vrt !

Hier is plaats voor discussie over onderwerpen over de media.
De camera is de eenoog die koning is in het land van de media (Brigitte Raskin - 1947)
bakker

05 jul 2009, 13:54

Fazal, wat hebben uw postings in dit item met het onderwerp te maken ?
Maar zoals in de meeste andere items zal u dat ook hier niet interesseren
Volgens u is en forum blijkbaar een plaats om anderen aan te vallen, te beledigen en eigen frustraties uit te werken.
Fazal

05 jul 2009, 14:01

Afbeelding

Als hij even traag schiet alsdat hij spreekt, zal de vogel al lang gaan vliegen zijn. :D

Alhoewel, ik vond hem ergens tòch een goeie minister.

Emmanuel
Lid geworden op: 23 apr 2004, 11:37

23 jul 2009, 20:09

Vriendschap is een goed ding maar wat Bruneel gisteren deed was effenaf schandalig. Om zijn vriend Armstrong te plezieren moest Contador zich gisteren inhouden. Had het slecht afgelopen dan was Contador zijn gele trui kwijt en konden de twee andere Astana's toch niet mee.
Misschien als Armstrong rond zijn 50 e nog eens denkt om terug te keren gaat Bruneel weer van alles proberen om hem vooraan te houden ten koste van alles.

Ajoin
Lid geworden op: 08 sep 2005, 15:29
Locatie: 't Zwarte Gat van Vlaanderen

24 jul 2009, 23:36

Contador heeft volgend seizoen geen last meer van Armstrong ("The Boss"? Ik dacht dat men Bruce Springsteen zo noemde?)...
Doe wel en zie niet om

telloorlekker
Lid geworden op: 26 nov 2002, 17:46

25 jul 2009, 12:12

Armstong gaat met gewezen Tandy ( nu radio Shack) de hort op; veel verschil zit er dan niet meer in, 't is nu al een dandy... :lol:

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

31 jul 2009, 09:37

Zelden gezien: een VRT-Journaal dat stilgelegd moet worden en niet meer hervat kan worden.

De problemen deden zich donderdagavond voor bij het begin van het Journaal van 18u op één. Nieuwslezer Freek Braeckman kondigde een reportage over het dodelijke geval van Mexicaanse griep in ons land aan, maar de reportage startte niet.

Wat volgde was een shot van de studio, met een wachtende Braeckman. Vervolgens verscheen het cijfer '6' een tijdlang tegen een gele achtergrond.
Meer dan een minuut stond de slimste mens hulpeloos rond te kijken , met op de achtergrond wandelende collega's ! Dit voor een bedrijf met bijna 3000 man op de loonlijst ! Hoog tijd dat de vakbond hiertegen protesteert en nieuwe aanwervingen vraagt !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

oomski
Lid geworden op: 28 mei 2008, 08:25
Locatie: Thuis.

31 jul 2009, 10:17

Die slimste mens zal er niet zo wakker van liggen als jij zenne Sibarita. :lol:

Onvoorziene, niet direct oplosbare probleempjes kunnen altijd voorkomen.
Wie op wraak zint, houdt zijn eigen wonden open.

Renegade
Lid geworden op: 20 apr 2005, 20:22
Locatie: Rumbeke

31 jul 2009, 11:37

oomski schreef:....Onvoorziene, niet direct oplosbare probleempjes kunnen altijd voorkomen.
Smijt er dan nen Always tegen :lol:
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).

oomski
Lid geworden op: 28 mei 2008, 08:25
Locatie: Thuis.

31 jul 2009, 12:08

Toeme, daar had ik nog ni aan gedacht si. Zijn er zo'n grote? :lol:
Wie op wraak zint, houdt zijn eigen wonden open.

Renegade
Lid geworden op: 20 apr 2005, 20:22
Locatie: Rumbeke

31 jul 2009, 12:12

Zijn da zo geen plakdinges? Je kan er een paar aan elkaar plakken hé. Alé, ik zou het nie weten want ik gebruik die vodden niet :wink:
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).

oomski
Lid geworden op: 28 mei 2008, 08:25
Locatie: Thuis.

31 jul 2009, 12:47

Ah, ik dacht al.... :roll:
Wie op wraak zint, houdt zijn eigen wonden open.
Jempi

31 jul 2009, 15:29

Misschien even aan de roel vragen want dat is een vrouw van 1960 met 7 kinderen. Dus goede ervaringsdeskundige.

Jempi

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

22 aug 2009, 09:58

vagelis schreef:ik vind het een schande dat vrt vandaag het nieuws begint met feit dat cocaïne-verslaafde boonen wel naar de toer mag en niet met reportage over begrafenis yasmine ! :twisted:

Tom Boonen heeft zo net de sprint gewonnen in Hasselt , niets van gezien op vrt :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

nieuwe bever
Lid geworden op: 26 apr 2005, 15:00
Locatie: Puurs

22 aug 2009, 12:16

Jempi schreef:Misschien even aan de roel vragen want dat is een vrouw van 1960 met 7 kinderen. Dus goede ervaringsdeskundige.

Jempi
?????????????
"Je kan je leven op twee manieren leven:
alsof niets een wonder is, alsof alles een wonder is." A.Einstein
Jempi

22 aug 2009, 16:18

nieuwe bever schreef:?????????????
Om te begrijpen moet je natuurlijk de moeite doen om de voorafgaande postings lezen.

Ondertussen zijn het wel oude koeien in de gracht geworden. Dus laat maar...

Jempi