Website gemaakt met Magix Web Designer

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

JulienPh
Lid geworden op: 23 sep 2012, 23:01
Locatie: Westende

31 dec 2012, 13:17

Hallo,
Ik ben een week bezig met het experimenteren met mijn nieuw programma van Magix, Web Designer. Hoe meer ik er mee bezig ben, hoe meer ik bij leer en plezanter dat het wordt!
Toch zit ik met een probeem waar ik niet uit geraak...
Ik heb verschillende bladzijden gemaakt die ik op de server geupload heb... deze bladzijden zouden met behulp van de 'knoppen' die op de index-pagina staan moeten kunnen bekeken worden. Het lukt me maar niet om die knoppen te 'definieren' naar de desbetreffende pagina's. Voor mijn eigen gemak heb ik de pdf-file van 490 bladzijden met de gebruikshandleiding afgeprint, maar daar vind ik ook de oplossing niet in... of beter gezegd, ik kijk er zeker en vast over! Hopelijk is er hier iemand die hetzelfde programma gebruikt en mij een oplossing kan geven. Alvast bedankt voor uw reactie... en nog een prettig jaareinde.

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

03 jan 2013, 19:34

Beste JulienPh,

Ik heb het aangehaalde programma wel niet maar staat er bovenaan in de menu balk geen hyperlink icoontje (schakeltjes)? (zie afbeelding)Afbeelding
Indien dit zo is ...
1- dan selecteer je de tekst die moet doorlinken;
2- klikt op de schakeltjes in de menu balk;
3- daar vul je de pagina in waarnaar je wil linken;
4- en klik je op OK.

mvg,

Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

JulienPh
Lid geworden op: 23 sep 2012, 23:01
Locatie: Westende

24 feb 2013, 12:05

coderunner schreef:Beste JulienPh,

Ik heb het aangehaalde programma wel niet maar staat er bovenaan in de menu balk geen hyperlink icoontje (schakeltjes)? (zie afbeelding)Afbeelding
Indien dit zo is ...
1- dan selecteer je de tekst die moet doorlinken;
2- klikt op de schakeltjes in de menu balk;
3- daar vul je de pagina in waarnaar je wil linken;
4- en klik je op OK.

mvg,

Coderunner
Sorry, maar door omstandigheden heb ik nog niet kunnen reageren op uw bericht!
Ik heb het probleem wel kunnen oplossen... wat deed ik verkeerd: ik maakte iedere pagina apart,en apart gesaved, in feite moeten alle pagina's achter elkaar geplaatst worden -, dus één lange bladzijde die dan in zijn geheel moet geupload worden. Bedankt alvast voor de tip!

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

26 feb 2013, 21:31

Beste JulienPh,

Dat is geen probleem, het voornaamste is dat het is opgelost geraakt.
Bedankt voor je update!

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.