Supermarkt André

Literaire pareltjes van maatschappelijke gebeurtenissen.

Zie je dit Item wel zitten?

Heb zo mijn twijfels
3
15%
Goed zo katana, je geeft het nog niet op
11
55%
Naar de hel met katana
6
30%
 
Totaal aantal stemmen: 20

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

23 nov 2011, 14:02

Welkom bij Supermarkt André , beheerder 'katana' bijgestaan door supervamp 'Tanja' :)
Iedereen is hier welkom voor aankopen of visie op het verloop van commentaren hier aangebracht.
Deelnemers of beter gezegd commentaristen mogen van allerlei slag zijn ttz ; grote gepensioeneerde, kleine gepensioeneerde , leefloners , blank of zwart of geel of groen , maakt niet uit .
Iedereen mag er zijn zeg doen , zelfs terdoodveroordeelde die in de cel zitten , iedereen gelijk voor de wet.
Hopelijk wekt dit item interesse op en mag het op dit tof Seniorennet .... :D
Val maar aan , de eerste komen in aanmerking voor een gratis tevoet naar Scherpenheuvel of Mekka :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

23 nov 2011, 23:27

En mag ik weten waarom Kakana 4 afgsloten is. Moe gestreden of wat Katana, ondanks dat je zelf zegt nog vol vuur te zitten?
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

24 nov 2011, 16:21

Mathieu schreef:En mag ik weten waarom Kakana 4 afgsloten is. Moe gestreden of wat Katana, ondanks dat je zelf zegt nog vol vuur te zitten?

Waarom katana 4 is afgesloten is mijn beslissing , de top van de berg was bereikt orn het daarom te eindigen' het spelletje ' :)
Mijn nieuw item zal iets stouter zijn , maar toch binnen de grenzen .
Katana wacht af waar het gezond verstand zit van onze sennetters , alook de humor en de durf zich hier te uiten.
Misschien is het te min , past niet in regionen alhier en zijn 80 jarige maar afgeschreven in hun laatste wensen hier op dit net..
Wacht nu af en zie wel verder , beste Thieu bedankt voor je reactie :)

PS Stemmen maar :wink:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

24 nov 2011, 19:23

De tachtigjarigen zijn zeker niet afgeschreven en ik ga van de veronderstelling uit dat jij zelf met die gedacht ook nog steeds niet rond loopt.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

24 nov 2011, 19:25

En mag ik dan vragen of de lingeriesetjes welke Phaedra Hoste draagt ook bij jou te koop zijn?
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

25 nov 2011, 16:42

Mathieu schreef:En mag ik dan vragen of de lingeriesetjes welke Phaedra Hoste draagt ook bij jou te koop zijn?
Tanja is in verlof en katana is niet goed op de hoogte van deze hebbedinskes , dus nog even wachten beste Mathieu :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

26 nov 2011, 12:39

Mathieu schreef:De tachtigjarigen zijn zeker niet afgeschreven en ik ga van de veronderstelling uit dat jij zelf met die gedacht ook nog steeds niet rond loopt.

Is nog een vraagteken of tachtigjarige zich hier nog thuis voelen , of nog aanvaard worden ... :roll:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

27 nov 2011, 08:55

Vandaag in de zevende dag.
Bart de Wever ( voorzitter N-VA ) iste GAST.

Ben een benieuwd wat de frieteter weer te zeggen zal hebben :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

bobby1940
Lid geworden op: 16 mei 2007, 19:02

27 nov 2011, 09:52

katana in de zevende dag staan de vragen al op papier vooraleer ze beginnen uitzenden , en je weet toch dat de vrt van de rode comunisten is , dus bart zal weer de mond gesnoerd worden door de rode jounalist, of ben je ook zo een rijke zelfstandige die gans zijn leven intzwart gewerkt heeft , en een paar pinuts belastingen betaald heeft zoals de meeste zelfstandige ,
als ik op 1 januari begon te werken wisten de belastingen al wat ik verdioend had op 31 december , bij de zelfsstandige wisten ze het niet ,want die had genoeg achterpoortjes groeten van een werknemer PS mijn schoonvader heeft ook gans zijn leven zelfstandig geweest daardoor weet ik het , maar ik ben niet jaloers op de zelfstandige ik moest het ook maar gedaan hebben , maar niet steeds uitvallen op iemand die het corupte bestel aan de zijlijn geschoven heeft en hem monddood gemaakt heeft ben eens benieuwd hoelan g die regering het gaat uithouden

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

28 nov 2011, 11:44

bobby1940 schreef:katana in de zevende dag staan de vragen al op papier vooraleer ze beginnen uitzenden , en je weet toch dat de vrt van de rode comunisten is , dus bart zal weer de mond gesnoerd worden door de rode jounalist, of ben je ook zo een rijke zelfstandige die gans zijn leven intzwart gewerkt heeft , en een paar pinuts belastingen betaald heeft zoals de meeste zelfstandige ,
als ik op 1 januari begon te werken wisten de belastingen al wat ik verdioend had op 31 december , bij de zelfsstandige wisten ze het niet ,want die had genoeg achterpoortjes groeten van een werknemer PS mijn schoonvader heeft ook gans zijn leven zelfstandig geweest daardoor weet ik het , maar ik ben niet jaloers op de zelfstandige ik moest het ook maar gedaan hebben , maar niet steeds uitvallen op iemand die het corupte bestel aan de zijlijn geschoven heeft en hem monddood gemaakt heeft ben eens benieuwd hoelan g die regering het gaat uithouden
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

28 nov 2011, 11:46

katana schreef:
bobby1940 schreef:katana in de zevende dag staan de vragen al op papier vooraleer ze beginnen uitzenden , en je weet toch dat de vrt van de rode comunisten is , dus bart zal weer de mond gesnoerd worden door de rode jounalist, of ben je ook zo een rijke zelfstandige die gans zijn leven intzwart gewerkt heeft , en een paar pinuts belastingen betaald heeft zoals de meeste zelfstandige ,
als ik op 1 januari begon te werken wisten de belastingen al wat ik verdioend had op 31 december , bij de zelfsstandige wisten ze het niet ,want die had genoeg achterpoortjes groeten van een werknemer PS mijn schoonvader heeft ook gans zijn leven zelfstandig geweest daardoor weet ik het , maar ik ben niet jaloers op de zelfstandige ik moest het ook maar gedaan hebben , maar niet steeds uitvallen op iemand die het corupte bestel aan de zijlijn geschoven heeft en hem monddood gemaakt heeft ben eens benieuwd hoelan g die regering het gaat uithouden

Bart de mond gesnoerd , niets van gezien :lol:
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

28 nov 2011, 17:10

Inderdaad Katana, vindt dat Bart zijn zeg goed heeft kunnen doen en dat hij weinig onderbroken werd.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

Mathieu
Lid geworden op: 03 nov 2003, 12:19
Locatie: Aan de rand van de stad langs het groene bos

28 nov 2011, 17:12

En Bobby 1940, in-k ben ook geen zelfstandige geweest doch heb heel veel kunnen realiseren samen met die twee van ons. En wij hebben met wat er buitenuit gedaan werd ook heel veel voordelen gehad. Maar we hebben er dan wel voor moeten werken. Maar er zullen er op deze aarde altijd wel zijn die commentaar geven op een andere categrorie van de bevolking of die nooit tevreden zijn met wat ze hebben. Zal wel aan de aard van het beestje liggen zeker.
Gisteren is historie, vandaag is weten, en morgen een misterie

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

29 nov 2011, 11:35

Vandaag is Lady met de bus naar Aken , allemaal vrouwen , om te winkelen en te genieten , katana gunt het haar en vandaag is katana baas in eige huis :)
Het leven is er om te genieten in oude dagen , voel mij fit , fiets alle dagen 24 km op mijn hometrainer , is ongeveer 1.15 uur en de verbruikte calorieën is 380 :lol:
Viva bomma pataten met saucissen , gene couscous :D
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad

katana
Lid geworden op: 02 aug 2002, 17:20
Locatie: Leopoldsburg , mijn home

29 nov 2011, 12:01

Katana heeft da lieke van de ziekenkas van de Strangers op you tube eens opgezet , is verdomd toch mooi .
Senioren zals katana, hebben dat nooit mogen beleven , hebben heel hun leven gewerkt zonder op de dop zijn geweest of ziekenkas en zijn wel beloond nadat ze op hun 66ste op pensioen gingen met een pensioen van keskensschiet verdomme 8)
Tegen Allach is geen kruid gewassen :)
Senioren het zwijgen opleggen is een misdaad