Katana's hoekje nr 3

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Volhouden zolang als het nog kan

Stop er mee
5
18%
Merci katana
5
18%
Volhouden zolang als het nog kan
18
64%
 
Totaal aantal stemmen: 28

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

18 jul 2011, 14:45

katana schreef:Ze zijn er mee aan 't spelen ' De brandstoffen verwarming'
Morgen weer opslag en overmorgen weer volgens BRANDSOFFENPRIJZEN.BE .
Als je een offerte vraagt , vervalt ze als je niet onmiddellijk reageerd.

Wacht af en bestel nog niet , een beetje hoop mag toch als er weer warmere dagen komen.
Deze brandstofprijzen zijn voor de kleine gegepensioeneerde crapuleus , wij nemen geen vakantie meer (bezuinigen) .
Er is maar een middel meer,sterven , dan zijn ze van ons af , de smeerlappen :twisted:
Ik heb nog 1600 liter, dus kan nog effen wachten. maar die goedkope prijzen moeten we niet meer verwachten, want die komen volgens mij nooit meer terug.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

18 jul 2011, 14:46

Mathieu schreef:
katana schreef:Proficiat Limburger Jelle Vanendert , Tommeke Boonen telt niet meer mee :)

Inderdaad een dikke proficiat voor onze Limburger. Gelijk hoelang hij die trui blijft houden, voor mij part tot in Parijs, hij heeft er toch maar in gereden. ben op zoek geweest naar zijn fan club, maar nog niets gevonden.
Zijn supportersclub is nog maar gisteren opgericht.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

21 jul 2011, 11:21

Katana heeft de Belgische vlag uithangen op de Nationale feestdag , leve de Koning .... 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

21 jul 2011, 11:31

katana schreef:Katana heeft de Belgische vlag uithangen op de Nationale feestdag , leve de Koning .... 8)
.... zegt een aanhanger van het VB!!!!!

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

21 jul 2011, 11:55

Choerrel schreef:
katana schreef:Katana heeft de Belgische vlag uithangen op de Nationale feestdag , leve de Koning .... 8)
.... zegt een aanhanger van het VB!!!!!
Moet kunnen beste Choerrel :)
Katana heeft nooit weggestoken dat hij geen Koninghater is en tegen de splitsing van België is 8)
Katana een voormalige blauwe , stemde alleen voor het VB , om rede van de vreemdelingen , gesnapt beste Choerrel :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

21 jul 2011, 12:00

Ik ben ook tegen de vreemdelingen, maar daarom stem ik niet VB hoor beste Katana. :wink:

Reini
Lid geworden op: 18 jul 2004, 10:46
Locatie: Brasschaat

21 jul 2011, 14:16

Katana is de nar van het koningshuis.
Clowns kunnen alles zeggen, men lacht er gewoon eens mee.
Gast

21 jul 2011, 19:40

katana schreef:
Choerrel schreef:
katana schreef:Katana heeft de Belgische vlag uithangen op de Nationale feestdag , leve de Koning .... 8)
.... zegt een aanhanger van het VB!!!!!
Moet kunnen beste Choerrel :)
Katana heeft nooit weggestoken dat hij geen Koninghater is en tegen de splitsing van België is 8)
Katana een voormalige blauwe , stemde alleen voor het VB , om rede van de vreemdelingen , gesnapt beste Choerrel :D
Koop dan nu maar een partijkaart van de NVA, het VB is zo goed als failliet.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

22 jul 2011, 09:59

Reini schreef:Katana is de nar van het koningshuis.
Clowns kunnen alles zeggen, men lacht er gewoon eens mee.

Katana is een fan van de Koning en blijft dat tot zijn dood , zeker weten :lol:

Wie bezwaren heeft kan , maar afbrengen van zijn fan zijn , onmogelijk, katana bekeren , hoeft niet :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

22 jul 2011, 11:21

Katana beleeft moeilijke tijden , Lady met haar zuster , bekokstoven allelei voor onze gouden bruiloft , het is alle dagen discussie en verwijten zijn schering en inslag , betreft computer werken en nog zo veel meer.
Katana is het grondig beu , wie leent mij een pistool( liefst met dum kogel) , om een einde te maken aan mijn lijden ......
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

22 jul 2011, 11:25

katana schreef:Katana beleeft moeilijke tijden , Lady met haar zuster , bekokstoven allelei voor onze gouden bruiloft , het is alle dagen discussie en verwijten zijn schering en inslag , betreft computer werken en nog zo veel meer.
Katana is het grondig beu , wie leent mij een pistool( liefst met dum kogel) , om een einde te maken aan mijn lijden ......
Zij dromen alleen van nieuwe hoeden,sacochen,kleren enz.Jij bent overbodig. :wink:
Wie bewaakt de bewakers.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

23 jul 2011, 11:11

:lol: :lol: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

23 jul 2011, 11:23

deredactie.be Boerkaverbod naar het Grondwettelijk Hof

Twee vrouwen die de nikab of boerka dragen, gaan het boerkaverbod aanvechten bij het grondwettelijk hof .
Dit verbod gaat morgen in .
Vrouwen mogen dan niet meer met kleding die hun gezicht volledig of grotendeels bedekt ,op straat lopen.


Ben eens benieuwd :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

24 jul 2011, 10:22

Proficiat Cadel Evans straks in Parijs voor je overwinning in De Ronde van Frankrijk ...
Ook proficiat voor je tweede plaats Andy Schleck ....
Mooi podium .....
Laatst gewijzigd door katana op 24 jul 2011, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

24 jul 2011, 10:25

katana schreef:Proficiat Cadel Evans straks in Parijs voor je overwinning in De Ronde van Frankrijk ...
Ook proficiat voor je tweede plaats Andy Schlek ....
Mooi podium .....
Alleen maar spijtig dat we naar het eindeloos gezaag van Michel Wuyts moeten luisteren. Wanneer eens een echte commentator? Ens als José De Cauwer iets verstandigs wil zeggen, onderbreekt hij hem en laat hem niet uitspreken.