Een dankwoordje

Hier is plaats voor discussie of vragen over palliatieve zorgen.

straatkat
Lid geworden op: 27 jan 2003, 11:14
Locatie: Brugge

26 apr 2006, 17:58

Hierbij wens ik de vele vrijwilligers en verpleegkundigen van de palliatieve zorg in het St.Lucas ziekenhuis in Gent te bedanken voor hun tomeloze inzet en hun vriendelijkheid zowel in de week als de weekends, dit voor mijn schoonbroer Herman, die gisteren overleden is aan kanker. Die laafste 6 weken daar deden die mensen alles om het de patient en de bezoekers het naar de zin te maken. Gans de familie bedanken jullie.
Ook de lieve labrador "KIOSCHI" gaan we missen, hij kon ook zonder spraak en met treurende hondenogen de patienten wat troosten door gewoon zijn kop op het bed te leggen en je aan te kijken.
JEAN
XP Media, Euphonynet, Anti-virus BullGuard v.6.1, Microsoft Off 2003

elios
Lid geworden op: 06 jan 2004, 15:52

05 mei 2006, 10:40

straatkat,

ik kan enkel beamen hetgeen je hier vermeld wat betreft de palliatieve verzorgers die mensen doen uitstekend werk!!! mijn zus(52 jaar) is ook aan kanker overleden gisteren, en ook hierbij mijn innige deelneming in je verlies

elios

straatkat
Lid geworden op: 27 jan 2003, 11:14
Locatie: Brugge

08 mei 2006, 11:34

Ach Elios, het spijt mij dat te moeten lezen, mijn deelneming aan uw verdriet voor uw zus, ook mijn zus was amper 58 en stierf aan kanker (enkele jaren geleden) en wij waren echt goede maatjes samen dus weet ik wat het is om iemand te verliezen.

elios
Lid geworden op: 06 jan 2004, 15:52

08 mei 2006, 15:10

bedankt straatkat, en hetgeen er nog bijkomt is dat ik levercirosse heb, hoelang heb ik nog te gaan hé, de wereld staat niet stil hoor, ik blijf van ijn leven genieten en mijn zoon(15) houd me op de been alsook mijn vriendin die me steunt door dik en dun
elios