Katana's hoekje nr 3

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Volhouden zolang als het nog kan

Stop er mee
5
18%
Merci katana
5
18%
Volhouden zolang als het nog kan
18
64%
 
Totaal aantal stemmen: 28

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

24 jul 2011, 10:34

Choerrel schreef:
katana schreef:Proficiat Cadel Evans straks in Parijs voor je overwinning in De Ronde van Frankrijk ...
Ook proficiat voor je tweede plaats Andy Schlek ....
Mooi podium .....
Alleen maar spijtig dat we naar het eindeloos gezaag van Michel Wuyts moeten luisteren. Wanneer eens een echte commentator? Ens als José De Cauwer iets verstandigs wil zeggen, onderbreekt hij hem en laat hem niet uitspreken.
Michel Wuyts is een schoolmeester en doet zijn best en is volgens mijn bescheiden mening numero uno en José DeCauwer is maar een coureurke tweede plaats , alhoewel .... :o
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Choerrel
Lid geworden op: 27 dec 2008, 21:08

24 jul 2011, 10:36

katana schreef:
Choerrel schreef:
katana schreef:Proficiat Cadel Evans straks in Parijs voor je overwinning in De Ronde van Frankrijk ...
Ook proficiat voor je tweede plaats Andy Schlek ....
Mooi podium .....
Alleen maar spijtig dat we naar het eindeloos gezaag van Michel Wuyts moeten luisteren. Wanneer eens een echte commentator? Ens als José De Cauwer iets verstandigs wil zeggen, onderbreekt hij hem en laat hem niet uitspreken.
Michel Wuyts is een schoolmeester en doet zijn best en is volgens mijn bescheiden mening numero uno en José DeCauwer is maar een coureurke tweede plaats , alhoewel .... :o
... hij veel meer afweet van de wielrennerij dan Wuyts.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

24 jul 2011, 10:50

Choerrel schreef:
katana schreef:
Choerrel schreef:
katana schreef:Proficiat Cadel Evans straks in Parijs voor je overwinning in De Ronde van Frankrijk ...
Ook proficiat voor je tweede plaats Andy Schlek ....
Mooi podium .....
Alleen maar spijtig dat we naar het eindeloos gezaag van Michel Wuyts moeten luisteren. Wanneer eens een echte commentator? Ens als José De Cauwer iets verstandigs wil zeggen, onderbreekt hij hem en laat hem niet uitspreken.
Michel Wuyts is een schoolmeester en doet zijn best en is volgens mijn bescheiden mening numero uno en José DeCauwer is maar een coureurke tweede plaats , alhoewel .... :o
... hij veel meer afweet van de wielrennerij dan Wuyts.


Ja beste Choerrel , uw analyse ligt een trap hoger dan dat van katana , dus verschil is er altijd .... :)
Michel is de baas daar en José vult hem prachtig aan , is het duo van het wielrennen.
Wens je seffens in je stamcafé een gezellige babbel toe met uw vrienden , die weten het misschien liggen , het punt van ... :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

27 jul 2011, 00:32

katana schreef:Katana beleeft moeilijke tijden , Lady met haar zuster , bekokstoven allelei voor onze gouden bruiloft , het is alle dagen discussie en verwijten zijn schering en inslag , betreft computer werken en nog zo veel meer.
Katana is het grondig beu , wie leent mij een pistool( liefst met dum kogel) , om een einde te maken aan mijn lijden ......

Ik heb er hier zo eentje, maar dat krijg je niet. Want als je er dan niet meer bent dan zeggen de mensen dat je je er onder hebt laten krijgen door een vrouw en dat wil ik niet. :wink: :wink:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

27 jul 2011, 00:34

Choerrel schreef:
katana schreef:Proficiat Cadel Evans straks in Parijs voor je overwinning in De Ronde van Frankrijk ...
Ook proficiat voor je tweede plaats Andy Schlek ....
Mooi podium .....
Alleen maar spijtig dat we naar het eindeloos gezaag van Michel Wuyts moeten luisteren. Wanneer eens een echte commentator? Ens als José De Cauwer iets verstandigs wil zeggen, onderbreekt hij hem en laat hem niet uitspreken.

Wij zijn gewoon doe oudere generatie nog te zeer gewend, zullen ons moeten aanpassen vrees ik.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

27 jul 2011, 16:30

Mathieu schreef:[]


Ik heb er hier zo eentje, maar dat krijg je niet. Want als je er dan niet meer bent dan zeggen de mensen dat je je er onder hebt laten krijgen door een vrouw en dat wil ik niet. :wink: :wink:
Beste Mathieu ,

Katana er onder krijgen is een moeilijke zaak , maar doen lijden al is het goed bedoeld is ...... :)

Caedimur et totidem plagis consumimus hostem :wink:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

28 jul 2011, 11:24

deredactie.be Belgacom-topman Bellens in verdenking gesteld

Didier Bellens, de topman van telecombedrijf Belgacom, is in verdenking gesteld in het kader van een onderzoek naar een verkoopoperatie van terreinen tussen de Nationale Loterij en Belgacom . Dat schrijft La Libre Belgique.

Wat is er weer aan de hand , weer één Vlaming aan de schandpaal

:?: :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

29 jul 2011, 10:27

Wat een leven :lol:

Terwijl katana op zijn home-trainer van dan ALdi 'Rambler' zijn dagelijkse kilometers afmaalde , speelde ze op radio 2 " Strangers in the night' , zijn lievelingssong :D
De weerberichten voorspellen beter weer en meer zon en het zonnetje in huis ( Lady) , is het huis uit voor enkele uren ( een begrafenis van een kozijn zijn vrouw (bakkersvrouw) , daarna lekkere taart is hun specialiteit in Ham :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

29 jul 2011, 14:14

katana schreef:deredactie.be Belgacom-topman Bellens in verdenking gesteld

Didier Bellens, de topman van telecombedrijf Belgacom, is in verdenking gesteld in het kader van een onderzoek naar een verkoopoperatie van terreinen tussen de Nationale Loterij en Belgacom . Dat schrijft La Libre Belgique.

Wat is er weer aan de hand , weer één Vlaming aan de schandpaal

:?: :lol:
Aan de schandpaal zou ik niet zeggen : hij was er op slot van rekening met zijn volle verstand bij toen ze de feiten pleegden. Hij moet er wel eerst nog voor grstrafd worden.

En vlaming zou ik ook niet meer zeggen als ik het nieuws vanmiddag hoorde : hij is van PS strekking en destijds voor gedragen door Elio Di Ruppo, en die is toch niet erg vlaamsachtig. En zolang die walenkop hem niet laat vallen krijgen ze hem daar ook niet weg met zijn 2.200.000 € per jaar.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

29 jul 2011, 14:18

katana schreef:Wat een leven :lol:

Terwijl katana op zijn home-trainer van dan ALdi 'Rambler' zijn dagelijkse kilometers afmaalde , speelde ze op radio 2 " Strangers in the night' , zijn lievelingssong :D
De weerberichten voorspellen beter weer en meer zon en het zonnetje in huis ( Lady) , is het huis uit voor enkele uren ( een begrafenis van een kozijn zijn vrouw (bakkersvrouw) , daarna lekkere taart is hun specialiteit in Ham :lol:
Dat met een heerlijk drankje en jij gaat niet mee.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

29 jul 2011, 14:27

katana schreef:de.redactie.be Belgacom-topman Bellens in verdenking gesteld Didier Bellens, de topman van telecombedrijf Belgacom, is in verdenking gesteld in het kader van een onderzoek naar een verkoopoperatie van terreinen tussen de Nationale Loterij en Belgacom . Dat schrijft La Libre Belgique.Wat is er weer aan de hand , weer één Vlaming aan de schandpaal
.'t Is een rasechte Waal én PS-er.Van in de wieg al corrupt.
Wie bewaakt de bewakers.

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

31 jul 2011, 08:24

Vandaag , 50 jaar geleden , was katana zich aan 't klaarmaken , voor zijn huwelijk met zijn Lady uit Tessenderlo enzv.... :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

bobby1940
Lid geworden op: 16 mei 2007, 19:02

31 jul 2011, 09:04

katana gefelisiteerd :roll: hoe ga je het vieren met 4uur stilte, :lol: drink er maar een goeie op maar met mate ,dat lady deze nacht niet zich afvraagd heb ik nu nog een man of niet , lapt hem derin sucses gewenst

mira
Moderator SeniorenNet
Lid geworden op: 15 aug 2004, 18:22
Locatie: Het Vlakke Land bij de Noordzee

31 jul 2011, 10:34


katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

31 jul 2011, 10:40

mira schreef:Proficiat katana !

:arrow: http://www.seniorennet.be/forum/viewtopic.php?t=149366

mira

Merci beste Mira :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad