Aanmelden+

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

Roots_47
Lid geworden op: 30 apr 2004, 19:26
Locatie: Hasselt

22 feb 2006, 12:23

Ik overweeg om enkele pagina's aan mijn site toe te voegen die enkel na aanmelding kunnen bekeken worden.
Heb reeds verschillende mogelijkheden bekeken maar geen enkele geeft me een "goed gevoel"
Via Java-scripts kan makkelijk een paswoord invoeren voor bepaalde pagina's maar een ietwat handige Harie omzeilt dit binnen de kortste keren.
Ik zoek iets in de aard van je eerst aanmelden met bvb e-mailadres vervolgens krijg je ( al dan niet) de goedkeuring met een paswoord, waar je dan mee kan inloggen.

Ken iemand een programma of wat dan ook waar je dit mee kan bereiken? Ik weet bvb dat met PHP dit tot de mogelijheden behoort maar dan moet ik mijn hele site ombouwen wat niet de bedoeling is.
Ik zoek een stand-alone programma waar ik dit mee kan bereiken.

Iemand enig idee?

Van Loon
Lid geworden op: 29 nov 2004, 21:23
Locatie: Antwerpen - België

24 feb 2006, 20:35

Ik vraag me wel altijd af waarom mensen informatie willen zetten op een world wide web en dan die informatie enkel willen tonen aan een heel select gezelschap. Maar het is natuurlijk uw site.
PHPACCESS belooft van zoiets te doen : zie http://www.krizleebear.de/phpaccess/dynamisch/
Voor gratis programma, kostprijs nul komma nul :
home.versateladsl.be/vt632929

Roots_47
Lid geworden op: 30 apr 2004, 19:26
Locatie: Hasselt

27 feb 2006, 20:54

tja dat is mijn keuze zoals je zelf reeds zei.
Ik hoef me hier niet te verdedigen waarom ik enkele pagina's wil afschermen.

De de door U voorgestelde oplossing ken ik, het is ook PHP gericht of je nu PHP Nuke of PHP Access gebruikt het blijft PHP en ik wil niet mijn site ombouwen, enkel een paar afgeschermde pagina's toevoegen.
Misschien dat ik ooit overschakkel naar een volledige site op PHP op een server die apache ondersteunt bvb. Maar voorlopig zoek ik (nog) steeds een programma dat nu net dat doet wat ik wil, namelijk zonder veel poespas en zonder een javascript enkele pagina's kan afschermen.