joencie - wulfken+

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

joencie
Lid geworden op: 09 dec 2005, 17:19
Locatie: Gent

30 mar 2006, 12:17

Wulfken,
Ik heb met belangstelling naar uw site gekeken.
Mag ik u eens vragen hoe je het hebt gedaan gekregen om muziek op je site te zetten en hoe je het kleine Quicktime balkje er op gezet hebt?
Met dank,
joencie

wulfken
Lid geworden op: 28 mar 2006, 14:53
Locatie: Ronse

30 mar 2006, 15:18

Joencie,

De site werd opgebouwd a.h.v. programma wysywyg Web Builder dat je gratis kan downloaden bij www.pablosoftwaresolutions.com. Dus geen html-kennis vereist.

Om het muziekje in te brengen volstaat het een plug-in op je pagina in te brengen. Daarna klik je op de voorwerp-eigenschappen. Via browse kan je dan een mp3 naar keuze selecteren uit je eigen muziekbestanden.

Voor de videobestanden kan je kiezen uit Quick time of Windows Media. De procedure is dezelfde. Gewoon inbrengen op je pagina, eigenschappen aanklikken en dan video selecteren uit je eigen bestanden.

Geen tovertrucjes, gewoon wat geduld en wat oefenen. Probeer het maar. Ik hoor je nog wel.
Groetjes,
Wulfken

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

30 mar 2006, 15:28

joencie - wulfken
ik ga even een apart topic voor julli openen
om de verzameling van de websites een beetje proper te houden
dan kunnen jullie daar in verder gaan als jullie dat willen , indien niet , is ook niets hoor 8)
ps . de naam zal zijn : joencie - wulfken
je zal er wel verwittigd worden door een mail hoor .
--------------------------------
is dus nu bij deze gebeurt :lol:

joencie
Lid geworden op: 09 dec 2005, 17:19
Locatie: Gent

30 mar 2006, 17:10

Merçi Verhaegen.

Wulfken,

Ik probeer hopeloos op pablosoftwaresolutions te geraken, maar heb uiteindelijke op Google de Webbuilder versie2 kunnen downloaden. Ik hoop dat het deze is waarmee je werkt.
Ik werk met NVU. dus zal ik via Webbuilder moeten uitzoeken hoe je het voor mekaar kreeg.
Is de bedoelde plug-in alleen te vinden in Webbuilder?

Grtjs

joencie

wulfken
Lid geworden op: 28 mar 2006, 14:53
Locatie: Ronse

30 mar 2006, 17:43

Joencie,

Inderdaad Pablo software is blijkbaar momenteel niet bereikbaar (?). Hoe dan ook het is wel degelijk WYSIWYG Webbuilder versie 2 .
Of je die plug-ins ook bij andere webbuilders kan terugvinden, weet ik niet. Tenslotte zijn ze geïntegreerd in de Webbuilder . Dus maar eens uittesten, zou ik zeggen. Succes !
groeten

Wulfken