90 minuten in de hemel..

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie
Fazal

07 dec 2012, 20:16

Bewust schreef:wat een prachtig verhaal
Hoe onbewust zijn zoveel mensen,
Vele mensen weten niet dat dood geen dood is ,
Ik bezien de mensen als een onwetendheid een onbewustheid.
Ooit komt iedere mensen tot dezelfde wijsheid, ook de mensen die het nu afkraken.

vele groetjes
Tja ..., en dat er absoluut géén leven is na de dood, en er dat er absoluut geen god bestaat ..., daar komt de grootste idioot nog ooit wel eens achter! Behalve ..., als hij al dood is natuurlijk! :roll:

Vele groetjes ..., aan al wie nu nog leeft, maar làter, ook zo dood als een (dooie) pier zal zijn. :wink:

En neenee, dat is niet om te lachen! :x
Laatst gewijzigd door Fazal op 08 dec 2012, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Fazal

07 dec 2012, 20:29

ebenhaezer schreef: [ Er kan nog van alles in ieder mensenleven gebeuren , daarom is luisteren naar ieders ervaring en mening altijd goed ! Veel liefs , EB.
Toch voor zover je iemand op zijn/haar woord gelooft, jawel.
Maar idd! IN een mensenleven kan nog van alles gebeuren.
Maar daarnà, is het onherroepelijk gedaan!

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

08 dec 2012, 12:56

Even een antwoordje en dan terug weg.... .
Het spijt mij heel erg FAZALLEKE maar je zal nog raar opkijken... net als vele anderen hier op dit forum.. Wij zullen dan zien wie de idioot is.... Maar als je niet verder kan nadenken kan je daar ook niet aan doen hé. Je hebt tenslotte jezelf niet gemaakt... alhoewel...???
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

08 dec 2012, 13:06

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

08 dec 2012, 13:10

Vortexen op foto, bewegende orbsen of film, BDE en BLE ervaringen enz... Duizenden bewijzen over de ganse wereld maar tot nu toe nog niet aanvaard door de wetenschap... Meer woorden maak ik er niet aan vuil dat zullen de critici wel doen... hen kennende...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

08 dec 2012, 13:10

wayti schreef:AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Probeer eens een digitale camera. Dit was een bekend fenomeen bij het ontwikkelen van de negatieven. Vraag maar eens na bij een prof.fotograaf.

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

08 dec 2012, 13:24

8O spoken :roll: :)
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

rolija
Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41

08 dec 2012, 13:38

Wayti,

Stapt uit je rouw proces.....En dit spoken zullen verdwijnen uit je hoofd.

En anders zoekt professionele hulp.

Mvg,

Rolija
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."
Fazal

08 dec 2012, 14:01

wayti schreef:Even een antwoordje en dan terug weg.... .
Het spijt mij heel erg FAZALLEKE maar je zal nog raar opkijken... net als vele anderen hier op dit forum.. Wij zullen dan zien wie de idioot is.... Maar als je niet verder kan nadenken kan je daar ook niet aan doen hé. Je hebt tenslotte jezelf niet gemaakt... alhoewel...???
Moet u niet spijten wayti. Ik kijk heel graag raar op. Zo leer ik tenminste bij.
Ik kijk bvb al lang heel raar op, als ik lees wat jullie (als zgz radicaal gelovigen) hier allemaal voortdurend op het forum smijten.
Zo heb ik bvb geleerd, dat er (ondanks we straks in het jaar 2013 treden), nog altijd mensen zijn, welke het bijgeloof nog steeds heel hoog in het vaandel dragen. En dat verdedigen zij met hand en tand. En dit alleen maar om zichzelf in hun (bij)geloof te sterken. Helaas voor hen, blijven ze het uit boeken halen, en denken er zelf niet meer bij na. Dat laatste verbieden zij zichzelf. Boeken, waaruit niets, maar dan ook niets, te bewijzen valt.
En jawel, ik kijk nog steeds raar op, want jullie fantaseren er maar op los, en brengen mij op die manier elke dag weer iets nieuws, waarvoor mijn dank. Idiotisme is dus nog steeds de wereld niet uit. Wel integendeel, het wordt alsmaar gekker en gekker. En dat is duidelijk niet alleen mijn persoonlijk besluit. :wink:
Laatst gewijzigd door Fazal op 08 dec 2012, 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

08 dec 2012, 14:08

Probeer eens een digitale camera. Dit was een bekend fenomeen bij het ontwikkelen van de negatieven. Vraag maar eens na bij een prof.fotograaf.
Ook digitaal zelfde verschijnselen Talisman...
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

08 dec 2012, 14:18

wayti schreef:
Probeer eens een digitale camera. Dit was een bekend fenomeen bij het ontwikkelen van de negatieven. Vraag maar eens na bij een prof.fotograaf.
Ook digitaal zelfde verschijnselen Talisman...
Dan zou ik dit toestel zeker eens laten nakijken, en misschien iets meer dan dat.
Fazal

08 dec 2012, 14:24

Om dan nog van fotobewerking te zwijgen:

Afbeelding

Afbeelding

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

08 dec 2012, 14:51

Hoe ge alles ook op zijn kop probeert te zetten. GE KUNT ER NIET MEER NAAST KIJKEN... Duizenden foto's zijner al verspreid over de ganse wereld..en zelfs op film.. Duizenden BDE zijn er reeds opgetekend en wat de wetenschap er ook over zegt de mensen blijven bij hun verhaal om dan nog te zwijgen van de vele kinderen die een BLE meemaken en reizen in het hiernamaals maken zoals Akiane.. Om dan te zwijgen van de vele ECHTE mediums die praten met de overledenen en de vele stemmen die ANTWOORDEN op onze vragen die wij bij EVP ontvangen.. Duizenden bewijzen zijn er reeds gegeven aan de aarde het is alleen nog wachtten op HET BEWIJS dat alle mogelijke sceptici zal overtuigen en dan zijn deze discussies eindelijk afgesloten. Meer wil ik er niet meer over kwijt hier en zeker niet meer over in discussie treden... tot laters misschien..?
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

wayti
Lid geworden op: 06 aug 2008, 23:25
Locatie: Antwerpen

08 dec 2012, 15:00

Nog een afsluiterke...

AfbeeldingAfbeelding
GOD=LIEFDE voor alles wat leeft.

cappa
Lid geworden op: 17 feb 2009, 17:49

08 dec 2012, 15:14

WAAAA !!! ...
Fazal, gij hebt een echt spook gefotografeerd. 8O

(gelukkig dat 't een knap is.)
Jawatte