Gegevens naar mailgroep !!!

Dit is de plaats voor stamboomonderzoek of ook genealogie genoemd.

didi2
Lid geworden op: 12 dec 2004, 20:54
Locatie: Gent

19 dec 2004, 20:39

Beste vrienden Genealogen, Senioren ...

Alle begin is moeilijk, maar er komt stilaan verandering in de mailgroep.
Er zijn al heel wat gegevens doorgegeven, en met het positieve nieuws, dat er heel wat mensen zich hebben opgegeven op te opzoekingen ten harte te nemen, daarvoor onze dank !

Mag ik vragen aan de mensen die hun gerieven in het Forum plaatsen, dit aub te doen in de mailgroep, en het Forum open te laten voor info aangaande programma's en discussies !!

Wenst er iemand inlichtingen of opzoekingen in Nederland dan mag u deze gerust doorsturen !!

Groetjes Didi2 (Mentor - Genealogie)

broekhaus
Lid geworden op: 12 dec 2004, 20:21
Locatie: Uden

25 jan 2005, 14:52

Didi2 zeker doen groeten Jos Broekhaus
van al eerder geposten mail nog nimmer iets gehoord.
Ik zoek voorouders uit Gemmenich Belgie
de vader van pierre joseph Brockhaus GEB 20-121-1712 te Gemmenich gehuwd met Marie Catherine Goblet De vader die ik zoek is Pierre
Brockhans gehuwd met Elisabeth Schryns
Johnny+Kerim1

19 mar 2005, 18:28

Iets meer dan een maand geleden kreeg ik in verband met de naam SCHELLINGEN,van iemand uit Lanaken( rekem) ,telefoon of dat ik inderdaad Schellingen noemde.Hij wenste wat meer gegevens over die naam omdat zijn grootmoeder(reeds overleden meende ik) ook schellingen noemde en hij bezig was met een stamboom samen te stellen.Op dat moment stond ik juist klaar om ergens naar toe te gaan,en heb die man gevraagd om mij later terug te kontakteren.Ik heb intussen niets meer van hem gehoord! Eigenaardig nietwaar!Misschien dat ik langs deze weg die man kan verder helpen?
Tot later. .

Dik Groenhuizen
Lid geworden op: 16 aug 2003, 22:10

19 mei 2005, 00:08

Hallo Didi-2

Voor Belgische vragen gericht naar Nederland is er bij E-mailgroep het Genealogen-Palace een pagina vrijgemaakt. Stel daar eens vraag, geef een een antwoordt of plaats zomaar Genea-Info bij http://groups.msn.com/Genealogen-Palace/homepage

Hartelijk dank
vriendelijke groeten Dik :idea:

1flyinglady
Lid geworden op: 29 jul 2006, 14:22

29 aug 2006, 19:44

Dag allemaal,

Heeft iemand ondervinding met opzoekingen langs Heemkundige kringen
? Persoonlijk zoek ik in HAM (Limburg) voor de familie GHOOS omgeving Kwaadmechelen, Oostham en Tessenderloo).
Alvast bedankt voor elke reactie!

nesta
Lid geworden op: 29 jul 2007, 13:39
Locatie: 9100 sint-niklaas

20 aug 2007, 18:18

beste mensen, ik zou willen vragen aan jullie of er iemand een goed programma heeft waar ik alles kan op zetten. ik ga elke week naar het archief om naar mijn voorouders te zoeken, maar ik heb moeite om te schrijven na 2hersenbloedingen. ik kan wel een beetje schrijven maar ik kan met moeite mijn eigen geschrift lezen. dus nu neem ik mijn laptop mee .dus nu wil ik jullie om hulp vragen. :)