UFO's: voer voor psychologen?

Dit is de plaats voor filosofie, psychologie

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

07 aug 2013, 05:25

Paca schreef:Och, een verlakker mag weten dat er mensen zijn die eens goed moeten lachen met de komedie.
Zich trachten te verdedigen met niet te antwoorden en anderen proberen belachelijk te maken ... is eigen aan de grootste schreeuwer aan de cafétoog.
De idioot dus die één hersencelletje meer meent te hebben als de anderen ... dit duurt gewoonlijk niet lang en dan zoeken ze andere café's op ... er zijn café's genoeg ... en zij weten dat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29

ebenhaezer
Lid geworden op: 16 jul 2008, 14:14
Locatie: Vlaanderen .

07 aug 2013, 14:47

talisman schreef:
Paca schreef:Och, een verlakker mag weten dat er mensen zijn die eens goed moeten lachen met de komedie.
Zich trachten te verdedigen met niet te antwoorden en anderen proberen belachelijk te maken ... is eigen aan de grootste schreeuwer aan de cafétoog.
De idioot dus die één hersencelletje meer meent te hebben als de anderen ... dit duurt gewoonlijk niet lang en dan zoeken ze andere café's op ... er zijn café's genoeg ... en zij weten dat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29

Ho TALISMAN , vind je niets beters meer ? Dat ' Trol verhaal ' kreeg ik al meer onder ogen ! Ben je uitgeput soms ? Of kreeg je toch last van UFO ' s ? Je niets van aantrekken hoor , ik vond het wat vreemd en dat moest er dus even af . Toch even goeie vrienden hoor !!!
Durf dan God vertrouwen , neem Hem op zijn Woord .

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

07 aug 2013, 15:02

ebenhaezer schreef:
talisman schreef:
Paca schreef:Och, een verlakker mag weten dat er mensen zijn die eens goed moeten lachen met de komedie.
Zich trachten te verdedigen met niet te antwoorden en anderen proberen belachelijk te maken ... is eigen aan de grootste schreeuwer aan de cafétoog.
De idioot dus die één hersencelletje meer meent te hebben als de anderen ... dit duurt gewoonlijk niet lang en dan zoeken ze andere café's op ... er zijn café's genoeg ... en zij weten dat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29

Ho TALISMAN , vind je niets beters meer ? Dat ' Trol verhaal ' kreeg ik al meer onder ogen ! Ben je uitgeput soms ? Of kreeg je toch last van UFO ' s ? Je niets van aantrekken hoor , ik vond het wat vreemd en dat moest er dus even af . Toch even goeie vrienden hoor !!!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_%28internet%29

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

21 sep 2013, 21:40

Voilla, het is bewezen:

Chopin,Mozart,en Beethoven hunne piano, hangt boven onze kop!:wink:

http://www.gva.be/nieuws/wetenschap/aid ... leven.aspx

talisman
Lid geworden op: 28 sep 2012, 09:05

21 sep 2013, 22:00

ED. schreef:Voilla, het is bewezen:

Chopin,Mozart,en Beethoven hunne piano, hangt boven onze kop!:wink:

http://www.gva.be/nieuws/wetenschap/aid ... leven.aspx
Dan toch al een blokfluitje. :lol:
Moet je wel super-arrogant zijn te denken dat we de enige levensvorm in dit universum zijn.

willeke1957
Lid geworden op: 23 sep 2012, 22:39
Locatie: noord-brabant

29 sep 2013, 11:45

Heb zelf een paar keer UFO'S gezien en gehoord.
Waarom denken de meeste mensen dat wij de enige "intelligentste" levensvorm zijn in het hele universum. De filmindustrie met hun griezelige verzinsels blazen de boel onnodig op! :roll:
pluk de dag!

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

29 sep 2013, 11:51

willeke1957 schreef:Heb zelf een paar keer UFO'S gezien en gehoord.
Waarom denken de meeste mensen dat wij de enige "intelligentste" levensvorm zijn in het hele universum. De filmindustrie met hun griezelige verzinsels blazen de boel onnodig op! :roll:
Herinner me ook zoiets, niet gezien maar wel gehoord. Gelukig was ik niet enige, iedereen stond wat in de lucht te kijken en keek elkaar nietszeggend maar wel verbaasd aan. Het vermoeden ontstond dat ze zijn verder gevlogen omwille van hier niet interessant genoeg :wink:

willeke1957
Lid geworden op: 23 sep 2012, 22:39
Locatie: noord-brabant

29 sep 2013, 11:54

YYZ schreef:
willeke1957 schreef:Heb zelf een paar keer UFO'S gezien en gehoord.
Waarom denken de meeste mensen dat wij de enige "intelligentste" levensvorm zijn in het hele universum. De filmindustrie met hun griezelige verzinsels blazen de boel onnodig op! :roll:
Herinner me ook zoiets, niet gezien maar wel gehoord. Gelukig was ik niet enige, iedereen stond wat in de lucht te kijken en keek elkaar nietszeggend maar wel verbaasd aan. Het vermoeden ontstond dat ze zijn verder gevlogen omwille van hier niet interessant genoeg :wink:
Het is bekend dat ze ons al eeuwen bezoeken.............
pluk de dag!

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

29 sep 2013, 12:06

willeke1957 schreef:Het is bekend dat ze ons al eeuwen bezoeken.............
Ik denk dat ze ons al lang gevonden hebben maar we zitten hier nog met van die Middeleeuwse problemen, zo geraken we niet verder natuurlijk. Heeft wellicht met die intelligentie te maken waar je het over had. :wink:

willeke1957
Lid geworden op: 23 sep 2012, 22:39
Locatie: noord-brabant

29 sep 2013, 12:12

inderdaad daarom zette ik intelligentie ook tussen haakjes.......... :wink:
Ook de crisissen waarin we ons nu bevinden zijn niet voor niets......
pluk de dag!

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

29 sep 2013, 12:23

willeke1957 schreef:inderdaad daarom zette ik intelligentie ook tussen haakjes.......... :wink:
Ook de crisissen waarin we ons nu bevinden zijn niet voor niets......
Het leven gaat verder in diepe droefnis, mooie plannen en ideeën die geen aandacht krijgen maar langs de andere kant worden wel miljoenen mensen slachtoffer van dat wat maar niet begrepen wil worden, noch ontvankelijkheid voor bestaat. Twijfel ontstaat of het nog wel zin heeft, het collectieve failliet der mensheid aan de ene kant en de mogelijkheden om ons hiervan te verlossen aan de andere kant zijn hartverscheurend en worden ondraaglijk voor de enkeling die hierover durft te reflecteren. Het is wat het is, en zo is het.

willeke1957
Lid geworden op: 23 sep 2012, 22:39
Locatie: noord-brabant

29 sep 2013, 12:39

YYZ schreef:
willeke1957 schreef:inderdaad daarom zette ik intelligentie ook tussen haakjes.......... :wink:
Ook de crisissen waarin we ons nu bevinden zijn niet voor niets......
Het leven gaat verder in diepe droefnis, mooie plannen en ideeën die geen aandacht krijgen maar langs de andere kant worden wel miljoenen mensen slachtoffer van dat wat maar niet begrepen wil worden, noch ontvankelijkheid voor bestaat. Twijfel ontstaat of het nog wel zin heeft, het collectieve failliet der mensheid aan de ene kant en de mogelijkheden om ons hiervan te verlossen aan de andere kant zijn hartverscheurend en worden ondraaglijk voor de enkeling die hierover durft te reflecteren. Het is wat het is, en zo is het.

wij,mensen worden gedwongen om sommige voorzieningen,die wij zo vanzelfsprekend vonden,los te laten.De ouderen,die hard gewerkt hebben om onze maattschappij op te bouwen,daar vind ik het het allerergst voor.We zullen weer samen moeten gaan werken.....op kleinere en grotere schaal.Er zijn al clubjes in oprichting in buurten enzo..........
pluk de dag!

YYZ
Lid geworden op: 11 feb 2013, 09:50

29 sep 2013, 12:46

willeke1957 schreef:wij,mensen worden gedwongen om sommige voorzieningen,die wij zo vanzelfsprekend vonden,los te laten.De ouderen,die hard gewerkt hebben om onze maattschappij op te bouwen,daar vind ik het het allerergst voor.We zullen weer samen moeten gaan werken.....op kleinere en grotere schaal.Er zijn al clubjes in oprichting in buurten enzo..........
Zo eenvoudig is het, beleidsbeslissingen zijn regressief en tonen totaal geen respect voor al diegenen die ervoor gestreden hebben om tot hier te geraken. Co-creatie is het antwoord maar dat blijkt voor sommigen iets buitenaards te zijn, vergelijkbaar met een UFO.

rolija
Lid geworden op: 27 jan 2004, 17:41

29 sep 2013, 13:27

willeke1957 schreef:
YYZ schreef:
willeke1957 schreef:Heb zelf een paar keer UFO'S gezien en gehoord.
Waarom denken de meeste mensen dat wij de enige "intelligentste" levensvorm zijn in het hele universum. De filmindustrie met hun griezelige verzinsels blazen de boel onnodig op! :roll:
Herinner me ook zoiets, niet gezien maar wel gehoord. Gelukig was ik niet enige, iedereen stond wat in de lucht te kijken en keek elkaar nietszeggend maar wel verbaasd aan. Het vermoeden ontstond dat ze zijn verder gevlogen omwille van hier niet interessant genoeg :wink:
Het is bekend dat ze ons al eeuwen bezoeken.............
En Willeke is er eentje van :D
"Spel- en typfauten zijn doelbewust en tot grood jolijt van de leser gemaakd."

willeke1957
Lid geworden op: 23 sep 2012, 22:39
Locatie: noord-brabant

29 sep 2013, 14:06

:lol: :lol: :lol:
pluk de dag!