Katana's hoekje nr 4

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

19 okt 2011, 16:32

katana schreef:Eddy binnenkort terug in 'Thuis' .

Het thuis-personage Eddy, gespeeld door Daan Hugaert, zal binnenkort terug te zien zijn in de soap op Eén .
De fans van Eddy zullrn niet lang meer moeten treuren, want hij zal binnenkort terug op het scherm te zien zijn als de man van Nancy..
Bron Nieuwsblad.be

Hopelijk is hij gene homo geworden :)
Is toch de mode op de dag van vandaag. :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

19 okt 2011, 16:50

Mathieu schreef:
katana schreef:Eddy binnenkort terug in 'Thuis' .

Het thuis-personage Eddy, gespeeld door Daan Hugaert, zal binnenkort terug te zien zijn in de soap op Eén .
De fans van Eddy zullrn niet lang meer moeten treuren, want hij zal binnenkort terug op het scherm te zien zijn als de man van Nancy..
Bron Nieuwsblad.be

Hopelijk is hij gene homo geworden :)
Is toch de mode op de dag van vandaag. :lol:



Den Eddy een homo, hij staat er niet mee met vuil aan de k..... dat kontgedoe .... :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

21 okt 2011, 12:54

Goede middag?

Katana zou je dat nog wel kunnen zien? Vandaag vergaat volgens de een of andere pippo van holland de wereld vergaan. Als het aan de zon ligt zal dat niet gebeuren.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie
Gast

22 okt 2011, 22:31

Mathieu schreef:Goede middag?

Katana zou je dat nog wel kunnen zien? Vandaag vergaat volgens de een of andere pippo van holland de wereld vergaan. Als het aan de zon ligt zal dat niet gebeuren.
....al ooit iets geloofd van een hollander???? ik niet!

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

23 okt 2011, 11:13

Daar heb je natuurlijk overvloed van gelijk in, moet de eerste goeie nog tegen komen. :lol: :lol:
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

23 okt 2011, 11:15

En nu gaan we dat heel calorie gedoe aan onze laars lappen en eens goed uit gaan eten. Smakelijk aan elkeen die nog aan tafel moet gaan, of die al bezig is.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

24 okt 2011, 11:45

Vandaag weer een klasse hersteller over de vloer gekregen van zitbanken en zetels, de Rik van Houthalen een senior van 69 jaar weduwnaar , maar nog steeds aan 't werk , zulke mensen zijn dun gezaaid en zeldzaam .
Overtrekken met leder en opvulling van de kussens moest gebeuren , katana had met zijn achterste te hard geschuurd , er waren barsten in :)
Zomaar een een simpel onderwerp, maar ja waar zijn nog echte stielmannen te vinden :?: 8)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

27 okt 2011, 14:47

Voel mij goed, en hoop voor jullie het zelfde beste senioren van dit net :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Renegade
Lid geworden op: 20 apr 2005, 20:22
Locatie: Rumbeke

28 okt 2011, 09:58

katana schreef:Voel mij goed, en hoop voor jullie het zelfde beste senioren van dit net :D
Amaai zenne, gij voelt je goed, ikke niet hoor :cry: Als ik maar efkens naar het nieuws kijk, heb ik al krampen in mijn darmen ... moord, doodslag, diestal, onbestaande wetten voor ons, voordeelwetten voor de vreemdelingen, politiek onbenul van onze politiekers, schulden bij overmaat van de staat, te weinig pensioen, te veel beperkingen voor ons, en ga zo maar door ....
Voelt ge u nu nog altijd goed Katana? :lol: :lol:
"Het verstandige oordeel weet men vagelijk van te voren, maar het oordeel van zotten is altijd opnieuw een verrassing". (Evert Janssen).
Gast

28 okt 2011, 18:41

...nirt kijken, als je er niet tegen kan, Renegade... Moesten de oude Belgen TV gehad hebben, het zou er niet anders uitgezien hebben. Maar op iedere tv staat een knoppeke....

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

29 okt 2011, 11:45

Renegade schreef:
katana schreef:Voel mij goed, en hoop voor jullie het zelfde beste senioren van dit net :D
Amaai zenne, gij voelt je goed, ikke niet hoor :cry: Als ik maar efkens naar het nieuws kijk, heb ik al krampen in mijn darmen ... moord, doodslag, diestal, onbestaande wetten voor ons, voordeelwetten voor de vreemdelingen, politiek onbenul van onze politiekers, schulden bij overmaat van de staat, te weinig pensioen, te veel beperkingen voor ons, en ga zo maar door ....
Voelt ge u nu nog altijd goed Katana? :lol: :lol:
Voel mij nog steeds goed beste Renegade , begrijp je wel hoor :!: 8)
Katana is blij dat hij nog leeft in een leefbaar land , Lady is er nog en schuwt geen werk , is een dartelde zeemeeuw allerhande en dat stemt mij tevree :)
Volgend jaar zal katana 80 jaar worden , dus stap in de rij van de hoogbejaarde , alhoewel katana zich momenteel goed voelt :D
Wens je Renegade levenslust toe en dat is gemeend ...
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

29 okt 2011, 11:47

canteclaer schreef:...nirt kijken, als je er niet tegen kan, Renegade... Moesten de oude Belgen TV gehad hebben, het zou er niet anders uitgezien hebben. Maar op iedere tv staat een knoppeke....
Beste Canteclaer ,
Doet mij goed je commentaar en hoe is 't met Hilde en de tweeling :?: :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

30 okt 2011, 11:28

katana schreef:Vandaag weer een klasse hersteller over de vloer gekregen van zitbanken en zetels, de Rik van Houthalen een senior van 69 jaar weduwnaar , maar nog steeds aan 't werk , zulke mensen zijn dun gezaaid en zeldzaam .
Overtrekken met leder en opvulling van de kussens moest gebeuren , katana had met zijn achterste te hard geschuurd , er waren barsten in :)
Zomaar een een simpel onderwerp, maar ja waar zijn nog echte stielmannen te vinden :?: 8)

Katana op de Wauberg ( gelegen tussen Meeuwen en Helchteren) daar zit er nog zo iemand. Is een oude werknemer van Velda en is daar op zijn eigen begonnen en helemaal niet duur. Daar hebben wij onze volledige salon ( met uitzondering van het hout) laten vernieuwen een tiental jaren geleden en je ziet er nog niets aan. Als je wil krijg je het juiste adres en tf-nummer. Komt zelf ook aan huis kijken en opmeten.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

30 okt 2011, 11:29

katana schreef:Voel mij goed, en hoop voor jullie het zelfde beste senioren van dit net :D
Ik ben niet zo gelovig aangelegd maar toch sta ik iedere morgen op met de woorden : Ik voel me goed, ik ben niet ziek en ik dank God hiervoor.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

30 okt 2011, 11:38

Renegade schreef:
katana schreef:Voel mij goed, en hoop voor jullie het zelfde beste senioren van dit net :D
Amaai zenne, gij voelt je goed, ikke niet hoor :cry: Als ik maar efkens naar het nieuws kijk, heb ik al krampen in mijn darmen ... moord, doodslag, diestal, onbestaande wetten voor ons, voordeelwetten voor de vreemdelingen, politiek onbenul van onze politiekers, schulden bij overmaat van de staat, te weinig pensioen, te veel beperkingen voor ons, en ga zo maar door ....
Voelt ge u nu nog altijd goed Katana? :lol: :lol:
Renagate, wat moet ik nu zeggen, dat je een zwartkijker bent of wat? Denk je dat het vroeger anders was, ik ben er zeker van van niet. Kijk maar eens wat er nu uitkomt dat de koninklijke familie destijds uitgespookt heeft in Congo. Maar toen was er geen tv die op de haverklap als een politieker een scheet laat, er vast van overtuigd is dat de hele wereld dat moet weten. Om dan nog maar te zwijgen wat onze oh zo moedige rode kruisvaarders met het kruis op de borst gespeld, op hun tochten allemaal uitgespookt, gestolen en gemoord hebben. Maar toen was er geen redactie zoals nu, en laat ons eerlijk zijn als ze daarmee niet voor de dag kwamen kregen ze gewoon hun avonden niet aan mekaar gezaagd.En zoals het reeds aangehaald werd er staat een out-knop op elk toestel.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie