Vermageren

Dit is de plaats om af te slanken, tips te plaatsen, menu's, enz.!

Flecha
Lid geworden op: 06 feb 2009, 13:13

07 mei 2009, 19:22

Met een beetje weemoed zie ik hier mensen die er in slagen verschillende kilotjes kwijt te raken.
Vroeger lukte het me gewoon om er zo 4 à 5 kilo af te gooien alleen door minder te eten zonder echt iets te laten want een grote snoeper heb ik nooit geweest, van zoet toch niet.
Het stoppen met roken en... de jaartjes zijn er nu de oorzaak van dat ik er niets af krijg. Dus begin ik nu te vrezen dat we ons daar moeten bij neerleggen, en de kleinere maten die nog in de kast hangen naar Spullenhulp brengen.
Als er iemand een goede raad heeft voor mij zal ik die graag aannemen, ik word 60 dit jaar maar zou heel graag weer in maat 42 kunnen stappen. En daar moet ik een goede 10 kilo voor afvallen. : :? :?:

llijana
Lid geworden op: 30 apr 2009, 18:40
Locatie: Op Mijn berg

08 mei 2009, 10:07

Nog niet opgeven Flecha,, en zeker je kleren nog niet wegdoen.
Ik had net hetzelfde probleem, de jaartjes, stoppen met roken .. En had mij er ook al bij neergelegd, en al mijn te kleine kleren weggedaan naar de container... Wat heb ik nu spijt, want ik ben nu met Weight Watchers bezig,, toch al een poosje nu en ik ben al die overtollige kilo's al terug kwijt,, dus weg zijn de kleren ... Maar ik ben wel kontent dat ik de kilo's kwijt ben terug,, het waren er nu niet zoveel,, 5 kilo , maar ik probeer nu toch het programma te bijven volgen, met de boekjes en zo.. En na een tijdje weet je niet beter meer..
Ik voel mij fysiek ook flink wat beter, eet minder, maar heb eigenlijk weinig honger tussendoor.. En je mag met dit programma toch wel veel eten vind ik..Veel groenten en Fruit, magere yougurt , niet al te veel vet is de boodschap,, en vermits je al geen snoeper bent, is dat probleem zowieso toch al opgelost.. En in plaats van 4 boterhammen eet je er maar 2, en daar doe je dan tomaat op met wat luzern of ander groen, je maakt hem lekker je boterham, met gezonde dingen, en dan zit je vol hoor als je een dubbele boterham eet, en kan je gerust enkele uurtjes verder zonder hongergevoel.
Ik noem dat mijn FWM , als er iemand om vraagd.
Veel succes en met wat goede wil lukt het wel hoor.
Groetjes Llijana
let niet op iemands kleren.

Flecha
Lid geworden op: 06 feb 2009, 13:13

08 mei 2009, 15:30

Bedankt alvast IIijana het geeft me weer moed.
Nu moet ik bekennen dat ik geen voorstander was van Weight Watchers omdat het toch niet goedkoop is, maar ik denk nu dat ik mijn mening toch maar eens moet herzien. Iemand in mijn vriendenkring heeft er blijkbaar ook veel baat bij en het is eigenlijk alleen maar even wennen. En dat kan de grote struikelblok nu ook niet zijn.
Ik ga me volgende week informeren waar ik terecht kan voor W.W.en ga toch de stap zetten.
Ik hou je op de hoogte.
Groetjes Flecha

Flecha
Lid geworden op: 06 feb 2009, 13:13

08 mei 2009, 15:39

Aan Snowball

Veel eten doe ik niet maar verkeerd waarschijnlijk. Ander beleg kiezen, want ik proef graag wat er tussen m'n boke ligt, snoepen doe ik bijna niet, enkel zonder suiker. Alcohol slechts 2 glaasjes witte wijn 1 keer op de week en bij gelegenheid in het weekend.
Maar zoals ik eerder al vermelde, ik ga proberen met Weight Watchers
Bedankt in ieder geval voor de reactie.
Groetjes Flecha

llijana
Lid geworden op: 30 apr 2009, 18:40
Locatie: Op Mijn berg

09 mei 2009, 17:15

Heel fijn te lezen, dat je ervoor zal gaan Flecha. Ken je niemand in je omgeving of je vriendenkring die al eens geweest zijn, dan kan je misschien de boekjes overkopen, of anders lenen. Dat scheeld in je portemonee, en is eigenlijk net zo goed hoor.. Als je maar weet dat de WW niet enkel hongerlijden is, je kan zoveel variëren dat het heel gemakkelijk vol te houden is,, ook nadat je die kilo's kwijt bent,, want dat is de bedoeling dat je slank blijft..
In ieder geval veel succes,, en laat me idd gauw iets weten.
Groetjes Llijana
let niet op iemands kleren.

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

10 mei 2009, 08:44

Als je iets koopt ALTIJD naar de kalorieen kijken!! suikervrije koekjes bv hebben ontzettend veel calorieen Teveel fruit geeft trouwens ook veel calorieen Een glas fuitsap zijn drie appelsienen! om van bananen nog maar te zwijgen!!
Windows8.1

Flecha
Lid geworden op: 06 feb 2009, 13:13

10 mei 2009, 10:39

Hallo dafke

Bedankt voor de raad, ik ga daar zeker op letten, maar ik ga volgende week beginnen met Weight Watchers en zij zullen me de juiste middelen kunnen geven om gewicht te verliezen.

Groetjes Flecha

ghila
Lid geworden op: 14 dec 2003, 17:59
Locatie: Dendermonde

03 jun 2010, 14:10

Wij moeten om 5u. opstaan en dan wachten tot 12u. om nog iets te eten, dat is voor mij niet mogelijk. Verder eet ik heel graag kaas en youghurt en dat zal ook wel niet goed zijn zeker.?
Iemand tips?
Wat eten jullie dan zoal , op een dag?

sawoni
Lid geworden op: 18 nov 2008, 11:40
Locatie: lommel

09 jun 2010, 20:26

s'avonds heb ik het al zo moeilijk om mijn dieet vol te houden en dan zie je op TV al die programma's over eten en dat ziet er allemaal zo lekker uit !