mijn man verloren

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

04 aug 2013, 13:54

Oma-c ook voo ru nog een fijne zondag er is een beetje wind bijgekomen zal dus wel deugd doen.
Ik ben gisteravond als het frisser was een wandeling gaan maken en ik heb goed geslapen met de vensters open aan de voorkant omdat mij niemand zou komen pakken :wink:

Deze namiddag ga ik eens naar de kleinkinderen gaan kijken. de jongsten is al weer in conditie om de telfoon op te nemen ik ben blij.

groetjes Gerarda Afbeelding

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

20 aug 2013, 08:18

oei ik zal nog maar eens van mij laten horen. heb het druk gehad. en zal nog een tijdje zo zijn.
zaterdag naar de bbq plezant geweest. Vrijdag gaan dansen en zondag kwamen mij vrienden die ook de dans microbe te pakken hebben en nog meer dan ik want doen al veel dansjes en leren die nu aan mij.
Ik geniet er van. Ik ben nu bezig met muziek op te nemen van uit de tijd dat ik ging dansen met mijn man ( toen mijn verloofde ) en dit om af te spelen in de auto.
Ik zou eens met mijn auto naar de garage moeten voor het jaarlijks onderhoud en ik heb geen tijd hahaha.
Ik laat het wel weten als ik in duigen val hoor.


groetjes gerarda

:wink: :D

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

20 aug 2013, 17:01

Haha gerarda wat fijn te lezen dat jij je amuseert..
en je moet niet in duigen vallen hoor... op tijd even rusten hé...
bewegen is goed en zeker met mate(n) :lol: :D

Geniet ervan, fijn zo met de vrienden
vriendelijke groetjes voor jou en de vrienden....en tot.... :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

31 aug 2013, 07:33

Afbeelding
en een heel fijn weekend gewenst :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

01 sep 2013, 08:53

Hallo Oma -c
Ik was gisteren moe maar voldaan. De mosselen waren wel niet erg goed maar ze hebben toch gesmaakt. maar ik denk dat ik volgende week eens naar de markt zal gaan naar een kraam uit Breskens en hoop daar mooiere mosselen te vinden.

En met mijn dansen samen met mijn vriendin leer ik meer dan met die leraar. Hij kan voor mijn part naar de maan gaan dansen ik ga niet meer bij hem. Ik begon al te denken dat ik niet meer bekwaam was om een dans aan te leren. Bij mijn vriendin heb ik een volledige dans op één namiddag geleerd. Ik moet nu wel thuis verder oefenen maar dat gaat prima.Ik ga nu deze week zien om ergens anders te gaan.

Na mijn drukke dagen verleden week en gisteren heb ik nu een lange nacht gehad zonder eens op te staan , dat was lang geleden hahahaha

Allee ik ben weg naar mijn doucheke :lol:

groetjes en liefs gerarda xxx

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

01 sep 2013, 12:38

Heel fijn gerarda, houden zo,
je moet zoeken tot het naar jouw zin is... :wink:
je hebt maar wat je zelf pakt hé... ze brengen het niet aan huis :roll:
Fijne zondag vandaag en een goede nieuwe week... de school begint...
't wordt weer spannend met de kleinkids :lol:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

08 sep 2013, 07:43

Afbeelding
Een aangename zondag ondanks de regen... en een lieve groet... :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

08 sep 2013, 11:20

Hallo Oma-c

Ik heb deze week weer mosselen gedaan omdat ik niet tevreden was verleden week. Nu waren ze heel goed en weer de goede smaak zoals ik ze altijd maak. Niet dat ik er veel werk van maak hoor. Maar natuur met moselgroentjes en nu heb ik er een mosselsausje bij gedaan inplaats van gewoon mayonaise en dat was lekker. Ik heb mijn mislukking dus hersteld hahahaha
Dan had ik problemen dat ik internet niet kon krijgen doordat mijn zoon alles afgekoppelt had om mijn dvd te herstellen en om dit contactbakje terug te plaatsen brak er iets af. Geen telefoon (ik heb wel gsm voor reserve) en geen internet. Ge kunt wel denken dat ik mij ongelukkig voelde vooral de zondag.
Maar deze morgen kwam mijn zoon met een nieuw contactbakje dat hij liggen had en maandag ga ik dan een nieuwe halen. En mijn vriendin komt deze namiddag om nog wat te oefenen met mijn line dansen.
Het zal toch nog een leuke zondag worden.

Groetjes gerarda

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

10 sep 2013, 14:57

Hey gerarda,
ik hoop dat jou internetproblemen opgelost zijn.??
Vervelend als iets niet goed werkt hé..
en vooral als je zelf niks kan doen om het op te lossen.. :roll:

Fijn dat deze keer de mosselen goed waren... :lol:
ze zijn wel lekker dit jaar. enkele weken terug heb ik
er ook gemaakt en ze waren goed..
En natuurlijk is het lekkerder als je ze niet alleen moet eten hé :wink:
het gezelschap doet ook veel :D

Een fijne week, groetjes nog ...en tot later...
Het allerbeste met de inline-danslessen.. :P geniet ervan.!!
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

11 sep 2013, 11:34

Hey Oma-c

Mijn pc problemen opgelost. Mijn zoon heeft mij uit de nood geholpen zodat ik zondag toch een spelletje kon kaarten tussendoor. En maandag heb ik dan een nieuw contact kunnenkrijgen bij telenet. Goed dat we hier een winkel hebben in Aalst.
Gisteren ben ik dan gaan dansen en nu ga ik deze week weer een neiuwe leren. Ja dit systeem dat ze hier toepassen staat mij niet goed aan. ge moet het feitelij leren door te kijken hoe anderen dansen.dat vind ik niet normaal.
Volgens mij moeten ze de nieuwe mensen apart nemen en één namiddag oppfferen om hen di estappen te leren.
Ze willen niet dat ge thuis oefent en ze noemen niet de naam van de dans; Voor de mensen die het al lang doen die horen de muziek en die weten wat ze er moeten op dansen. Ik heb al gevraagd of ik de passen op papier kon krijgen . Neen dat was niet mogelijk. Ik wil de naam van de dans niet vragen want ze zouden waarschijnlijk vragen waarom ik dit moet hebben en dan moet ik zeggen om het thuis met d epc te doen.
Ik bekijk de dans dus goed en ik kom toch te weten hoe de dans noemt en ik print de stappen af en de dans kan ik vinden op you tube.

Ik heb op één namiddag een dansje geleerd en dan verder geoefend met muziek . maar ge moet betalen voor de danslerar of lerardes en ge moet alles zelf leren en daar eerst staan draaien als een kip. maaar ik doe het niet ik blijf aan de kant staan.
Ik vrees dat ik het op die manier niet ga blijven doen.
Mijn vriendin heeft een club gevonden waar ze he top een fatsoenlijke manier aan leren maar ik zou daar ook gaan het is wel redelijk ver dat kan mij niet schelen maar ik durf in de donker niet meer rijden.

Zo dat is mijn laatste nieuws
Ik ga nu voor een betje eten zorgen

groetjes en een knuffel
Gerarda

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

11 sep 2013, 12:07

Fijn dat je je amuseert gerarda,

kan je op die nieuwe bestemming niet geraken met
openbaar vervoer als je niet zover durft te rijden??
bus, tram of trein eventueel.. of iemand in jou buurt
warm maken voor het dansen... en samen gaan :roll: :lol:

Geniet ervan, groetjes en tot nog eens...
ik ga verder werken... :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

27 sep 2013, 07:33

Hallo gerarda,

ik weet dat dit in feite een troosthoekje is .. :?
maar ik wil je vandaag toch van harte
een gelukkige verjaardag wensen :wink: :)
ik hoop dat het ondanks de moeilijke momenten
toch een fijne dag wordt. Probeer een beetje te genieten...
Een sterkteknuffeltje en nog vele mooie jaren :)
Afbeelding
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

27 sep 2013, 07:38

oma-c bedankt voor uw wensen doet altijd plezier.

Zo weet ik dat iemand aan mij denkt.

Een beetje rare dag om te vieren maar gaan we zondag wel doen.

groetjes Gerarda Afbeelding

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

27 sep 2013, 21:56

Natuurlijk denk ik aan jou gerarda, :wink:
zoals aan vele vriendinnen en vrienden hier
Maar ik had de datum genoteerd hoor
ik kan alles niet onthouden :roll: :oops:
Fijn dat je 't leuk vond... :wink:
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".