Naturisme

Overige discussies/vragen over vrije tijd en hobby's die niet bij de andere forums horen.

Wicca
Lid geworden op: 28 dec 2009, 16:35

24 mar 2010, 14:19

Kan ik hier vrienden naturisten vinden

arend
Lid geworden op: 14 jul 2004, 12:16
Locatie: limburg

27 mar 2010, 16:36

Hallo Wicca!
Normaal mag men verwachten dat men op een forum" naturisme"naturisten vrienden kan vinden!
groetjes en welkom op het forum.
Laatst gewijzigd door arend op 27 mar 2010, 17:28, 1 keer totaal gewijzigd.
met respect voor ieders mening!!

Roadking
Lid geworden op: 05 okt 2007, 20:51
Locatie: halfweg Aalst-Dendermonde

28 mar 2010, 20:18

Hallo,
Gegroet,
En ook gegroet aan de verdoken naturisten op het forum.

De groeten,
Roadking 8)
On the road again

gauloises
Lid geworden op: 21 dec 2009, 17:50
Locatie: west-vlaanderen

06 apr 2010, 17:15

verdoken?
Ik draag het symbooltje .(driehoekig)

Alleen mensen die dat kennen herkennen weten wat het betekend.

(je weet wel dat vrouwtje dat de zon verwelkomd) :D

rolija
Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41

09 mei 2010, 21:56

Roadking schreef:Hallo,
Gegroet,
En ook gegroet aan de verdoken naturisten op het forum.

De groeten,
Roadking 8)
En die verdoken......dat zijn er een pak hoor :lol:

Mvg,

Rolija
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."
Gast

10 jun 2010, 22:00

Is dat domein van samenkomst ergens aan de Dode Zee ??

dinkske
Lid geworden op: 12 dec 2005, 12:27

20 sep 2010, 15:11

hello ik ben ook naturist geweest, nu nog af en toe aan zee. maar ik zou graag eens wandelen in de ardennen in mijn blootje. weet jij soms plaatsen waar dit kan?
Gast

20 sep 2010, 16:01

dinkske schreef:hello ik ben ook naturist geweest, nu nog af en toe aan zee. maar ik zou graag eens wandelen in de ardennen in mijn blootje. weet jij soms plaatsen waar dit kan?
Ja zenne,ik zet bij gebrek aan beter,2 buxussen in de living,en zoek dan waar Eva verstopt zit,met open haard en zo,is zelfs de reuk van smeulend hars tegenwoordig.

In de Semois lopen er nog veel rond,Bohan en zo.

Je moet wel een beetje gekleed zijn,deftig dus,een das rond de nek en is in orde.Dat is in de draai van de camping... La Table des Fées

Fox
Lid geworden op: 18 mei 2005, 12:47

21 sep 2010, 22:02

Deze zomer heb ik er een paar mannen zien pronken aan de kant van de riviermonding in cap d'agde :oops:
Schoon is anders :roll:

Michel001
Lid geworden op: 27 nov 2010, 15:28
Locatie: Oost-Vlaanderen

22 dec 2010, 21:37

Weet je Fox,

Dik, dun lang mager of kort en ronder, maakt allemaal niet uit. Mooi moet je van binnen zijn. De "carosserie" speelt geen rol ! Dat is een van de principes van het naturisme.
Trouwens, onder ons gezegd, de zogenaamde geklede stranden prijken ook niet vol met adonissen en venussen en dat vindt niemand erg of aanstootgevend :roll:

Michel :wink:

marcc
Lid geworden op: 03 jan 2005, 13:43
Locatie: O-Vl

03 jan 2011, 09:44

Een hint voor allen die het leven van een naturist even van dichter willen bekijken is de "Naturisten-TV" op internet. Even Google gebruiken en je kan de promotie- en de ingezonden filmpjes van de campings bekijken. Een aanrader.
Marc

martin78
Lid geworden op: 29 okt 2010, 00:09
Locatie: merksplas

01 feb 2011, 23:06

marcc schreef:Een hint voor allen die het leven van een naturist even van dichter willen bekijken is de "Naturisten-TV" op internet. Even Google gebruiken en je kan de promotie- en de ingezonden filmpjes van de campings bekijken. Een aanrader.
Marc
Elke fervente saunaganger is toch een naturist,daar is niks mis mee !

marcc
Lid geworden op: 03 jan 2005, 13:43
Locatie: O-Vl

02 feb 2011, 09:31

Martin, inderdaad dit beschouw ik als de eerste stap. Maar er is nog altijd een verschil tussen enkele uren naar de sauna gaan en de gehele dag vb op een camping naakt lopen en aktiviteiten samen beleven. Marc

mrjean
Lid geworden op: 11 jul 2012, 18:57
Locatie: Adegem

28 jun 2014, 13:50

Er stelt hier eentje de vraag , en de rest is al bezig de mensen af te poeieren ,die het niet doen ! moet men hier zoeken waar men terecht kan ? van die naturisme , in mijn ogen zijn het krapuuls die geen respect hebben voor hun omgeving , zelfs waar kinderen bij zijn . heb reeds gegoogeld , ja ook op cap d'agde en daar kom je automatisch op andere links , waar je ook op klikt , wel wat je daar ziet ! krapuleus !!!!!! zelf was ik hier in zeeland , als hobby fotograaf , zeehonden en zeeschepen fotograferen , daarbij wandelen , toen ik op een gegeven moment voorbij kwam , daar lagen de krapuulvolk , homo's (en ze hieden zich niet in ) ook oudere koppels , en alles moest gezien worden ! dat is naturisme , gelukkig komt nu en dan de politie voorbij om hun te bekeuren . daar zitten dus ook vele pedofielen bij !!!! ps . misschien sta je ook reeds op het internet , want er zijn vele voyeurs die jullie stiekem filmen en dan op het internet plaatsen !!! als je die link wil , stuur ik die wel prive :oops:

bartel
Lid geworden op: 17 mei 2011, 07:37

07 aug 2014, 19:08

Oei, Jean.

Je bent precies op een verkeerde plek of website terecht gekomen. :(