33BN LOG lge leemstr,Antwerpen arsenaal kazerne

Zoek je maten uit je legertijd? Wil je herinneringen ophalen met andere die in dezelfde kazerne lagen?

arsenaal
Lid geworden op: 17 okt 2011, 14:46

18 okt 2011, 12:08

33 Bataljon Logistiek Lange Leemstraat 338 Antwerpen beter gekend als arsenaalkazerne vlak naast militair hospitaal nu allemaal zogoed als verdwenen!
Laatst gewijzigd door arsenaal op 24 okt 2011, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Tussen 1972-1973 dienst volbracht in arsenaal kazerne naast militair hospitaal Antwerpen bij het 33BN LOG.

arsenaal
Lid geworden op: 17 okt 2011, 14:46

24 okt 2011, 18:07

arsenaal schreef::) Wie heeft er nog dienst gedaan in het logistiek centrum arsenaal kazerne vlak naast militair hospitaal in Antwerpen. Zoek oud-miliciens en beroepsmilitairen die daar nog zijn geweest in de 70er jaren. Zelf er dienst gedaan als milicien tussen september 1972 en eind augustus 1973. Zou graag wat herinneringen ophalen uit de tijd van toen en foto's zijn zeker welkom die er nog heeft! Voornaamste miliciens van toen die mij zijn bijgebleven zijn "Van Hooreweghe Erwin" uit Duffel (nmbs bediende) "Van Mol Jos" uit Borgerhout (bankbediende) "Van Wilderode Marc" uit Hoboken (wasserijuitbater) "Seynaeve Henk" uit Izegem (schoenhersteller) "Calliau Marc" uit Borgerhout (marktkramer) en "Smolders Ronald" uit Kessel (diamantslijper).
Tussen 1972-1973 dienst volbracht in arsenaal kazerne naast militair hospitaal Antwerpen bij het 33BN LOG.

Rickyvd
Lid geworden op: 16 okt 2016, 17:26
Locatie: Deurne

16 okt 2016, 18:34

arsenaal schreef:
arsenaal schreef::) Wie heeft er nog dienst gedaan in het logistiek centrum arsenaal kazerne vlak naast militair hospitaal in Antwerpen. Zoek oud-miliciens en beroepsmilitairen die daar nog zijn geweest in de 70er jaren. Zelf er dienst gedaan als milicien tussen september 1972 en eind augustus 1973. Zou graag wat herinneringen ophalen uit de tijd van toen en foto's zijn zeker welkom die er nog heeft! Voornaamste miliciens van toen die mij zijn bijgebleven zijn "Van Hooreweghe Erwin" uit Duffel (nmbs bediende) "Van Mol Jos" uit Borgerhout (bankbediende) "Van Wilderode Marc" uit Hoboken (wasserijuitbater) "Seynaeve Henk" uit Izegem (schoenhersteller) "Calliau Marc" uit Borgerhout (marktkramer) en "Smolders Ronald" uit Kessel (diamantslijper).
Mijn broer is daar verongelukt in Nov 1972, dus terwijl jij daar dienst deed, mogelijk heb je dit ongeval bewust meegemaakt.
Er was een militaire begrafenis in Deurne waar ik foto's van heb.
Ik had er een album van maar deze heb ik geschonken aan felix archief zodat deze nooit verloren kunnen gaan.
Enkele foto's ervan heb ik gedigitaliseerd hier staan veel militairen op.
Mocht je belangstelling in deze foto's hebben laat me dit dan weten.

Was jij eventueel bij deze begrafenis in Nov. 1972 aanwezig?

arsenaal
Lid geworden op: 17 okt 2011, 14:46

17 okt 2016, 16:52

Rickyvd schreef:
arsenaal schreef:
arsenaal schreef::) Wie heeft er nog dienst gedaan in het logistiek centrum arsenaal kazerne vlak naast militair hospitaal in Antwerpen. Zoek oud-miliciens en beroepsmilitairen die daar nog zijn geweest in de 70er jaren. Zelf er dienst gedaan als milicien tussen september 1972 en eind augustus 1973. Zou graag wat herinneringen ophalen uit de tijd van toen en foto's zijn zeker welkom die er nog heeft! Voornaamste miliciens van toen die mij zijn bijgebleven zijn "Van Hooreweghe Erwin" uit Duffel (nmbs bediende) "Van Mol Jos" uit Borgerhout (bankbediende) "Van Wilderode Marc" uit Hoboken (wasserijuitbater) "Seynaeve Henk" uit Izegem (schoenhersteller) "Calliau Marc" uit Borgerhout (marktkramer) en "Smolders Ronald" uit Kessel (diamantslijper).
Mijn broer is daar verongelukt in Nov 1972, dus terwijl jij daar dienst deed, mogelijk heb je dit ongeval bewust meegemaakt.
Er was een militaire begrafenis in Deurne waar ik foto's van heb.
Ik had er een album van maar deze heb ik geschonken aan felix archief zodat deze nooit verloren kunnen gaan.
Enkele foto's ervan heb ik gedigitaliseerd hier staan veel militairen op.
Mocht je belangstelling in deze foto's hebben laat me dit dan weten.

Was jij eventueel bij deze begrafenis in Nov. 1972 aanwezig?
Neen ik was daar niet aanwezig, het waren vooral de jongens die met hem dienst deden in de garage en ook enige anderen. Is veelal een beperkte groep die ze daar naartoe sturen als afvaardiging.
Tussen 1972-1973 dienst volbracht in arsenaal kazerne naast militair hospitaal Antwerpen bij het 33BN LOG.

DraemF
Lid geworden op: 29 mar 2017, 10:11
Locatie: Deurne 2100

30 mar 2017, 14:10

Wie is er nog van op de hoogte
zeer lang geleden
groetjes;DraemF
ben op zoek naar legermaten lange leemstraat te Antwerpen

arsenaal
Lid geworden op: 17 okt 2011, 14:46

31 mar 2017, 17:13

DraemF schreef:Wie is er nog van op de hoogte
zeer lang geleden
groetjes;DraemF


Hallo, mag ik weten wanneer u hebt dienst gedaan in de Arsenaalkazerne in de Lange Leemstraat in Antwerpen. Ik ben er toe gekomen eind september '72 en afgezwaaid als gewone soldaat-milicien eind augustus '73. Welke graad had u en welke dienst hebt u daar verricht. Ik heb daar toen eerst dienst gedaan in het nachtleger en nadien in de wasserij-herstelling. Groeten.
Tussen 1972-1973 dienst volbracht in arsenaal kazerne naast militair hospitaal Antwerpen bij het 33BN LOG.