UFO's: voer voor psychologen?

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

05 aug 2013, 17:37

talisman schreef:
Paca schreef:Hou u bezig met UFO"s ... hopelijk wijkt u in uw geest niet af van wat deze afkorting WERKELIJK betekent. Over al de rest mag u dromen, semmelen, zeveren en misschien zelfs wat geld mee verdienen. We weten dat er heel veel geld verdiend wordt door charlatans en "begenadigden" die menen dat ze HET kunnen. Het volstaat het soort van mensen even aan de tand te voelen die zomaar alles klakkeloos aannemen van iemand die één hersencelletje meer kan gebruiken als zijn "klant". Het is een Augiasstal en ik nodig u uit me eens het tegenovergestelde te bewijzen. Paranormale beurzen? ... ze zijn me in het geheel niet onbekend, aura-foto's, mysterieuze beeldjes aan de standen, astronomische kaarten, zogezegde "ervaring" van de volksverlakkers etc. etc. ... PRUL!
Ben jij altijd zo een droplul of enkel in je vrije tijd ?
Dit is dus een typisch antwoord van een "minus habens" (google zal u de betekenis wel duidelijk maken) die zich in het nauw gedreven voelt en enkel maar kan proberen de vijand belachelijk te maken. Pathetisch, laag bij de grond en zelfs te simpel voor woorden. Tracht een niveau of twee hoger te geraken ... dan kunnen we ernstig beginnen te praten!
Onder ons gezegd ... ik vraag me af of uw niveau niet wat laag is. U is waarschijnlijk Burgerlijk Ingenieur.
Laatst gewijzigd door Paca op 05 aug 2013, 18:21, 2 keer totaal gewijzigd.

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

05 aug 2013, 17:41

Paca schreef: Dit is dus een typisch antwoord van een "minus habens" die zich in het nauw gedreven voelt en enkel maar kan proberen de v jand belachelijk te maken. Pathetisch, laag bij de grond en zelfs te simpel voor woorden. Tracht een niveau of twee hoger te geraken ... dan kunnen we ernstig beginnen te praten!
Je reacties lijken zeer sterk op van die kuthondjes die hard blaffen als ze bang en onzeker zijn.
:lol: :lol: :lol:
P.S. Ik denk niet dat je zelfs in staat bent tot een ernstig gesprek. Je kan dan best hier nog dienen als pispaal.

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

05 aug 2013, 17:51

talisman schreef:
Paca schreef: Dit is dus een typisch antwoord van een "minus habens" die zich in het nauw gedreven voelt en enkel maar kan proberen de v jand belachelijk te maken. Pathetisch, laag bij de grond en zelfs te simpel voor woorden. Tracht een niveau of twee hoger te geraken ... dan kunnen we ernstig beginnen te praten!
Je reacties lijken zeer sterk op van die kuthondjes die hard blaffen als ze bang en onzeker zijn.
:lol: :lol: :lol:
P.S. Ik denk niet dat je zelfs in staat bent tot een ernstig gesprek. Je kan dan best hier nog dienen als pispaal.
Er zijn er anderen voor nodig, ik bedoel hiermee intelligente mensen dus, waarschijnlijk heb je nog niet eens gegoogeld naar "minus habens ... meervoud "mini habentes" ... een beetje tegen de wind zeveren kan het kleinste kind ... zinnige dingen zeggen (waar gij niet schijnt toe bekwaam te zijn, uw respons getuigde hiervan) gaat over mijn rug en ... probeer nog wat geld te verdienen aan de sukkelaars die niet beter weten en zelfs niet in staat zijn dit te beseffen.
"I at Graecum pi" ... je kan dat ook googlen maar waarschijnlijk te lui en meer bezig met uzelf als met anderen. Uw opleiding? Dat zullen de lezers hier nooit weten ... opgepast er kan u een bewijs gevraagd worden ... daar falen de zeveraars in.
Het zou me trouwens uitermate interesseren uit welke streek u bent ... dit zegt ook veel. Maar of dit zal prijsgegeven worden daar heb ik mijn twijfels over. Misschien hebben we elkaar reeds ontmoet op één van de paranormale beurzen en heeft u niets anders kunnen doen als uw rug draaien bij het niet kunnen beantwoorden van een ernstige aanvallende (voor u althans) vraag.Allez, laat u maar gaan en tracht op de heel simpele vragen te antwoorden. Ik heb er niet veel hoop in ... ben dat gewend.

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

05 aug 2013, 18:13

Allez talisman, waar blijft ge? Hulp moeten zoeken?
U een beetje vermannen hé ... of is het vervrouwen?

Laat ons in de clinch gaan ... het echte leven dus! Er is een WOI gezegde: "Wie zich aan de strijd onttrekt ... is bij voorbaat verloren!". Laat eens zien en horen wat ge nog in uw mars hebt.
Haal uw "engelenkaarten" boven en dien de mensen van antwoord ... of zwijg voor eeuwig.
Het kan natuurlijk zijn dat je dit forum wenst te gebruiken om "klantjes" te winnen ... het eeuwige "kassa, kassa" dus. Zijn we daarmee vertrouwd? JA!
En al heel lang!
Laatst gewijzigd door Paca op 05 aug 2013, 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

05 aug 2013, 18:23

Paca schreef:
Het zou me trouwens uitermate interesseren uit welke streek u bent ... dit zegt ook veel. Maar of dit zal prijsgegeven worden daar heb ik mijn twijfels over.
O, wil je me versieren of zo ? Sorry, ik ben niet gay.
Misschien hebben we elkaar reeds ontmoet op één van de paranormale beurzen
Nee, dat is niet zo mijn ding. Dat is zo meer iets voor loosers. Hebben ze je daar bij je kloten gehad ? Zou me niet verwonderen. :lol: :lol: :lol:

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

05 aug 2013, 18:27

Paca schreef: Laat ons in de clinch gaan ... het echte leven dus! Er is een WOI gezegde: "Wie zich aan de strijd onttrekt ... is bij voorbaat verloren!".
Dat is van voor mijn tijd old man.
Haal uw "engelenkaarten" boven en dien de mensen van antwoord ... of zwijg voor eeuwig.
Wat zijn engelenkaarten ? Vertel me daar eens wat over. :lol:

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

05 aug 2013, 18:28

Tjonge, wat voor een neanderthaler hebben ze hier weer los gelaten. :roll:

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

05 aug 2013, 18:36

Het heeft dus geen enkele zin met "primairen" te willen discuteren. Probeer nog wat sukkelaars geld afhandig te maken. U antwoord op GEEN ENKELE vraag ... u is een, niet zo verstandige, bedrieger(st)er. Zoals er dertien in een dozijn zijn. Ik zal u volgen op dit forum en u telkens exposeren (hopelijk verstaat u dit woord). Vale! (Google kan dit waarschijnlijk ook wel verklaren, zonder google zal dit steeds een misterie blijven). Hou u bezig op uw land, meer zit er niet in en hopelijk krijgt u nooit een fysische reactie op uw sprookjes. Maak u geen illusies, heb het meer als eens zien gebeuren.
U is een uitermate domme persoon. U mag dit natuurlijk altijd weerleggen en nodig u daartoe zelfs uit. Geen zeverderij ... nagels met koippen! Indien dit niet kan zal ik u maar één raad geven ... hou uw mond, zo verliest u geen geld.
Laatst gewijzigd door Paca op 05 aug 2013, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

05 aug 2013, 18:45

Paca schreef:Het heeft dus geen enkele zin met "primairen" te willen discuteren. Probeer nog wat sukkelaars geld afhandig te maken. U antwoord op GEEN ENKELE vraag ... u is een, niet zo verstandige, bedrieger(st)er. Zoals er dertien in een dozijn zijn. Ik zal u volgen op dit forum en u telkens exposeren (hopelijk verstaat u dit woord). Vale! (Google kan dit waarschijnlijk ook wel verklaren, zonder google zal dit steeds een misterie blijven). Hou u bezig op uw land, meer zit er niet in en hopelijk krijgt u nooit een fysische reactie op uw sprookjes. Maak u geen illusies, heb het meer als eens zien gebeuren.
Je moet je toch eens ernstig laten nakijken hoor. Ben je zeker dat je op het juiste forum zit ? Losgebroken of zo ? Duidelijk een hoek af. Nog het beste hoor, en blijf uit de zon.

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

05 aug 2013, 19:17

talisman schreef:
Paca schreef:Het heeft dus geen enkele zin met "primairen" te willen discuteren. Probeer nog wat sukkelaars geld afhandig te maken. U antwoord op GEEN ENKELE vraag ... u is een, niet zo verstandige, bedrieger(st)er. Zoals er dertien in een dozijn zijn. Ik zal u volgen op dit forum en u telkens exposeren (hopelijk verstaat u dit woord). Vale! (Google kan dit waarschijnlijk ook wel verklaren, zonder google zal dit steeds een misterie blijven). Hou u bezig op uw land, meer zit er niet in en hopelijk krijgt u nooit een fysische reactie op uw sprookjes. Maak u geen illusies, heb het meer als eens zien gebeuren.
Je moet je toch eens ernstig laten nakijken hoor. Ben je zeker dat je op het juiste forum zit ? Losgebroken of zo ? Duidelijk een hoek af. Nog het beste hoor, en blijf uit de zon.
Er is geen hoek af, integendeel! Ernstige in vraagstellingen worden genegeerd. Dit is, voor de ingewijde en kenner HET bewijs dat de andere zich weert als een duivel in een wijwatervat (u weet toch wel wat dat is?)? het getuigt ook van een evasieve, futiele en infantiele poging om niet te moeten antwoorden. Mezelf en zovele anderen beseffen dit ... hoe verder u gaat hoe belachelijker u zichzelf maakt. Mij niet gelaten, "be my guest"!
Nu ga ik iets anders doen dat zoveel meer interessantis ... geen nood ... ik hou uw stommiteiten nauwlettend in de gaten. tracht eens een verstandig antwoord te bedenken op de u gestelde vragen ... U KAN DIT NIET! De toekomst zal dit voor iederee, behalve voor uzelf uitmaken. Het is nu éénmaal zo dat de goden hun getal moeten hebben ... probeer u nog wat te verrijken op de rug van onschuldige slachtoffers die niet in staat zijn beter te weten. U is een bedrieger! Het is natuurlijk altijd mogelijk dat u dat zelf niet eens kan inzien ... u heeft mijn medelijden maar geen begrip.
Laatst gewijzigd door Paca op 05 aug 2013, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

05 aug 2013, 19:42

Slechte kaart gekregen van de madamme, zeker? Allez, 't Is goed, dat wij hier onder- en met mekaar, nog eens kunnen lachen! Eén grote vraag heeft nu wel een antwoord gekregen: Nu weten wij waarom den Talisman met het nieuwste model van Ferrari rijdt! Goed geweten, vannacht doet die mens geen oog dicht van de schrik. En dat allemaal door mijn fout! Gedomme toch! :wink: :)

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

05 aug 2013, 19:50

ED. schreef:Slechte kaart gekregen van de madamme, zeker? Allez, 't Is goed, dat wij hier onder- en met mekaar, nog eens kunnen lachen! Eén grote vraag heeft nu wel een antwoord gekregen: Nu weten wij waarom den Talisman met het nieuwste model van Ferrari rijdt! Goed geweten, vannacht doet die mens geen oog dicht van de schrik. En dat allemaal door mijn fout! Gedomme toch! :wink: :)
Het zal u misschien verwonderen maar heb wel degelijk een Ferrari eigenaar gekend die, veertien dagen nadat ie er wat kwam mee pochen, in de bak zat. Een zogenaamde privédetetective die ook bedrijvig was in een bordeel. Zijn "gloriemoment" heeft niet lang geduurd :wink:

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

05 aug 2013, 19:59

Paca schreef:
talisman schreef:
Paca schreef:Het heeft dus geen enkele zin met "primairen" te willen discuteren. Probeer nog wat sukkelaars geld afhandig te maken. U antwoord op GEEN ENKELE vraag ... u is een, niet zo verstandige, bedrieger(st)er. Zoals er dertien in een dozijn zijn. Ik zal u volgen op dit forum en u telkens exposeren (hopelijk verstaat u dit woord). Vale! (Google kan dit waarschijnlijk ook wel verklaren, zonder google zal dit steeds een misterie blijven). Hou u bezig op uw land, meer zit er niet in en hopelijk krijgt u nooit een fysische reactie op uw sprookjes. Maak u geen illusies, heb het meer als eens zien gebeuren.
Je moet je toch eens ernstig laten nakijken hoor. Ben je zeker dat je op het juiste forum zit ? Losgebroken of zo ? Duidelijk een hoek af. Nog het beste hoor, en blijf uit de zon.
Er is geen hoek af, integendeel! Ernstige in vraagstellingen worden genegeerd. Dit is, voor de ingewijde en kenner HET bewijs dat de andere zich weert als een duivel in een wijwatervat (u weet toch wel wat dat is?)? het getuigt ook van een evasieve, futiele en infantiele poging om niet te moeten antwoorden. Mezelf en zovele anderen beseffen dit ... hoe verder u gaat hoe belachelijker u zichzelf maakt. Mij niet gelaten, "be my guest"!
Nu ga ik iets anders doen dat zoveel meer interessantis ... geen nood ... ik hou uw stommiteiten nauwlettend in de gaten. tracht eens een verstandig antwoord te bedenken op de u gestelde vragen ... U KAN DIT NIET! De toekomst zal dit voor iederee, behalve voor uzelf uitmaken. Het is nu éénmaal zo dat de goden hun getal moeten hebben ... probeer u nog wat te verrijken op de rug van onschuldige slachtoffers die niet in staat zijn beter te weten. U is een bedrieger! Het is natuurlijk altijd mogelijk dat u dat zelf niet eens kan inzien ... u heeft mijn medelijden maar geen begrip.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29 :lol:

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

05 aug 2013, 20:00

ED. schreef:Slechte kaart gekregen van de madamme, zeker? Allez, 't Is goed, dat wij hier onder- en met mekaar, nog eens kunnen lachen! Eén grote vraag heeft nu wel een antwoord gekregen: Nu weten wij waarom den Talisman met het nieuwste model van Ferrari rijdt! Goed geweten, vannacht doet die mens geen oog dicht van de schrik. En dat allemaal door mijn fout! Gedomme toch! :wink: :)
:lol: :lol: :lol:

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

07 aug 2013, 01:17

Och, een verlakker mag weten dat er mensen zijn die eens goed moeten lachen met de komedie.
Zich trachten te verdedigen met niet te antwoorden en anderen proberen belachelijk te maken ... is eigen aan de grootste schreeuwer aan de cafétoog.
De idioot dus die één hersencelletje meer meent te hebben als de anderen ... dit duurt gewoonlijk niet lang en dan zoeken ze andere café's op ... er zijn café's genoeg ... en zij weten dat.