verliefd

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

piran
Lid geworden op: 21 dec 2009, 10:40

07 jan 2012, 03:28

Ik weet niet waar ik dit ergens moet posten.Dus hier maar,in het hoekje van troost.Dat mij dit nu moet overkomen.De 60 jaar gepasseerd,getrouwd en vader van 2 kinderen.Word ik verliefd op een andere vrouw,op een erg intense manier.Zij weet het niet,en kan het haar ook niet zeggen.Ze is:mijn schoonzus.Zelf getrouwd.Ze is,daar ben ik van overtuigd,mijn grote liefde.Hoe ik dat weet.Omdat ik nog nooit iets dergelijks heb gevoeld.Het is een liefde die stilaan is gegroeid.Eerst had ik het zelf niet door,tot de klik er kwam,en begreep waarom ik zo graag bij mijn schoonzus ben.Mijn schoonzus weet niet dat ik op haar verliefd ben.Het brengt me danig in de war. :cry:

SDW
Lid geworden op: 24 dec 2004, 11:42
Locatie: ANTWERPEN- BELGIE

08 jan 2012, 09:03

-

PIRAN,

Heden moet ge toch al tot de jaren verstand zijn gekomen om te weten dat men in het leven bepaalde prioriteiten te hebben en een toestand die ge reeds in vele jaren hebt opgebouwd niet zo maar te grabelen kunt werpen

Het is niet omdat men gaarne bij een bepaalde persoon is dat dit LIEFDE moet zijn ??
Wens de LUCHTVAART te bevorderen
om de VREDE en VRIENDSCHAP te ontwikkelen tussen de ganse MENSHEID
zonder onderscheid van RAS,NATIONALITEIT of RELIGIE
Gast

08 jan 2012, 10:30

En waarom zou dat niet kunnen SDW?

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

08 jan 2012, 10:47

vergeet-mijnietje schreef:En waarom zou dat niet kunnen SDW?
Omdat je daardoor twee families in het ongeluk stort tiens, moet je daarvoor zo oud geworden zijn om tot de jaren van verstand, of beter gezegd, zo dom geworden te zijn, of heeft die al die jaren gewoon gedaan alsof, daar kan ik absoluut niet inkomen, sorry
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

08 jan 2012, 10:55

snowball schreef:Het hart kan eventjes nog wild worden, het verstand moet wijs blijven. Meer kan ik daar niet op zeggen. Als je dat op je oude dag niet door hebt, heb je ergens een bepaald station gemist.
Heel juist Snowball, maar het verstand van sommige mannen zit niet altijd daar waar je het normaal zou verwachten :lol:

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

wieke45
Lid geworden op: 14 sep 2006, 16:25
Locatie: net buiten Brugge

08 jan 2012, 11:06

Allemaal goed en wel, kan iedereen overkomen, maar op die leeftijd met veel familie kan je een ware ravage aanrichten, in familiekring. ik zou zeggen, hou het zo en het zal overgaan. hopelijk voor jou...
Je beste vriend(in) was ooit een vreemde.

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

08 jan 2012, 11:12

wieke45 schreef:Allemaal goed en wel, kan iedereen overkomen, maar op die leeftijd met veel familie kan je een ware ravage aanrichten, in familiekring. ik zou zeggen, hou het zo en het zal overgaan. hopelijk voor jou...
Koude douche helpt in heel veel gevallen :wink:
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
Gast

08 jan 2012, 11:19

Ja mannen ,verliefd zijn ,en graag zien is niet alles é ,en het leven gaat door.
Ik denk er het mijne over :wink:
En als je moet rekening houden met familie,wel zielig hoor !!
Hield het 22 jaar vol,en ik noem mij een stom kieken,voor kinderen ,familie?
Bij iemand blijven ,en niet meer graag zien ?? niks voor mij.
Ben tot de jaren van verstand gekomen,eindelijk .

Fijne zondag :wink:
Laatst gewijzigd door Gast op 08 jan 2012, 11:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

08 jan 2012, 11:26

Bwa, hier bij ons zeggen ze : 't oud zot komt naar boven!
mischien bij jou é,maar daarom niet bij een ander :wink:

Geen comentaar meer !!

Vriendelijke groeten :wink:
Gast

08 jan 2012, 11:53

Ik wil er toch nog iets aan toevoegen,want dit is sterker of mezelf :roll:

Is dit dan de reden waardoor er zoveel gefrustreerde mannen en vrouwen op chat zitten? soms walgelijk 8O

Ik heb respekt om wat piran hier durft te schrijven,en voeg daaraan toe.....

Volg je hart :wink:

Nog allen een fijne zondag mannen 8)

Er wordt wel eens gezegd "hoe ouder hoe zotter" wel bij mij is het "hoe ouder hoe wijzer" 8) 8)

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

08 jan 2012, 12:31

vergeet-mijnietje schreef:Ik wil er toch nog iets aan toevoegen,want dit is sterker of mezelf :roll:

Is dit dan de reden waardoor er zoveel gefrustreerde mannen en vrouwen op chat zitten? soms walgelijk 8O

Ik heb respekt om wat piran hier durft te schrijven,en voeg daaraan toe.....

Volg je hart :wink:

Nog allen een fijne zondag mannen 8)
Respect hebben voor wat iemand schrijft is volgens mij niet hetzelfde als begrip hebben voor wat er geschreven wordt.

Maar misschien zou Vergeet-mijnietje haar "diensten" kunnen aanbieden en ergens een afspraak beleggen al dan niet mits betaling, dan kan topicstarter misschien nog aan zijn trekken komen, wie weet? (sorry hé, maar ik denk dat je een beetje gefrustreerd bent)

Allee zeg, met wat zijn we hier bezig, iemand zou eens iets anders willen proberen, en komt hier misschien iets zoeken ....
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
Gast

08 jan 2012, 13:04

snowball schreef:Je zou durven denken dat er hier nog een subforum ontbreekt. Eenzame hartenforum misschien?
jullie doen mij lachen nu,ik zal maar zwijgen :wink:

Danny,ik ben ik en jij bent jij,en wil daarom niet zeggen dat ik gefrustreerd ben :wink:

ik respekteer ieder zijn mening,maar schrijf ook graag eens het mijne ok ?

Hier ben ik uitgesproken 8)

Danny.
Lid geworden op: 15 mei 2003, 21:42
Locatie: Vlaams Brabant

08 jan 2012, 13:21

snowball schreef:Je zou durven denken dat er hier nog een subforum ontbreekt. Eenzame hartenforum misschien?
Snowball, ik zou durven denken dat Vergeet-mijnietje mischien eens gedumpt werd, en daarom een ander inzicht gekreregen heeft betreffende het respect van huwelijken en zo meer, of misschien,als je haar nick bekijkt, vergeten werd, ...
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender
Gast

08 jan 2012, 13:31

Danny
gedumpt werd
integendeel :wink: maar dat hang ik niet aan je neus .

En wat vergeet-mij-nietje voor mij betekend,simpel ,ik hou van deze bloemetjes en vooral hun kleur :wink:

Zodus mannen,niks verder zoeken AUB.

Ik denk dat het hier niet om mij gaat ,toch ?

Maak er een gezellige zondag van :D laat jullie verwennen,want dat ga ik ook doen :lol:

kwezelein
Lid geworden op: 13 aug 2011, 22:37

08 jan 2012, 13:33

Als je A zegt, moet je ook B durven zeggen.


Wanneer je denkt dat je verliefd wordt op een ander, durf tegen je vrouw daarvoor uit te komen. Eens zien wat de gevolgen dan zijn maar heimelijk genieten van een ander zijn vrouw is eten van twee walletjes.

Verliefd worden is iets dat op een emotionele stoornis lijkt, je kan er niks aan doen. Als je verliefd wordt, kijk je over de grenzen heen van het leven, dus ook over de fysieke leeftijd.
niks is eeuwig!