mijn man is overleden

Dit is de plaats waar je jouw verhaal kan vertellen, zorgen delen, troost zoeken/vinden en geven aan elkaar.

tina316
Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
Locatie: oostende

06 feb 2015, 04:33

bedankt om het te laten weten oma-c ik vind het heel erg al kende ik haar niet persoonlijk
groetjes tina :(

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

08 feb 2015, 09:02

Hallo Tina,
Ik kom even goede dag zeggen, maar een goede dag is het niet ,ik ben ook al enkele dagen ziek.Ik heb nog een lastige kriebelhoest en dinsdag moet ik naar de dokter voor neus oor en keel misschien dat zij iets zal hebben om het op te lossen.
En juist zulk koud weer anders zo men deugd hebben van het zonnetje maar nu
zit ik hier altijd bij die kachel is ook niet goed.
Ik heb ooit eens de A griep gehad en ik was daar heel snel vanaf maar nu welke griep dat dit is ja de Am

De amerikaanse griep. ?
:twisted: :twisted:

Houd u goed meisje en tot later
Gerarda

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

25 feb 2015, 22:29

Hallo Tina,
Hoe gaat het daar in Oostende? bent ge nog vrijgesteld van griep?
Is carnaval daar nog gevierd ? Vroeger gingen de mensen ook op straat verkleed ,
Ik ben al een tijdje op de sukkel. Eerst de griep en nu rugpijn die nogal erg is.Ik hoop dat het opgelost geraakt. met een spuit kan ik nu wel slapen s'nachts maar voordien was het niet mogelijk.
Ik zal blij zijn als we een maandje verder zijn. De winter steekt erg tegen altijd binnen zitten. Volgende maand is mijn man 4 jaar overleden , ik zal ook wel weer een tijdje met een tranendal rondlopen , het is nu al zo.
Van uw man is het ook in Maart zeker? we zullen beiden een tijdje van slag zijn.
Dat is toch iets dat zal blijven duren hé Tina.
Alle ik hoop dat het goed gaat met U en de poezen Ik kwam even goede dag zeggen want er gebeurt hier niet veel dus kan ik niet veel vertellen.

Groetjes Gerarda

tina316
Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
Locatie: oostende

02 mar 2015, 16:19

ja gerarda deze maand is het 3 jaar dat arnold is overleden op 26 maart ,het zal inderdaad weer een paar moeilijke dagen geven
ik ben ook van de ene ziekte in de andere gesukkeld je krijgt dan een inspuiting voor de griep en die werkt dan niet pppfff
keelontsteking ,oorontsteking het heeft hier ook allemaal gepasseerd

mijn andere vriendin en naamgenoot haar hondje moest geopereerd worden van een hernia en dan hebben ze gezien dat hij vol kanker zat ze hebben dan beslist om hem niet meer wakker te laten worden het beestje was nog maar 6 jaar ze is er kapot van ik heb vele nachten bij haar gezeten ze zat met haar dode hondje in de zetel en wou het niet laten gaan

weer veel verdriet hier tis altijd wat :( mijn andere vriendin waar ik nu veel ga heeft een aanvraag gedaan voor een serviceflat en volgend jaar gaat ze hier dan weg dan ben ik ook weer alleen want het is te ver voor mij nu woont ze maar om de hoek

deze zondag is het hier carnavalstoet als het mooi weer is ga ik misschien eens kijken ik weet het nog niet anders zijn we elk jaar gevraagd bij mijn schoonmoeder dit jaar dus niet

groetjes tina

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

03 mar 2015, 09:09

Dag Tina,
De beestjes hebben jou ook te pakken gehad...
de spuit heeft niet genoeg gewerkt omdat er
Amerikaanse virussen in omloop waren en die hadden ze
niet voorzien :roll: (ik ben tot hiertoe gespaard gebleven)

Wat erg voor het hondje en voor je vriendin.. maar je kan
zo'n beestje toch niet laten afzien omdat je het niet kwijt wil :roll:
het is nu uit z'n pijn verlost... het leven doet wat het wil
en wij kunnen het helaas niet tegenhouden.. :? sterkte...

De andere vriendin gaat verhuizen, dat is jammer voor jou
ik heb dat ook gedaan (maar niet naar een SF)
maar ik zie mijn buren nog regelmatig, ik ben gisteren nog naar een buurman geweest die in de kliniek ligt met longontsteking..

Hier is het zaterdag ook Carnaval en als het niet regent
ga ik ook eens naar de stoet kijken , ik moet maar 2straten
verder gaan... daar komt de stoet voorbij..

Ik wens je sterkte en beterschap... de lente is in aantocht
en dan kunnen we meer buiten....:)

Groetjes,
Oma-C
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

RIEKSKE
Lid geworden op: 18 dec 2005, 10:21
Locatie: GELDROP

26 mar 2015, 16:31

lieve tina
ik kom jou ff sterkte wensen voor deze vreselijke dag weer
ja blijft pijn doen he mateke
gerhard is ook al 2 en half jaar :cry: :cry:
liefs riekske
ik ben de clown met een lach
en hele dikke traan

tina316
Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
Locatie: oostende

01 apr 2015, 02:33

de tijd gaat vlug voorbij hé riekske maar het voelt niet zolang voor ons
weer enkele heel moeilijke dagen achter de rug nu weer pasen in aantocht
altijd gingen we samen eten in ons zelfde restaurant

ik ben ook begonnen met de tuin te kuisen pppffff het gaat iedere keer weer moeilijker en er is nog zoveel te doen :( ik zie het iedere keer minder zitten om er aan te beginnen
gerarda hoe gaat het met jou ik hoor je niet meer
en oma-c alles goed ????

groetjes tina

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

01 apr 2015, 09:15

Dag Tina,

Hier gaat het z'n gewone gangetje... de ene dag wat beter
dan de andere maar dat is voor iedereen wel zo dacht ik
en ik wil niet klagen dat helpt me niet verder...
Met mijn kwalen moet ik leren leven vind ik en er zijn altijd
nog ergere dingen... :oops: maar elk voelt het zijne hé... :?

Hopelijk wordt het spoedig beter weer en kunnen we terug buiten..
Ik wens jou heel veel sterkte en moed...niks forceren en
elke dag een beetje doen... zo kom je ook rond...
want al het werk alleen moeten doen is soms moeilijk :roll:
Aangename paasdagen, voor zover het kan...en groetjes.. :)

Oma-C
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

01 apr 2015, 17:04

Hey Tina,

Ons leven gaat zijn gewone gangetje hé. Ik heb een tijdje gesukkeld met mijn gezondheid. de griep dat iedereen had en dan rugpijnen die na wat pillen en onderzoeken dan bij de kinesist verholpen zijn. Nu maar hopen als ik niet meer moet gaan dat ze neit zullen terug komen. Hij zegt van niet. Ik kan in elk geval al weer goed mijn huishouden doen ,kuisen dus maar op het gemak.

Ik wacht op het goede weer om eens uit te vliegen.

Ik lees dat ge in de tuin gaat beginnen; is het een grote tuin? Ik heb gelukkig een klein tuintje dat ik alleen maar moet wat gras afrijden en dat duurt een half uurtje.
Aan de zijkant stond er wat groen en ik heb dat allemaal weg gedaan en ik denk dat ik er nu na de winter kruiden zal in zetten. Ik vind het nogal kostelijk als ge zo een potje koopt iis het snel kapot. Ik ga dus naar een tuincenter gaan om plantjes.

En verder zoals ge zegt altijd die herinneringen hé.

Gij hebt nog de poezen om u mee bezig te houden maar de kleinkinderen hebben mij ook niet meer nodig. Alleen de hond zal mij graag zien komen als het mooi weer word.

Ik zal ook binnenkort weer naar het line dansen gaan. de leraar was er een tijdje niet, maar dat is wel plezant om eens onder de mensen te zijn.En ik moet veel bewegen van de kinesist.

De nicht van Marc is ook al een drietal jaren weduwe en ze klaagt ook dat ze altijd alleen zit.

Nog wat moed eens het mooi weer word zullen we er wel bovenop geraken.

Hoe gaat het met Mitsy en ook de andere poes de naam ben ik vergeten ,maar ze sukkelde ook onlangs zeker ???


Blij dat ik u eens gehoord heb.

groetjes gerarda

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

08 apr 2015, 20:02

Afbeelding
Een nog een sterkteknuffel...
en veel moed voor als het even moeilijk is...
Groetjes,
Oma-C
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

tina316
Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
Locatie: oostende

29 apr 2015, 14:50

ze hebben je inderdaad altijd maar minder nodig hé gerarda tot ze problemen hebben die ze niet zelf kunnen oplossen dan zijn ze daar weer

mijn zoon zit gelukkig weer van verleden week in het werk ,hij kwam niet toe met zijn dopje en ik maar weer bij springen met mijn klein pensioentje maar je kunt ze ook geen honger laten lijden hé het blijft altijd je kind
het gaat wat beter tussen ons en hij weet nu dat zijn mama altijd klaarstaat enfin hij beseft het nu
hij zegt het ook zelf met alles wat hij mij al heeft aangedaan dat ik altijd klaarsta om hem te helpen
tja met de jaren komt het verstand zeggen ze altijd hopelijk blijft het zo

ik heb ook veel gezondheidsproblemen daarom ben ik ook niet op de pc gekomen
ik moet nog de hele week naar het ziekenhuis voor onderzoeken pppffff heb een hartspierontsteking en moet bedrust houden maar ik wou niet in het ziekenhuis blijven ik kan thuis ook rusten bij de poesjes tygro is er nog altijd en word volgende maand 19 jaar
soms heb ik het gevoel dat hij niet opgeeft voor mij het is zoon schat
de kleine misty doet het ook nog altijd goed nu en dan een aanval maar ja dat nemen we erbij

dat werk in die tuin geraakt niet vooruit :? alles in een slakkengangetje hihihi

veel groetjes tina

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

30 apr 2015, 08:17

Dag Tina,

Ik ben blij u eens te horen. Ik dacht eraan ook eens naar u te schrijven maar ik twijfelde een beetje omdat ik dacht dat u liever met rust gelaten werd. gelukkig is het zo niet, want we hebben allemaal wat menselijk contact nodig al is het maar voor een babbeltje. Nu dat uw vriendin daar weg is ook spijtig voor u natuurlijk.
Ik ben blij dat het nu goed gaat met uw zoon. Ja inderdaad het is altijd uw kind hé.

Het is mooi van hem dat hij het u zegt en beseft dat ge klaar staat voor hem.
Ge hebt dit bij vele families hoor dat het soms scheef loopt. Tenslotte zijn zij dan ook met een vreemde vrouw of man die hen bewerkt hé ???

Ik ben ook blij als ik hoor dat ge de poezen nog hebt. Wonderlijk dat ze zolang leven en zelfs Misty die zo gesukkeld heeft. Ik ben blij dat ge haar niet hebt laten inslapen. Het is een mooi voorbeeld dat ge nog niet te snel mag opgeven.Ikzelf heb ook lang voor mijn honden gezorgd vooraleer ik een beslissing nam,maar ja ik moest het op de duur toch doen. Een had schildklierproblemen. Jaren medicatie gehad dan de andere kanker en aan 12,5 jaar beter niet meer opereren. Ik denk dat zijn buik vol zat met kankergezwelletjes. Nog een andere had heupdysplasie en na jaren dat ze niet meer kon gaan wandelen begon ze te bijten als ge naast haar kwam en dan beseften we dat ze erge pijn had en heb dab besloten om haar te laten inslapen. Ik was ook bang dat ze eens een kind zou bijten. Ja allemaal niet gemakkelijk.
IK kan gelukkig gaan wandelen met de hond van de kinderen en nu hebben ze een tweede hondje zal wat moeten opgevoed worden . Yorkshire zal niet zo gemakkelijk zijn dan de shelty.

Tina ik ga mij eens opfrissen en een beetje werken.

Nog veel plezier met de poezen en de zoon, en wie weet komt er nog eens een nieuwe vriendin in uw geburen.

.

Ge hoort voor het ogenblik niets van oma-c omdat haar pc kapot is ze komt dus zeker wel weer af als die hersteld is. Ja als die dingen naar de winkel moeten moet ge wat tijd hebben hé.
Ik zit hier nu op de laptop van mijn man. Ik heb die niet willen wegdoen als hij gestorven is en zo heb ik toch altijd iets oie ik mag er niet aan denken dat ik geen pc zou hebben.

Groetjes Gerarda

Oma-C
Lid geworden op: 20 jun 2010, 15:55
Locatie: Thuis

05 sep 2015, 10:13

Dag Tina,
Ik weet niet of je nog komt kijken hier :roll:
Maar ik wou je een bloemetje brengen en een gelukkige verjaardag ....
en nee.... ik ben je niet vergeten...:)

Afbeelding :
Afbeelding "Gelukkig zijn betekent dat je dankbaar bent voor alles wat je hebt".

tina316
Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
Locatie: oostende

20 sep 2015, 04:18

ja hoor oma-c bedankt voor de bloemetjes

tina316
Lid geworden op: 21 mei 2012, 03:37
Locatie: oostende

21 dec 2015, 03:32

aan allen prettige feestdagen gewenst
groetjes tina Afbeelding