Weer het zoveelste goed gestaafde bewijs van reincarnatie

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

05 mei 2012, 11:24

De 11-jarige James Leininger ziet eruit als elk ander kind van zijn leeftijd, maar hij heeft een ongewone boodschap voor de mensheid.

Het verhaal van James wordt ook wel omschreven als het best gedocumenteerde geval van reïncarnatie tot nu toe. Een exclusief interview met de jongen en zijn ouders.
De kleine jongen heeft meer dan 50 herinneringen aan een vorig leven. Gebaseerd op de zeer gedetailleerde herinneringen zijn familieleden van een piloot uit de Tweede Wereldoorlog ervan overtuigd dat het gaat om een reïncarnatie van hun broer.
Op de opmerking van vader Bruce dat hij het zo leuk vindt om James als zoon te hebben antwoord de jongen: “Dat weet ik, daarom koos ik je uit.”
Ouders Bruce en Andrea kwamen er gaandeweg steeds meer achter dat James Leininger een reïncarnatie is van James Huston, een gevechtspiloot die meer dan 60 jaar geleden tijdens de Tweede Wereldoorlog om het leven kwam bij de slag om Iwo Jima.
De ontdekking heeft ertoe geleid dat de familieleden van James Huston en James’ ouders hun aanvankelijk sceptische houding moesten aanpassen en nu open staan voor de mogelijkheid van reïncarnatie.
BEKIJK HET FELMPJE:

http://niburu.nl/index.php?option=com_c ... &Itemid=37
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

05 mei 2012, 11:57

Daar het je de man van het nog uit te vinden apparaat weer!
En het verhaaltje van James 2 is op dit forum al lang gefileerd.
Een gedetailleerde demontage vind je hier. Is in het engels, maar als dat een probleem is dan laat je het toch gewoon door gene zijde vertalen?
Ni Dieu, Ni Maître

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

05 mei 2012, 14:09

Zondervrees schreef:Daar hebt je de man van het nog uit te vinden apparaat weer!En het verhaaltje van James 2 is op dit forum al lang gefileerd. Een gedetailleerde demontage vind je hier. Is in het engels, maar als dat een probleem is dan laat je het toch gewoon door gene zijde vertalen?
Wayti zal zich vervelen met dat slecht weer.'t Is nochtans geen komkommertijd.Men kan zich afvragen: Wat ligt er aan de basis van zulke absurde obstinatie in infantiele verhalen ?
Wie bewaakt de bewakers.

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

05 mei 2012, 14:13

't gaar hier wél zienderogen achteruit!

Clausewitz vergeet op ontwikkelingsniveau en taalfouten de wijzen.
En Zondervrees vergeet mensen voor leugenaar uit te maken.

O, nee, ik vergis me zie ik.
Clausewitz is slechts de helft van z'n taak vergeten.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

05 mei 2012, 14:36

hoshinkido schreef:[…] en wat een toeval weer hé..juist op de site van NIBURU ! :?
Als er wat op die site vermeld staat, dan mag je er sowieso van uit gaan dat het aan alle kanten rammelt.
Zou er ooit iets op niburu gestaan hebben dat een vermoeden van waarheid bevat? 't Zal mijn benieuwen.
Ni Dieu, Ni Maître

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

05 mei 2012, 14:42

Henriette 2 schreef:'t gaar hier wél zienderogen achteruit!Clausewitz vergeet op ontwikkelingsniveau en taalfouten de wijzen.En Zondervrees vergeet mensen voor leugenaar uit te maken.O, nee, ik vergis me zie ik.
Clausewitz is slechts de helft van z'n taak vergeten.
Wil je ons wijsmaken dat gij die totale onzin van Wayti,Sigius en andere would-be gereïncarneerden ernstig neemt?Hier zitten wel een aantal gepatenteerde leugenaars die de goegemeente voor de gek houden.
Wie bewaakt de bewakers.
Fazal

05 mei 2012, 14:53

Niet-goed-snikkers zijn daarom geen leugenaars, gezien zijzelf hun bijgeloof als waarheid beschouwen. Ik, zou hen eerder goedgelovigen noemen.
Het lijkt mij wel zinloos om zowel de goedgelovigen als de niet-gelovigen, elkaar van het tegendeel trachten te overtuigen.
Dat laatste is hier al meer dan voldoende bewezen.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

05 mei 2012, 15:08

Zijn er dan andere gelovigen dan goedgelovigen? Elke (goed)gelovige zal andere geloven zien als bijgeloven. Elk "ware" geloof is slechts een bijgeloof en vereist goedgelovigen om er in te trappen.
Ni Dieu, Ni Maître

Clausewitz
Lid geworden op: 15 mei 2009, 18:22
Locatie: Vlaams Brabant

05 mei 2012, 15:18

Zondervrees schreef:Daar het je de man van het nog uit te vinden apparaat weer!En het verhaaltje van James 2 is op dit forum al lang gefileerd. Een gedetailleerde demontage vind je hier. Is in het engels, maar als dat een probleem is dan laat je het toch gewoon door gene zijde vertalen?
Bedankt voor de zeer interessante link ZV.Onze gereïncarneerden zullen wellicht wat moeite hebben met de vertaling.Of met de nuchtere rationele benadering.
Wie bewaakt de bewakers.
Fazal

05 mei 2012, 15:39

Zondervrees schreef:Zijn er dan andere gelovigen dan goedgelovigen? Elke (goed)gelovige zal andere geloven zien als bijgeloven. Elk "ware" geloof is slechts een bijgeloof en vereist goedgelovigen om er in te trappen.
Zo is dat.
En gezien ze ook daar, een meerderheid voor nodig hebben, is het niet zo moeilijk meer.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

06 mei 2012, 01:11

Bedankt voor de zeer interessante link ZV.Onze gereïncarneerden zullen wellicht wat moeite hebben met de vertaling.Of met de nuchtere rationele benadering.

Zeeeeeeeeeeeeeeeer interessante link Clausewewitz.. al eens gezien wat er boven staat (nu eens niet Niburu) maar wel SCEPTICO... wat men niet kan of wil geloven gaat men afbreken met veronderstellingen en hypotheses om toch maar gelijk te krijgen.. net zoals op dit forum al jaren gaande is... Maar het zal mij een zorg wezen... Reincarnatie en evolutie kunnen niet zonder elkaar, de mens leeft eeuwig en beiden houden dit in stand...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

06 mei 2012, 10:55

wayti schreef:[…] Zeeeeeeeeeeeeeeeer interessante link Clausewewitz.. al eens gezien wat er boven staat (nu eens niet Niburu) maar wel SCEPTICO... wat men niet kan of wil geloven gaat men afbreken met veronderstellingen en hypotheses om toch maar gelijk te krijgen.. net zoals op dit forum al jaren gaande is... Maar het zal mij een zorg wezen...
Veronderstellingen en hypotheses zoals het bestaan van een leven na de dood, reïncarnatie. Veronderstellingen waarvoor geen enkel hard bewijs bestaat. Maar ja, dat zal jou een zorg zijn, jouw blind geloof laat geen kruimeltje realiteitszin toe.
wayti schreef:Reïncarnatie en evolutie kunnen niet zonder elkaar, de mens leeft eeuwig en beiden houden dit in stand...
Enkel en alleen als je evolutie begrijpt zoals de verwrongen denkwereld van je profeet en goeroe Rulof en zijn 'meesters' dat voorschrijven. En dat durft anderen er van te beschuldigen met veronderstellingen te komen!
Voor wie een keertje goed wil lachen: filllempje.
Ni Dieu, Ni Maître

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

06 mei 2012, 14:22

Er is een spreekwoord dat zegt: "Wie laatst lacht best lacht."

En wat het leven hierna betreft voor jou een geloof voor mij een zeker weten...

"allemaal flauwekel dood is dood er is er nog geen ene terug gekomen" zei Gerard de koetsier al lachend .... tot hij een aantal weken daarna stierf..
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

06 mei 2012, 14:27

jouw blind geloof laat geen kruimeltje realiteitszin toe.
Wij zijn dus aan elkaar gelijk.. jij hebt gewoon de kerk vervangen door de wetenschap meer niet... succes ermee...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.
Fazal

06 mei 2012, 15:15

wayti schreef:Er is een spreekwoord dat zegt: "Wie laatst lacht best lacht." En wat het leven hierna betreft voor jou een geloof voor mij een zeker weten...

"allemaal flauwekel dood is dood er is er nog geen ene terug gekomen" zei Gerard de koetsier al lachend .... tot hij een aantal weken daarna stierf..
Tja, en ... hij is nog altijd niet teruggekomen.
En ... ik zie nog minder in, wat daarmee te lachen valt. :roll:
Ik lach nu, en later zien we wel. Wie eerst lacht, 'heeft' tenminste gelachen.
Wie laatst lacht, of zal lachen, duidt op enig leedvermaak. En dat is niet wat men van een dooie mag verwachten. En nog minder van een gelovige, die zgz, god en al zijn heiligen op zijn/haar handen draagt, maar zijn naaste eigenlijk niet bemint.
Geloof mij maar, uw god, zal hier niet blij mee zijn. :?