pro points weight watchers

Dit is de plaats om af te slanken, tips te plaatsen, menu's, enz.!

pro points

gezond leven
0
Geen stemmen
slanke lijners
1
100%
 
Totaal aantal stemmen: 1

boempy
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:59

21 jan 2010, 12:01

Hallo,

Weet er soms iemand hoeveel punten ik mag hebben met het nieuwe systeem van ww pro points Ik beb 54jaar 1.72cm en weeg 116kg heb al overal gekeken maar vindt het nergens terug in het oude systeem mocht ik 24 punten hebben

Dank je wel!! :P

chou
Lid geworden op: 09 mar 2006, 11:18

26 jan 2010, 13:24

hallo boompy voor te weten hoeveel punten je nu mag eten moet je wel naar een cursus van weight wathers gaan want daar alleen zeggen ze hoeveel punten je nu mag eten het zijn er wel meer tegenover het vorige systheem maar alles kost ook wel meer punten maar je krijgt er nu wel een varkentje bij kom eens gerust naar een cursus ge zult verbaast zijn wat er allemaal is veranderd ik ga ook zelf naar de cursus

gigi2
Lid geworden op: 12 dec 2004, 13:45
Locatie: wilsele

20 feb 2011, 11:26

Beste,

Ge kunt je ook inschrijven in de " mailgroep SLANKE LIJNERS " daar werken ze met streepjes ,ge krijgt menus door , en ge kunt je afvalgewicht iedere zaterdag doormelden op de mailgroep .
Ikzelf ben ook ingeschreven lees veel ervan maar stuur mijn afvalgewicht niet door omdat er niet veel van in huis komt, eet te graag chocolade , ben over 7 jar naar dietiste geweest en nu weeeg ik terug meer dan toen ik begonnen ben met afvallen
groetjes
gigi2

chou
Lid geworden op: 09 mar 2006, 11:18

23 apr 2011, 08:28

als je de side van weight wathers intikt krijg je ook een side waar je je punten kunt uittellen alleen het varkentje dat je er nu bijkrijgt kun je niet vinden maar wel de punten dat je mag eten sucses