een vorm van voortbestaan na de lichamelijke dood

hier is plaats voor alle wereldreligies

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

08 okt 2012, 21:51

angelica schreef:Cappa, dat is weer erg laag bij de gronds. Henriette werd wel degelijk graag gelezen, is je lange termijn geheugen niet meer erg functioneel misschien? Geen herinneringen meer als het langer geleden is dan gisteren?
En je weet best waarom Henriette zegt dat ze geen enkel serieus woord meer gaat verspillen.
En zeg me eens, wie is "ons"? Ons selecte clubje hoogontwikkelde, superintelligente, uiterst bevooroordeelde sceptici? Is dat "ons"? Nee, dan is "ons" zeker niet meegerekend door eender wie hier een serieus woord wil neerschrijven.
Ik wil best aannemen dat henriette graag gelezen werd. Waarom ook niet? Er zijn zelfs mensen die rulof graag lezen. Al dat rulof minder in statements schreef.
Maar hoe kunt gij dat zo zeker weten? Onderzoek gedaan? Poll?
... Of via een medium misschien?

Maar nu. Gij zegt dat ze graag gelezen wordt, en op ongeveer hetzelfde ogenblik zegt h2 dat ze al lang geen zinnig woord meer geschreven heeft. :) En dan ben ik laag bij de gronds omdat ik het vermeld? 8O
Jawatte.
Ik begin hoe langer hoe beter te begrijpen hoe het komt dat gijlie in die rulofspullen verstrikt raken.
En je weet best waarom Henriette zegt dat ze geen enkel serieus woord meer gaat verspillen.
Omdat ze de verlichte zendeling wil uithangen maar ze niet geloofd wordt zeker? Frustratie dus.

Hoogontwikkeld, superintelligent? Danku, danku, maar teveel eer. Echt niet nodig. Beetje kritisch volstaat. Voldoet ruimschoots om met de voetjes op de grond te blijven.
Tussen de kiekens. :)
Jawatte

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

08 okt 2012, 22:36

Henriette 2 is dus reeds geruime tijd bezig met een verottings-strategie: zij vervuilt topics met onzin. Reden: zij denkt niet ernstig genoeg genomen te worden en vindt dan maar dat anderen ook maar niet ernstig genomen dienen te worden.
Werpt wel een heel nieuw licht op haar denkbeelden. En laat zien hoe kleintjes iemand wel kan zijn.
Ni Dieu, Ni Maître

angelica
Lid geworden op: 13 jun 2011, 12:14
Locatie: Oostmalle

08 okt 2012, 22:59

Gaat het wel zo'n beetje ja? Wat ben je weer lekker giftig hé ZV.
Als Henriette een verrottingsstrategie heeft, wat voor strategie heb jij dan? Hoe noem je dan wat jij hier doet? Mensen wegpesten?
Vergeet niet dat er wel degelijk mensen zijn die aan onze schrijfsels iets kunnen hebben. Niet iedereen deelt jouw visie.

Er zijn best wel heel wat mensen die in een voortbestaan geloven, ja zelf met ervaringen. Niemand houdt jullie tegen om zelf een topic te openen over de werking van het brein, niet waar?
Schoonheid ligt in het oog van de toeschouwer

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

08 okt 2012, 23:05

Zondervrees schreef:Henriette 2 is dus reeds geruime tijd bezig met een verottings-strategie: zij vervuilt topics met onzin. Reden: zij denkt niet ernstig genoeg genomen te worden en vindt dan maar dat anderen ook maar niet ernstig genomen dienen te worden.
Werpt wel een heel nieuw licht op haar denkbeelden. En laat zien hoe kleintjes iemand wel kan zijn.
:lol:

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

08 okt 2012, 23:17

angelica schreef: Niemand houdt jullie tegen om zelf een topic te openen over de werking van het brein, niet waar?
Nee, nee Angelique, dat geldt enkel voor anderen!
Klieren is immers veel leuker! :lol:

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

08 okt 2012, 23:21

cappa schreef:
Omdat ze de verlichte zendeling wil uithangen maar ze niet geloofd wordt zeker? Frustratie dus.
Voor de allerintelligensten onder ons: H2 spreekt de intelligentsten aan zoals zij de stommelingen onder ons aanspreken, mocht u het nog steeds niet begrijpen.
Dankuwel, met dank.

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

08 okt 2012, 23:29

angelica schreef:[…] wat voor strategie heb jij dan? Hoe noem je dan wat jij hier doet? […]
Helder, logisch denken. Ratio gebruiken. Dat doe ik hier. Dat sommigen daar aanstoot aan nemen zegt meer over deze personen dan over mij.
En als jij denkt dat er een publiek is voor je schrijfsels en die van Henriette 2, prima. Maar plaats die dingen dan niet op een discussie-forum. Daar kan je namelijk wel eens tegenwerk verwachten. Discussies en zo. Zoals in 'discussie'-forum. Capiche?
Ni Dieu, Ni Maître

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

08 okt 2012, 23:34

Henriette 2 schreef:
angelica schreef: Niemand houdt jullie tegen om zelf een topic te openen over de werking van het brein, niet waar?
Nee, nee Angelique, dat geldt enkel voor anderen!
Klieren is immers veel leuker! :lol:
Maar zelf nog nooit een topic geopend, niet waar? Henriette 2 kan maar een enkel ding: reageren, moeilijk doen, verwijtende vingertjes opsteken.
Zielig. Maar wel anderen het eigen gedrag verwijten. Klein. Heel klein.
Ni Dieu, Ni Maître

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

08 okt 2012, 23:41

Ik had hier ergens eens een web-site-linkje geplaatst van hoe dat je kon merken , ook in welke stadia dat een mens verlicht wordt in zijn spiritueel zoeken of op reis gaan .

Ik herinner me nog goed dat Cappa schreef dat hij die link bekeken had en hij volgens hem daarop goed scoorde .

Daarvan kan ik twee dingen afleiden,

Oftewel heeft Cappa één van die verlichte momenten in zijn leven meegemaakt en wil hij die wetenschappelijk toetsen met hier te komen snuisteren .

Oftewel weet Cappa drommels goed wat verlichte momenten in je leven kunnen zijn, maar wil hij hier niet vooruit kommen of in zijn kaarten laten zien ..en Aldus mijn lieve toehoorders zit Cappa hier volgens mijn stil vermoeden hier dapper en grondig met onze KL... te rammelen .

Wel waar of niet waar Cappa ? :roll: :roll: :roll:

Syndicale groeten van Werewoef
AMEN en AUM

Zondervrees
Lid geworden op: 04 jul 2010, 22:00

08 okt 2012, 23:46

werewoef schreef:Ik had hier ergens eens een web-site-linkje geplaatst van hoe dat je kon merken , ook in welke stadia dat een mens verlicht wordt in zijn spiritueel zoeken of op reis gaan .

Ik herinner me nog goed dat Cappa schreef dat hij die link bekeken had en hij volgens hem daarop goed scoorde .[…]
Ha! Ik vond ook dat ik goed scoorde. En weet je waarom? Omdat die 10 kenmerken van zogenaamde verlichting zo algemeen geschreven waren dat ze op iedereen van toepassing waren. Net zoals de horoscoop van de Flair of zo.
Ni Dieu, Ni Maître

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

09 okt 2012, 00:19

Hawèl, hé, Z.V, mijne joeng , ik wens je van harte gelukgewenst voor deze prestatie . Doe zo voort . Nog een beetje en je kan over het water lopen, zoals Jezus .

mvg-werewoef
AMEN en AUM

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

09 okt 2012, 08:40

Zondervrees schreef:
angelica schreef:[…] wat voor strategie heb jij dan? Hoe noem je dan wat jij hier doet? […]
Helder, logisch denken. Ratio gebruiken. Dat doe ik hier. Dat sommigen daar aanstoot aan nemen zegt meer over deze personen dan over mij.
En als jij denkt dat er een publiek is voor je schrijfsels en die van Henriette 2, prima. Maar plaats die dingen dan niet op een discussie-forum. Daar kan je namelijk wel eens tegenwerk verwachten. Discussies en zo. Zoals in 'discussie'-forum. Capiche?
Discussieren noem jij dat? :lol:

Cursusje discusiëren zou beter zijn voor jou dan hier te komen blaaskaken i.p.v. 'discussiëren'.
Het punt is alleen; je moet er iets van snappen wat hier gezegd wordt.
Ófwel je moet bereid zijn je harnas af te leggen.

Henriette 2
Lid geworden op: 24 feb 2007, 15:51

09 okt 2012, 08:45

Zondervrees schreef: Henriette 2 kan maar een enkel ding: reageren, moeilijk doen, verwijtende vingertjes opsteken.
Zielig. Maar wel anderen het eigen gedrag verwijten. Klein. Heel klein.
..En dit is waarom jij je harnas elke ochtend weer aantrekt:

- Gelovigen voelen zich beter dan ik.
- H2 steekt het verwijtende vingertje op.


Omdat deze denkbeelden in je hoofd zitten steek jij je elke ochtend in het harnas.
Komt het wel eens bij je op dat deze denkbeelden weleens helemaal niét waar zouden kunnen zijn?

p.s. het verwijtende vingertje is idd wél bestemd voor hoe jij e.a.de mensen hier aanspreekt.
Dat zegt natuurlijk alles over jou maar er zijn veel mensen (zoniet de meesten) die zich toch ernstig aantrekken wat jij allemaal tegen ze zegt.
En dat allemaal alleen maar zodat JIJ je beter kan voelen?
Laatst gewijzigd door Henriette 2 op 09 okt 2012, 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

09 okt 2012, 08:58

werewoef schreef:Ik herinner me nog goed dat Cappa schreef dat hij die link bekeken had en hij volgens hem daarop goed scoorde .

Syndicale groeten van Werewoef
Ik meen me te herinneren dat ik achter die bewuste zin een emoticon-figuurtje gezet had. Niet opgemerkt, woefke?

Maar als ik moest kiezen tussen een van uw opties, dan zou ik toch de tweede verkiezen.
Dat lijkt me alleszins de plezantste. :P

Voor de rest hou ik niet zo van 'syndicale' groeten. Nogal een smaldenkend clubje tegenwoordig.
Jawatte

janx
Lid geworden op: 02 okt 2008, 19:52

09 okt 2012, 15:39

Ik heb iets gevonden, wat zeer zeker de grond in geboord wordt maar los daarvan is het best wel intressant wat die Mickey zo al te vertellen heeft vanuit gene zijde. :wink:
luister hier maar eens
Alles is Één en die Éne is Alles.