Om na te denken (vervolg ).

hier is plaats voor alle wereldreligies

ebenhaezer
Lid geworden op: 16 jul 2008, 14:14
Locatie: Vlaanderen .

01 okt 2014, 16:31

Silver Wolf schreef:Afbeelding AfbeeldingZO :roll: hielden generaties voor ons de kindjes onder de knoet.
Nadien vervangen door de roede en/of de zak van (zwarte) Piet :twisted:

Zouden volwassenen en zelfs senioren anno 2014 nog altijd zo'n imaginaire "GOD" nodig hebben en/of een resem zegswijzen, zinswendingen en ander gegoochel met holle woorden, om zichzelf te verheffen als "believers" (lees; "nalopers") en de twijfelaars of sceptici er de daver mee op het lijf te jagen?

sw

Nee hoor WOLFIE , die God van mij is niet imaginair , maar heeft begrip , geduld en liefde ( ook voor jou ) , en speciaal voor kleine kinderkens !
Hij zei : laat de kinderkens tot Mij komen , want hunner is het Koninkrijk der Hemelen .
Jouw sprookjes missen hun doel hoor , en niet alleen voor mij denk ik !
Durf dan God vertrouwen , neem Hem op zijn Woord .

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

01 okt 2014, 17:10

Vesselin schreef:Haha!... Kom je daar nu ineens mee aandraven? Niet-iemand?Dan houdt het inderdaad op voor mij! Ik wens je het allerbeste. Maar wat mij betreft, discussie voorgoed gesloten. Zeveren over gebakken lucht kan ik niet meer opbrengen!Ik zorg wel voor mezelf beste jongen. Ik heb je commentaar niet nodig. Zou je ook niet beter wat voor jezelf gaan zorgen?
Je hebt veel angst inderdaad, heeft meer te maken met gebrek aan lef. Het beste advies is dan om te stoppen.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

01 okt 2014, 17:42

EbenDwaezer schreef: Nee hoor WOLFIE , die God van mij is niet imaginair , maar heeft begrip , geduld en liefde ( ook voor jou ) , en speciaal voor kleine kinderkens !

Hij heeft ze zo lief dat hij er de afgelopen 24 uur zo'n dikke vijfentwintuigduizend van ziekte heeft laten creperen...!!!!

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

01 okt 2014, 17:57

Paul Siemons schreef:Hij heeft ze zo lief dat hij er de afgelopen 24 uur zo'n dikke vijfentwintuigduizend van ziekte heeft laten creperen...!!!!
Is dat niet elke dag? Wat doet dan het Christendom? Bidden?

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

01 okt 2014, 18:04

YYZ schreef:
Paul Siemons schreef:Hij heeft ze zo lief dat hij er de afgelopen 24 uur zo'n dikke vijfentwintuigduizend van ziekte heeft laten creperen...!!!!
Is dat niet elke dag? Wat doet dan het Christendom? Bidden?
24 uren zijn tot hiertoe nog steeds een volledige dag dacht ik zo?

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

01 okt 2014, 18:10

Paul Siemons schreef:24 uren zijn tot hiertoe nog steeds een volledige dag dacht ik zo?
Dat lijkt erop inderdaad maar afgelopen dag betekent niet elke dag. Is het dan ook elke dag?

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

01 okt 2014, 18:18

YYZ schreef:
Paul Siemons schreef:24 uren zijn tot hiertoe nog steeds een volledige dag dacht ik zo?
Dat lijkt erop inderdaad maar afgelopen dag betekent niet elke dag. Is het dan ook elke dag?
Heb ik iets anders geschreven dan een "dikke 25.000" de afgelopen 24 uur ?

(vergeten bij te vermelden dat dit kinderen onder de 5 jaar oud betreft!)

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

01 okt 2014, 18:21

Paul Siemons schreef:Heb ik iets anders geschreven dan een "dikke 25.000" de afgelopen 24 uur ?
Zo gaat het dan elke dag, neem ik aan. Is er niet genoeg voedsel en andere voorzieningen dan? Of vindt het Christendom dit gewoon leuk?

(het getal is dan nog veel hoger gezien je begrenzing)

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

01 okt 2014, 18:26

YYZ schreef:
Paul Siemons schreef:Heb ik iets anders geschreven dan een "dikke 25.000" de afgelopen 24 uur ?
Zo gaat het dan elke dag, neem ik aan. Is er niet genoeg voedsel en andere voorzieningen dan? Of vindt het Christendom dit gewoon leuk?

(het getal is dan nog veel hoger gezien je begrenzing)
Een 9.000.000 kinderen onder de 5 jaar sterven jaarlijks aan de gevolgen van een ziekte ....!!!

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

01 okt 2014, 18:30

Paul Siemons schreef:Een 9.000.000 kinderen onder de 5 jaar sterven jaarlijks aan de gevolgen van een ziekte ....!!!
Dat is gewoon omgerekend of extra? Dit is veel erger dan de Holocaust, dat was 6 miljoen op enkele jaren. Wat doet het christendom en politiek hieraan?

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

01 okt 2014, 18:38

YYZ schreef:
Paul Siemons schreef:Een 9.000.000 kinderen onder de 5 jaar sterven jaarlijks aan de gevolgen van een ziekte ....!!!
Dat is gewoon omgerekend of extra? Dit is veel erger dan de Holocaust, dat was 6 miljoen op enkele jaren. Wat doet het christendom en politiek hieraan?
Moeilijk .... 9.200.000 (om juister te zijn) per jaar maakt per dag een gemiddelde van +/- 25.200

De "god van het christenLOMP" noemt dat begrip , geduld en liefde hebben speciaal voor kleine kinderkens ! zie posting van Ebenhaezer op deze pagina!!!

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

01 okt 2014, 18:59

Paul Siemons schreef:Moeilijk .... 9.200.000 (om juister te zijn) per jaar maakt per dag een gemiddelde van +/- 25.200. De "god van het christenLOMP" noemt dat begrip , geduld en liefde hebben speciaal voor kleine kinderkens ! zie posting van Ebenhaezer op deze pagina!!!
Ja, het is schaamteloos en men weet goed genoeg waar de klepel hangt. Dat verhaal dat kerk en staat gescheiden zijn, is gewoon een leugen natuurlijk. Het woord God kan je voor alles gebruiken, elementair fatsoen een ongekend begrip.
Fazal

01 okt 2014, 19:04

ebenhaezer schreef:Nee hoor WOLFIE , die God van mij is niet imaginair , maar heeft begrip , geduld en liefde ( ook voor jou ) , en speciaal voor kleine kinderkens !
Hij zei : laat de kinderkens tot Mij komen , want hunner is het Koninkrijk der Hemelen .
Vandaar dat er zoveel pedofielen zijn in dat clubje waarschijnlijk!? :roll:

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

01 okt 2014, 19:08

Fazal schreef:Vandaar dat er zoveel pedofielen zijn in dat clubje waarschijnlijk!? :roll:
Dat is dan de Duivel weer natuurlijk, geldt voor alles wat slecht is en waar men niets kan tegen beginnen, zeggen ze.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

01 okt 2014, 19:10

Fazal schreef:
ebenhaezer schreef:Nee hoor WOLFIE , die God van mij is niet imaginair , maar heeft begrip , geduld en liefde ( ook voor jou ) , en speciaal voor kleine kinderkens !
Hij zei : laat de kinderkens tot Mij komen , want hunner is het Koninkrijk der Hemelen .
Vandaar dat er zoveel pedofielen zijn in dat clubje waarschijnlijk!? :roll:
Kinderen moeten "geneukt " worden volgens de bijbel:
Ziet toch, ik heb twee dochters, die geen man bekend hebben; ik zal haar nu tot u uitbrengen, en doet haar, zoals het goed is in uw ogen