mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

25 jun 2013, 06:51

Hallo oma-c
Ik hoop dat ge u kunt bezighouden naast de kachel want buiten deugd het weeral niet.

Ik heb een paar dagen de kinderen en vrijdag ga ik eens gaan kijken om lijndansen te doen. Ik heb het misschien gevonden om nog andere activiteiten te doen . Ik wist niet dat het mogelijk was zo dicht bij mijn deur.


Ook voor alle forumvrienden wens ik een leuke dag.
Groetjes Gerarda

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

25 jun 2013, 07:27

Goede morgen gerarda, en de vrienden :wink:

Ja.. dat weer :roll: daar gaan we best over zwijgen.. :oops:
het zal weleens ooit beteren zeker.?? :?

fijn dat je een bezigheid gevonden hebt gerarda en je bent
tevens onder de mensen, kan best gezellig zijn...doen zou ik zeggen :)
't is lichaamsbeweging wat gezond is, gezellig, en je leert mensen kennen.
Als je rondkijkt vindt je het wel hé...geniet ervan... :)

En voor falcon een hele fijne verjaardag vandaag
geniet ervan met Veertje :wink:
Hallo jarige..
Afbeelding
Nog vele mooie jaren ...:)


Groetjes aan iedereen :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

27 jun 2013, 21:09

Lieve Gerarda,

heel erg bedankt voor de verjaardagswensen!!!

Hopelijk valt het dansen wat mee, al was het maar om er nieuwe vrienden te leren kennen!
En laat ons nog hopen dat het weer ook de goede richting uit gaat zodat er af en toe nog eens een uitstapje komt...

We wensen je alvast een fijne avond en rustige nacht.

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

30 jun 2013, 05:26

Hallo Rudy,
Ik geloof dat we weer enkele zonnstraaltjes zullen krijgen de volgende dagen.
Ik zal me in elk geval niet vervelen, want mijn twee kleikinderen komen bij mij. Ik ga ze s'morgens halen (hun eerst laten uitslapen) en dan blijven ze hier tot 15,30 dan doe ik hen weer naar huis tegen dat hun ouders thuis komen.
Maar vrijdag ga ik toch eens gaan zien voor dat lijndansen.
Het zal zeker een drukke periode zijn tot en met augustus.
Maar dat zal wel goed zijn voor mij.

Groetjes en een dikke knuffel voor U en Veertje



Gerarda

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

30 jun 2013, 05:29

Dag Oma-C

Vandaag zult ge uw cabrio wel mogen uithalen zeker?
profiteer maar van de zonnestraaltjes.

Liefs Gerarda

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

30 jun 2013, 07:53

Afbeelding
Voor Gerarda en de vrienden.. een fijne zondag vandaag...
en hopelijk wordt het een mooie zonnige dag :)
probeer er toch maar een beetje van genieten...
een wandelingetje ... terrasje... :) meer moet dat niet zijn...

Groetjes en een sterkteknuffeltje...
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

04 jul 2013, 17:47

Lieve Gerarda,

en? Is het gelukt met het lijndansen? Ik hoop het!

Ik vind het wel spijtig voor u dat het weer niet echt mee wil. Maar het gaat veranderen... zeggen ze...

Verder las ik dat het nog druk tot augustus. Ja soms maar goed dat je zo bezig bent. Maar ik denk je ook dikwijls ten dienste moet zijn van je gezinnetje hé. Oma is en blijft iemand speciaal hé...

Hier is het ook druk. Vakantie hé, extra opvang van de kleinkinderen...
En zelf ben ik ook niet 100%. Ik denk een darmontsteking, iets waar ik heel voorzichtig moet mee zijn. Voordeel is, ben al bijna 2 kg afgevallen op 2 dagen :lol:

Gerarda en vrienden, wens je nog het allerbeste.

Liefs,

Veertje & Rudy

P.s.: heb lang niks meer gehoord van Hugie, maar haar moeder is overleden op 25 juni (de dag van mijn verjaardag). Ik weet niet of je het wist maar laat je het toch even weten...
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

05 jul 2013, 06:52

Hallo Rudy,
Ik dacht wel dat de kleinkinderen bij u zouden zijn. Het is zoals overal bij de mensen op het forum zijn er veel grootouders bij en als we jong waren hadden we onze kinderen en nu we oud zijn zijn we weer met kinderen bezig; Soms wel eens vermoeiend maar toch blij dat we het kunnen doen.
Onze generatie had minder geluk dat we eens naar de grootouders konden gaan want de mensen stierven jonger.Nu kunnne we zeggen dat we kranige oudjes zijn. Verleden week als de kinderen op bezoek kwamen zei de oudste kleinzoon dat hij hier bij mij zou blijven slapen ,ik vond dit plezant.
Rudy spijtig dat ge nu wat problemen hebt met de gezondheid maar ja darmen kunnen al eens tegenwerken van het minst dat er iets verkeerd gaat zelfs vermoeidheid reklameren die darmen.
En we kunnen er best naar luisteren en liever wat rustiger aan doen inplaats van te vechten zoals we deden als we jonger waren.

Ik hoop dat ge snel hersteld.

Groetjes en een knuffel voor U en Veertje

Gerarda



Afbeelding

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

05 jul 2013, 13:30

Hi Gerarda en de vrienden...ik kom dag zeggen..
ik ben er even niet... maar ik kom zeker terug ..
Sterkte en tot later :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

07 jul 2013, 06:26

Hallo Rudy

Ik ben gaan zien voor dat lijndansen en dat stond mij erg aan zodat ik beslist heb om er volgende week mee te beginnen.
Ik mocht blijven om eens mee te doen maar ik was nog niet vrij . Ik moest de hond ophalen De kinderen zijn voor enkele dagen weg maar nu heb ik de hond in de plaats. Maar deze week nog een dag en dan ben ik weer vrij.
Maandag ga ik in elk geval al naar mijn vriendin in Eeklo voor een babbelnamiddag.
En als het zomer word zoals ze zeggen ga ik wel eens de zeedijk bezoeken ook. Mijn jodium opladen.

Genieten jullie ook maar van het zomerzonnetje. Gemakkelijk als ge aan de zee woont kunt ge s'avonds nà het werk ( voor Veertje bedoel ik) ook eens op de dijk wandelen.

groetjes en liefs voor U en Veertje


Gerarda

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

07 jul 2013, 12:10

Lieve Gerarda,

dat is goed nieuws dat je je hebt ingeschreven voor het lijndansen. Je hebt er dan nog wat beweging bij en hopelijk ook nog wat vrienden...

Ja, laat ons hopen dat het weer zo even aanhoudt.
Ben daarstraks eens over de dijk gefietst en de mensen zijn (eindelijk) aan het genieten.
Hopelijk kan je er binnenkort ook eens naar toe.

Als Veertje straks gedaan heeft met werken zijn we uitgenodigd bij de kinderen voor een BBQ. We kijken er naar uit!

We wensen je nog een fijne zondag, en probeer er van te genieten!

Liefs,

Veertje en Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

09 jul 2013, 14:46

Hallo Rudy,
Ze zeggen altijd dat dertien ongeluksgetal is maar ik zal het moeten geloven.

Gisteren ben ik met veel moed en plezier en de radio in de auto naar Eeklo gereden , maar eens in Wetteren was het mweer mis. Stabvoets door vlaanderen in de volle zon en tussen auto's en camions geplakt. Dit tot in Merelbeke waar ik eraf kon. Toch een groot halfuur langer op gedaan.
Ik blijf lang bij mijn vriendin om in de file niet te zitten Ja voilà eens in St Martens Latem waar ik naar de autostrade ga weeral file. Ja ja iedereen zal buiten geweest zijn.
Vandaag ben ik doodmoe.

Groetjes voor U en Veertje
en voor de forumvrienden die niet op reis zijn.

Gerarda

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

09 jul 2013, 19:33

Lieve Gerarda,

van files weet ik alles. De langste die ik ooit gedaan heb was 5 uur!
Nu beginnen ze natuurlijk overal met wegenwerken en binnenkort liggen die stil door het bouwverlof;
Ik begrijp ook niet hoe het allemaal komt.
En ik weet dat het verschrikelijk vermoeiend is, zeker als je alleen rijdt!

Hier schijnt ook het zonnetje maar wel erg koud! Het is 20° maar het voelt soms aan als 17°!
Hopelijk gaat dat hier toch eens beteren.

We wensen je nog een fijne avond.

Liefs,

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

12 jul 2013, 18:36

Vanuit een zonnig Oostenrijk allemaal de beste groetjes... :wink:
Ik hoop dat iedereen gezond en wel is :roll:
zo niet?: beterschap aan wie het kan gebruiken...en sterkte...
ik heb nog niks bijgelezen... geen tijd... :lol:
Tot de volgende keer .. :) als het lukt om erdoor te geraken :)
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

12 jul 2013, 19:36

Oma-c lekker genieten van us reis en daarna tijd genoeg om te lezen wat wij hier uitsteken. :lol:
Hier een woordje uitleg over mijn eerste lijndans,we waren met verscheidene nieuwe mensen. Dus was niet ik alleen die het niet goed deed.
Ik heb vroeger dansles gehad in een echte dansclub en daar ging he thelemaal anders; Niemand kon de goede passen en zo leerde we het stap voor stap en als we de passen goed kenden uirt ons hoofd werd er dan muziek gebruikt. maar daaar heb ik op één namiddag enkele dansjes geleerd en ik vind het niet zoo practisch. maar aangezien vele andere mensen het wel goed deden zal het van mij ook we beter worden . Ik vond het wel gezellig. Jullie horen wel het vervolg.Misschien toon ik eens een fot o als ik he theel goed kan :oops:

groetjes voor iedereen
gerarda