met dat de doen .Hopelijk valt het kussen dan mee en is de persoon tevreden denk van wel maar afwachten groetje
.

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

13 jul 2019, 11:07

goeiemorgen bekske,
hebt u een goede nachtrust gehad? en je gaat een kussensloop maken
voor de hond :D je bent een engel om dit te doen,wees voorzichtig met uw arm
hoor :) neem rustig de tijd om dit te maken. :wink:
groetjes en een fijne zaterdag gewenst.





Afbeelding
medion akoya P32010 (MD34140) AMD RYZEN
DDR4 - 8GB ram 1TB harde schijf +256 SSD
telenet fiber . bitdefender plus ( EDGE )

zonnebloemetje
Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
Locatie: Brugge die schone

13 jul 2019, 11:37

hey Bekske een goeie morgen

veel naaiplezier aan het kussen en tis altijd gemakkelijk hé als je kan naaien
ik zelf ben naaister van beroep en ik heb ook al van alles genaaid en al mijn gordijnen en overgordijnen maak ik ook altijd zelf en ik vind dat gemakkelijk als je dat kan
maar sinds ik mijn nieuwe knie heb die niet goed is kan ik niet zo goed meer aan mijn naaimachine zitten zoals vroeger , maar ik trek mijn plan al gaat dat niet zo goed
nog een gezellige zaterdag verder met je beestjes

groetjes zonnebloemetje



Afbeelding
Afbeelding *** Zie het leven van de zonnige kant ***

Bekske
Lid geworden op: 11 apr 2005, 23:48

13 jul 2019, 18:25

Afbeeldinggoede dag iedereen het is weer avond dus een knusse avond en rustige nacht iedereen .Nogeen dikke week op tanden bijten dan is mijn huisarts uit verlof.Ik heb een beetje genaaid maar moet nog morgen en misschien overmorgen verder doen hang af hoe mijn arm is.Normaal doe ik zo een werk op een halve dag maar nu niet .Wat dat nu is met mijn arm weet het niet nog nooit die pijn gehad en zolang .Ondanks ik al meer dan 30 jaar met verschillende pijnen rondloop .De buurman zei daarjuist tegen mij jij klaagt nooit maar je ziet aan u dat je met zware pijn zit .Ik neem nu drie verschillende pijnstillers waarvan twee zware goed om een os in slaap te doen .Voordat de huisarts in verlof ging zei hij deze pillen zullen je snel verlossen van pijn .Ik voel wel dat de andere plaatsen waar ik normaal pijn heb verdooft zijn .Maar de arm noppes alleen de scherpe is iets weg als ik pas de pillen genomen heb .Maar enkele uren later begin het terug .Met pijnen zitten is niet aangenaam maar ik zit al jaren met pijn gewoon word je het wel maar zo aangenamer zijn zonder .Maar nu de arm dat is geen lachertje het word zelf soms zwart voor de ogen.Maar ja klagen heeft geen zin dat help toch niet doorbijten dus en hopen dat we snel een week verder zijn.Ik zo een andere arts kunnen laten komen maar wat ga die doen heb mijn medicijnen dus gewoon afwachten .Nu ga ik proberen te genieten van de avond .Nog even thee zetten voor de avond .Want ik drink graag thee heb verschillende soorten .Maar meestal met de avond kamille of groene thee .Van kamille thee word ik rustig dus zal een pot zetten zodat ik rustig kan zitten en op tijd kan tanken .Zo geniet van de avond groetje