verliefd

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.
Gast

08 jan 2012, 13:39

Verliefd worden is iets dat op een emotionele stoornis lijkt, je kan er niks aan doen. Als je verliefd wordt, kijk je over de grenzen heen van het leven, dus ook over de fysieke leeftijd.
:wink: wijze woorden kwezelein :wink:

sanne
Lid geworden op: 19 jan 2005, 23:04
Locatie: vlaanderen

08 jan 2012, 13:44

Piran,
Verliefdheid komt voor op alle leeftijden, en het fijn dat je dat gevoel nog kunt beleven. Maar of het 'liefde' is en een basis heeft om er verder iets uit op te bouwen , is een vraag die ik mij stel.
U hebt nu een mooie vriendschapsrelatie met uw schoonzus. Hou dat zo, maak dat niet stuk door haar van uw gevoelens op de hoogte te brengen.
Zij zou u wel eens kunnen verbieden met haar nog omgang te hebben , zij zou u misschien ontwijken en dat zou u ongelukkig maken. Zij zou u niet begrijpen denk ik.
Geniet van de mooie momenten met uw schoonzus, help ze waar het nodig is, wees lief en vriendelijk, wees haar schoonbroer, haar vriend, maar niet haar echtgenoot.
Kies voor de vriendschap, niet voor het genot van het moment. Vriendschapsgevoelens kunnen heel diep zijn en zijn oprecht.

Piran, u zal het wel overleven !

piran
Lid geworden op: 21 dec 2009, 10:40

12 feb 2012, 04:19

sanne schreef:Piran,
Verliefdheid komt voor op alle leeftijden, en het fijn dat je dat gevoel nog kunt beleven. Maar of het 'liefde' is en een basis heeft om er verder iets uit op te bouwen , is een vraag die ik mij stel.
U hebt nu een mooie vriendschapsrelatie met uw schoonzus. Hou dat zo, maak dat niet stuk door haar van uw gevoelens op de hoogte te brengen.
Zij zou u wel eens kunnen verbieden met haar nog omgang te hebben , zij zou u misschien ontwijken en dat zou u ongelukkig maken. Zij zou u niet begrijpen denk ik.
Geniet van de mooie momenten met uw schoonzus, help ze waar het nodig is, wees lief en vriendelijk, wees haar schoonbroer, haar vriend, maar niet haar echtgenoot.
Kies voor de vriendschap, niet voor het genot van het moment. Vriendschapsgevoelens kunnen heel diep zijn en zijn oprecht.

Piran, u zal het wel overleven ![/quot

bedankt sanne.Ik begrijp uw stelling,en ga zeker de goede relatie die ik nu heb met mijn schoonzus niet op de helling zetten.Haar geluk is voor mij belangrijker,dan mijn liefde voor haar.Maar weet je,ook als 60+ kan je liefdesverdriet hebben.bedankt voor je lieve antwoord.

piran
Lid geworden op: 21 dec 2009, 10:40

12 feb 2012, 04:23

SDW schreef:-

PIRAN,

Heden moet ge toch al tot de jaren verstand zijn gekomen om te weten dat men in het leven bepaalde prioriteiten te hebben en een toestand die ge reeds in vele jaren hebt opgebouwd niet zo maar te grabelen kunt werpen

Het is niet omdat men gaarne bij een bepaalde persoon is dat dit LIEFDE moet zijn ??
Het is liefde.Op mijn ouderdom weet ik dat maar al te goed.

piran
Lid geworden op: 21 dec 2009, 10:40

12 feb 2012, 04:25

Danny. schreef:
vergeet-mijnietje schreef:En waarom zou dat niet kunnen SDW?
Omdat je daardoor twee families in het ongeluk stort tiens, moet je daarvoor zo oud geworden zijn om tot de jaren van verstand, of beter gezegd, zo dom geworden te zijn, of heeft die al die jaren gewoon gedaan alsof, daar kan ik absoluut niet inkomen, sorry
Je begrijpt er dus niets van.

piran
Lid geworden op: 21 dec 2009, 10:40

12 feb 2012, 04:26

snowball schreef:Het hart kan eventjes nog wild worden, het verstand moet wijs blijven. Meer kan ik daar niet op zeggen. Als je dat op je oude dag niet door hebt, heb je ergens een bepaald station gemist.
Wat bedoel je met"bepaald station".

piran
Lid geworden op: 21 dec 2009, 10:40

12 feb 2012, 04:30

Danny. schreef:
snowball schreef:Het hart kan eventjes nog wild worden, het verstand moet wijs blijven. Meer kan ik daar niet op zeggen. Als je dat op je oude dag niet door hebt, heb je ergens een bepaald station gemist.
Heel juist Snowball, maar het verstand van sommige mannen zit niet altijd daar waar je het normaal zou verwachten :lol:

Groetjes

Danny
Waar zit dan volgens jou het verstand van verliefde 60+.

piran
Lid geworden op: 21 dec 2009, 10:40

12 feb 2012, 04:32

wieke45 schreef:Allemaal goed en wel, kan iedereen overkomen, maar op die leeftijd met veel familie kan je een ware ravage aanrichten, in familiekring. ik zou zeggen, hou het zo en het zal overgaan. hopelijk voor jou...
Dat hoop ik ook.

piran
Lid geworden op: 21 dec 2009, 10:40

12 feb 2012, 04:33

Danny. schreef:
wieke45 schreef:Allemaal goed en wel, kan iedereen overkomen, maar op die leeftijd met veel familie kan je een ware ravage aanrichten, in familiekring. ik zou zeggen, hou het zo en het zal overgaan. hopelijk voor jou...
Koude douche helpt in heel veel gevallen :wink:
Heb ik geprobeerd,helpt niet.

piran
Lid geworden op: 21 dec 2009, 10:40

12 feb 2012, 04:36

vergeet-mijnietje schreef:Ja mannen ,verliefd zijn ,en graag zien is niet alles é ,en het leven gaat door.
Ik denk er het mijne over :wink:
En als je moet rekening houden met familie,wel zielig hoor !!
Hield het 22 jaar vol,en ik noem mij een stom kieken,voor kinderen ,familie?
Bij iemand blijven ,en niet meer graag zien ?? niks voor mij.
Ben tot de jaren van verstand gekomen,eindelijk .

Fijne zondag :wink:
Yep.Verstandig maar ongelukkig,of onverstandig en gelukkig.

piran
Lid geworden op: 21 dec 2009, 10:40

12 feb 2012, 04:37

snowball schreef:
vergeet-mijnietje schreef:Ja mannen ,verliefd zijn ,en graag zien is niet alles é ,en het leven gaat door.
Ik denk er het mijne over :wink:
En als je moet rekening houden met familie,wel zielig hoor !!
Bij iemand blijven ,en niet meer graag zien ?? niks voor mij.

Fijne zondag
Bwa, hier bij ons zeggen ze : 't oud zot komt naar boven! :lol:
Verliefd worden kent geen leeftijd.

piran
Lid geworden op: 21 dec 2009, 10:40

12 feb 2012, 04:43

vergeet-mijnietje schreef:Ik wil er toch nog iets aan toevoegen,want dit is sterker of mezelf :roll:

Is dit dan de reden waardoor er zoveel gefrustreerde mannen en vrouwen op chat zitten? soms walgelijk 8O

Ik heb respekt om wat piran hier durft te schrijven,en voeg daaraan toe.....

Volg je hart :wink:

Nog allen een fijne zondag mannen 8)

Er wordt wel eens gezegd "hoe ouder hoe zotter" wel bij mij is het "hoe ouder hoe wijzer" 8) 8)
Bedankt.Sommige op dit forum laten laten dit wel eenvoudig klinken,maar wat als ze zelf smoorverliefd worden op de 60+leeftijd.

piran
Lid geworden op: 21 dec 2009, 10:40

12 feb 2012, 04:47

Danny. schreef:
vergeet-mijnietje schreef:Ik wil er toch nog iets aan toevoegen,want dit is sterker of mezelf :roll:

Is dit dan de reden waardoor er zoveel gefrustreerde mannen en vrouwen op chat zitten? soms walgelijk 8O

Ik heb respekt om wat piran hier durft te schrijven,en voeg daaraan toe.....

Volg je hart :wink:

Nog allen een fijne zondag mannen 8)
Respect hebben voor wat iemand schrijft is volgens mij niet hetzelfde als begrip hebben voor wat er geschreven wordt.

Misschien begrijp je het ook niet.



Maar misschien zou Vergeet-mijnietje haar "diensten" kunnen aanbieden en ergens een afspraak beleggen al dan niet mits betaling, dan kan topicstarter misschien nog aan zijn trekken komen, wie weet? (sorry hé, maar ik denk dat je een beetje gefrustreerd bent)

Allee zeg, met wat zijn we hier bezig, iemand zou eens iets anders willen proberen, en komt hier misschien iets zoeken ....

piran
Lid geworden op: 21 dec 2009, 10:40

12 feb 2012, 04:52

piran schreef:
Danny. schreef:
vergeet-mijnietje schreef:Ik wil er toch nog iets aan toevoegen,want dit is sterker of mezelf :roll:

Is dit dan de reden waardoor er zoveel gefrustreerde mannen en vrouwen op chat zitten? soms walgelijk 8O

Ik heb respekt om wat piran hier durft te schrijven,en voeg daaraan toe.....

Volg je hart :wink:

Nog allen een fijne zondag mannen 8)
Respect hebben voor wat iemand schrijft is volgens mij niet hetzelfde als begrip hebben voor wat er geschreven wordt.

Misschien begrijp je het ook niet.



Maar misschien zou Vergeet-mijnietje haar "diensten" kunnen aanbieden en ergens een afspraak beleggen al dan niet mits betaling, dan kan topicstarter misschien nog aan zijn trekken komen, wie weet? (sorry hé, maar ik denk dat je een beetje gefrustreerd bent)

Allee zeg, met wat zijn we hier bezig, iemand zou eens iets anders willen proberen, en komt hier misschien iets zoeken ....
Ik zoek niet.
Gast

02 mar 2012, 14:26

t'ja hoske,elk maakt voor zichzelf uit wat het beste zou zijn,zekers ...
en al de andere opmerkingen ?
Ik gaf alvast de mijne :)

Mvgr

Nietje :D