Mailgroep

Dit is de plaats om af te slanken, tips te plaatsen, menu's, enz.!

Angel4
Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Locatie: NL

19 feb 2010, 20:58

Beste Lijners/sters,

Ook ik wil graag mee doen maar ik weet niet waar/hoe ik de mailgroep kan vinden.

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4



alfa

20 feb 2010, 04:52

Even helpen.... :)
In de linkerkolom op je scherm bij seniorennet zie je achtereenvolgens :
Informatie
Nieuws
WWW
Internetshop
Inderactief

Bij Interactief vind je iets verder : mailgroepen.Die moet je aanklikken.Dan kom je op de pagina met het overzicht van de mailgroepen. Iets naar beneden scrollen tot bij 'de slanke lijners ' ; klikken op aanmelden.....

Angel4
Lid geworden op: 25 jun 2006, 15:08
Locatie: NL

20 feb 2010, 10:26

Beste Alfa,

Ik ben er terecht gekomen en heb mezelf aangemeld, hartelijk dank voor het wegwijzen want ik vond het echt niet.

Nu is mijn volgende vraag ..... hoe gaat dit verder?
Heb je geen kontakt via het forum met elkaar of ??

Onderstaande pb had ik al naar één van u gestuurd, een beetje uitleg over het hoe en waarom in de hoop dat ik niet ongecontroleerd ga lijnen omdat ik dit al sinds mijn ziekenhuis opname ben gaan doen (ongecontroleerd lijnen).
Niet dat ik ook maar één grammetje ben afgevallen hoor, ik heb alleen mezelf alleen maar zitten pesten met mezelf van alles te ontzeggen :?

zie uitleg in deze pb:

Beste,

Met zoeken kwam ik op uw topic terecht en vroeg me af of ik in aanmerking kan komen om mee te doen aan gewicht verliezen.
Begin september 2009 ben ik in het ziekenhuis terecht gekomen met een Cardiomyopthie (sterk verdikte hartspier) en zal daardoor de rest van mijn leven onder controle van zowel de cardioloog als de interniste blijven.
Buiten de Cardiomyopthie om ben ik verder gezond doch te zwaar.
De cardioloog staat er dan ook op dat ik zo'n 10 kilo af zal moeten gaan vallen alleen weet ik niet hoe qua voeding.
Ik weeg momenteel 66.5 kilo maar ben maar 1.58 m klein en volgens de gegevens mag ik dan maar zo'n 56 kilo wegen.
Ik mag alles eten maar toch, die kilo's moeten er af wil ik naar "genezing" toe werken.
Wat denkt u, zou ik nog mee kunnen doen?

Het leven is net een bos, rechtdoor kan nooit.
.
Groetjes,
Angel4