Overlijden van mijn ma

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

01 jan 2012, 14:13

Afbeelding
Een fijne 2012 Voor jou Bout
Heb verder niet veel te zeggen
meer uitleg staat op de topic van Helena :roll:

Dikke knuff en tot later :wink:
Oma-C
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

Bout1
Lid geworden op: 03 nov 2006, 16:00
Locatie: ergens in B

02 jan 2012, 18:45

Dag Oma-C.
Ik hoop dat je al beter bent want is zeker niet plezant als je zo ziek bent.
Van mij ook de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar!
Bedankt voor de steun die je me gaf, heeft écht heel veel geholpen, van iedereen op deze topic trouwens.
Voor het verslag van eindejaar kan je best eens lezen bij Gerarda :( .

Bout1
Lid geworden op: 03 nov 2006, 16:00
Locatie: ergens in B

03 jan 2012, 17:40

Ik wens iedereen op deze topic een gelukkig 2012! Realiseer me dat ik dat nog niet heb gedaan :oops: :oops: :oops: .
Zit met keel- en oorpijn, géén honger (ventje trouwens ook niet). Heb gisteren geen warm eten gemaakt, wou vandaag vispannetje maken met puree maar ventje zei; maak dat morgen maar, we eten momenteel soep (die zit altijd klaargemaakt in de diepvries) en een boterham...
De spanning was een beetje tè met nieuwjaar. Voor ons allebei.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

03 jan 2012, 18:59

Dag Bout,
Ik wens je beterschap, er zijn veel kwaaltjes onder de mensen
verkoudheden en buikgriep (zoals ik had-maar da's beter)
Je zal niet doodaan van eens geen warm eten :roll:
Als je verder altijd gezond eet.
"Méér gaan van teveel dan van te weinig door de keel"
zegt de spreuk, en zo is het :roll:
Een kommeke soep met een boke kan genoeg zijn.
Goed uitzieken, veel rusten, drinken en warm houden,
en als het erger wordt een dokter roepen :? Méér kan je niet hé?
Beterschap gewenst :wink:
En voor jou ook een héél goed nieuw jaar en veel sterkte.

Oma-C
Laatst gewijzigd door Oma-C op 04 jan 2012, 19:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

03 jan 2012, 23:16

Bout ik wens u spoedig beterschap hoor. ja de microben en bacterien zijn voor het ogenblik goedkoop en als ge een beetje vermoeid bent gemakkelijk vatbaar.

Groetjes Gerarda
Afbeelding

Bout1
Lid geworden op: 03 nov 2006, 16:00
Locatie: ergens in B

05 jan 2012, 18:07

Hallo!
Vandaag hebben ventje en ik mijn vader nog wat geholpen met wat bankzaken; hij heeft pas sinds half december zijn pensioen getrokken...
Onze pa heeft wel wat reserve maar waarvan moeten sommige mensen bijna 3 maanden overleven??? Dan moeten de kinderen toch bijspringen, kan toch niet anders.
Eerstdaags zullen we een zerk moeten gaan kiezen, 't moet nu eenmaal gebeuren. Maar wij gaan deze keer eens onze wil doordrijven, niet zoals bij de begrafenis... En 't moet niet peperduur zijn, zoals toen.
Mijn keelpijn is nog niet over, neem Orofar tabletten.
Vandaag aten we kervelsoep met balletjes en een boke. Gisteren wel vispannetje klaargemaakt, ventje vond het heel lekker.

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

05 jan 2012, 18:20

Dag Bout,

Ik wens je sterkte en moed, het lukt je wel :?
Doe het rustig op jullie manier, en laat jouw leven
niet vergallen door eender wat.
Het leven is er veel te kort voor. :roll:

Sterkte en groetjes,
Oma-C.
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

falcon1
Lid geworden op: 31 okt 2007, 12:46
Locatie: De Panne - Midden-Limburg

05 jan 2012, 20:23

Bout,

ik kan alleen maar bijtreden wat Oma C zegt.
Hopelijk voel je je al wat beter. In elk geval veel betersc hap gewenst.
Toch fijn dat je je vader zo bij staat... hij zal het zeker wel fijn vinden alhoewel hij dat niet met zoveel woorden gaat zeggen...

Nog een fijne avond en rustige nacht.

Veertje & Rudy
Elke dag is hetzelfde... alleen een beetje anders...

Bout1
Lid geworden op: 03 nov 2006, 16:00
Locatie: ergens in B

05 jan 2012, 23:52

Bedankt voor de lieve woorden iedereen!!! Ik ben toch wel een flauwbeez, (zo schrijven ze dat tegenwoordig) niet te doen...
Heb wel een brief geschreven aan ons ma, de "zus" heeft ook een brief gelegd op het graf van ons ma.Weet niet wat ik moet doen...

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

06 jan 2012, 04:03

Bout1 schreef:Bedankt voor de lieve woorden iedereen!!! Ik ben toch wel een flauwbeez, (zo schrijven ze dat tegenwoordig) niet te doen...
Heb wel een brief geschreven aan ons ma, de "zus" heeft ook een brief gelegd op het graf van ons ma.Weet niet wat ik moet doen...
Bout ik weet niet of ge onze mening vraagt wat betrefd die brief op het graf van uw ma.
Mijn mening is , dat ik dat wel goed vind dat ge die schrijft en als ge u daar goed bij voelt kunt ge dat nog doen ,maar ik zou ze niet op het graf leggen , maar zelf koesteren.Een brief is iets persoonlijk en nu kan iedereen die lezen of misschen ergens weggooien.

Ook een lekker potje gekookt lees ik , jaja als ge uw ventje vertroeteld zijt ge een goeiebeez.

Groetjes Gerarda

Bout1
Lid geworden op: 03 nov 2006, 16:00
Locatie: ergens in B

06 jan 2012, 21:37

Dag Gerarda.
Amai, midden in de nacht op de pc. Begrijp dat wel, als je niet kan slapen kan je beter opstaan en de pc kan een hele goede uitlaatklep zijn...
Ivm die brief aan ons ma; die ga ik niet op het graf leggen, zou nogal stom zijn ook, heb dat efkes overwogen maar ik ga me niet belachelijk maken. Zondag komt onze pa; allez, ik ga hem halen en ventje brengt hem terug naar huis. Ik maak mosselen klaar met verse frietjes. Heb hem gevraagd of hij graag soep vooraf had maar dat was niet nodig. Wel rijstpap, een paar uurtjes na de mosselen. Ik ga dat met veel liefde voor hem klaar maken.
Gerarda, hoe is het met u??? Want ik zit hier altijd maar ego-berichtjes te schrijven...

Bout1
Lid geworden op: 03 nov 2006, 16:00
Locatie: ergens in B

08 jan 2012, 19:32

Gelukkige verjaardag voor Oma-C!!!

Afbeelding

Bout1
Lid geworden op: 03 nov 2006, 16:00
Locatie: ergens in B

08 jan 2012, 19:40

Ventje is weg om pa terug naar huis te brengen.
't Was heel goed geweest; hij heeft goed gegeten en ik heb nog 2 borden rijstpap meegegeven. Ik eet dat toch niet, vind dat nogal zwaar...
Zaterdagvoormiddag afgesproken om voor de zerk te gaan.
Bij het naar huis gaan bedankte hij voor het lekkere eten en kneep hij eens heel hard in mijn hand... Och, de situatie is zoals ze is eh :( .
Ik kan maar één ding doen; de "zus" zo weinig mogelijk zien.

Bout1
Lid geworden op: 03 nov 2006, 16:00
Locatie: ergens in B

10 jan 2012, 22:35

IK ga hier stoppen met mijn topic, het ga jullie goed...

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

11 jan 2012, 17:52

Dag Bout,
Voor je weggaat wil ik je nog snel bedanken voor
de verjaardagswens, sorry ik had het nog niet gezien, :oops:
Hou je goed het lukt je wel :wink:

Groetjes,

Oma-C :wink:
Laatst gewijzigd door Oma-C op 11 jan 2012, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".