Hilde Debaerdemaeker

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

28 okt 2012, 10:55

wij hopen haar nog heel lang op het scherm te kunnen bewonderen.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
MaLoReg

29 nov 2012, 09:08

Hilde is tegenwoordig héél prominent aanwezig op het scherm.
Behalve Aspe kijk ik niet naar soaps maar toch, als Hilde meespeelt in
gelijk welke serie wil ik haar toch even bezig zien. Natuurtalent!
Gast

29 nov 2012, 09:14

dank, Maloreg... Je moet haar dan eens in 't echt bezigzien met haar flinke tweeling!
MaLoReg

29 nov 2012, 09:25

Daar twijfel ik niet aan Cante, volgens mij is ze in 't echt dus ook als vrouw en Moederke zoals ik ze bezig zie want eigenlijk krijg ik nooit de indruk dat ze AKTEERT. Geef haar een dikke kus van mij.

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

30 nov 2012, 08:13

Op zo een actrice nooit, ze speeelt fantastisch en is nog en mooie madame ook. Maar ze zouden haar eens moeten koppelen aan een miljonair en niet aan zo iemand die soms nog te lui is om fatsoenlijk te ademen. :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door Mathieu op 05 jan 2013, 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
Gast

30 nov 2012, 09:48

ze speelt wel graag met hem (ze kennen mekaar goed uit LouisLouise... Maar inderdaad, 't is een nietsnut. Het is dan ook de bedoeling van VTM een 'goed gezin' met het probleem van werkloosheid een beetje uit te vergroten... Dat gezinnetje zal meer en meer op de voorgrond komen in familie, en Hilde moet er de 'sterke, zorgende huisvrouw' (die zowel het geld binnenbrengt als voor het gezin opdraaft...) spelen...

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

05 jan 2013, 22:31

Tijdens het bekijken van de voorlaatste aflevering, die waar ze Rita buiten smijt nadat deze haar keukenkasten gereorganiseerd had, kreeg ik woorden met Mia. Die was boos dat Hilde haar buiten smeet na al dat werk. Tot ik haar het antwoord gaf : zou eens willen weten als onze schoondochter hier binnen kwam, je keukenkasten en de andere begon zuiver te maken vanbinnen en alles een andere plaats gaf. Euhhhhhhhh ...................... en geen antwoord meer. :lol: :lol: :lol: :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie