this is Belgium !

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)
Ice

29 sep 2017, 11:12

Je kan dusauchoit klasseren onder links ongedierte dat moord goedkeurt, uiteraard enkel moord op eigen volk, zelfs alleen voor arresteren van vreemd uitschot komen die linkse verraders dan wel uit hun hol om op straat te demonstreren...hij liep vast ook mee in borgerokko afgelopen week?
De schánde, de senator heeft overschot van gelijk dat vrt dit stuk crapuul eruit moet gooien wegens staatsgevaarlijk en vermoeden van terrorisme want hij keurt moord niet categoriek áf zoals een normaal mens doet!

dusauchoit moet eens leren het VERSCHIL te maken tussen iemands LEVEN en iemands politieke overtuiging en dat je met je vuile poten van iemands léven moet afblijven voor zijn politiek-niet-correcte visie, waar hij récht op heeft, áltijd!...maar hij zal waarschijnlijk zelfs niet eens wéten waar Pim Fortyun voor stond of een van zijn boeken gelezen hebben.
Voor zulke linkiewinkies en oikofobe idioten heeft het woord vreemdeling alleen al de uitwerking van een rode lap op een dolle stier: hersenloos aanvallen zonder zelfs te weten waar de klepel van de klok hangt.
Walgelijk ventje.
Gast

29 sep 2017, 18:09

Wat een taalgebruik!!!

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

29 sep 2017, 18:24

"Wat een taalgebruik!!!"

Het Vlaams Belang ten voeten uit he.

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

29 sep 2017, 19:14

frits1955 schreef:"Wat een taalgebruik!!!"

Het Vlaams Belang ten voeten uit he.
En dat allemaal tegen dienen brave Duchausoit die geen vlieg kwaad doet!
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

29 sep 2017, 19:18

Is niet de eerste keer dat Mr/Mevr Ice dergelijk taaltje gebruikt. En dan nog voor een artikel uit 2002?! Tja waar het vat van vol is loopt het van over zeker. Triest , intriest :cry:
Ice

29 sep 2017, 19:30

Oh kijk, de oikofoben verenigen zich, dan kan het toch, als het maar gaat om eigen volk uit te spuwen dan is het kl**tjesvolk er weer als de kippen bij....8O maar over het onderwerp/INHOUD hebben ze geen van allen weer een zinnig woord te zeggen, zoals gewoonlijk, wie is dan de zielepoot?
Blijkbaar zijn er nog meer die moord voor een politieke visie die hen niet aanstaat goedkeuren...en wat maakt dat dan deze 'mensen'?

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

29 sep 2017, 19:32

Ice schreef: Walgelijk ventje.
Inderdaad.
Chris Dusauchoit is een smerige volksverrader.
Voor zo'n ellendige soort zouden ze de guillotine terug moeten afstoffen!

(voila, nog een beetje kras taalgebruik er bovenop :wink: )
Ondank is 's werelds loon
Gast

30 sep 2017, 14:24

Oikos komt uit het Grieks en betekent thuis, dus oikofobie is de angst voor thuis. Het is dus een ziekelijke afkeer van het thuis, ook wel gebruikt in de betekenis van angst voor het eigene. Het is de neiging om de eigen cultuur, gebruiken of de identiteit af te vallen en belachelijk te maken.


Ice, dat is een zware beschuldiging die jij hier uitdeelt aan sommige mensen.

Ik hou van mijn thuis, van ons land, de cultuur, van alles.

Is het omdat ik andere mensen nooit zal bestempelen als "ongedierte" dat jij met zo'n zware beschuldigingen gooit?

Echt niet fijn om zulke woorden te lezen hoor.

En we zijn volgens jou zelfs geen mensen, misschien toch maar eens voor de spiegel gaan staan!

Horus1
Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Locatie: Vlaanderen

30 sep 2017, 15:12

Niets van aantrekken *leah*. Zo verontwaardigt zijn/blijven over een uitspraak van 2002. Stel mij daar vragen bij.

Fokke
Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Locatie: Noorderkempen

30 sep 2017, 15:20

Horus1 schreef:Niets van aantrekken *leah*. Zo verontwaardigt zijn/blijven over een uitspraak van 2002. Stel mij daar vragen bij.
Wel geen vragen stellen bij uitspraken van méér dan 70 jaar geleden... :lol:
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
Gast

30 sep 2017, 17:23

Horus

Ik trek het mij niet aan hoor.

Maar moest Ice iets van mij af weten dan zou ze begrijpen hoe belangrijk
"thuis" is voor mij.

Groetjes,

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

09 okt 2017, 17:34

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2017100 ... 4986875013

weer eens een Japanse stoute mensch.

toch nogal een formidabele meerwaarde die stoute menschen.

( ja, ik doe mijn best om het zo zacht mogelijk te omschrijven wat ik denk ).
Gast

09 okt 2017, 21:35

Heb dat ook gelezen Theor.

Denk je nu echt dat andere mensen niet denken wat jij denkt??

Wel dankbare meisjes, hun redder wordt in mekaar geslagen maar
ze fietsen gewoon weg.

Als persoon alleen kom je daar maar beter niet tussen, je ziet de gevolgen.

Die dader mogen ze voor mij best op het vliegtuig zwieren en definitief terug
naar het land van herkomst.

Theor
Lid geworden op: 06 mei 2010, 12:22
Locatie: Vlaanderen

26 dec 2017, 12:08

Het is stil geworden bij de afdeling Belgium,

daarom nog eens iets over verrijking:

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf2017122 ... 4986875013

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

27 dec 2017, 14:08

Toch hartverwarmende ambtenaren, die van vreemdelingen zaken,of dat er geen andere oplossing is,terwijl deze mensen al perfect intrigeert zijn ,en er veel ander gevaarlijker crapuul hier blijft rondlopen.
Nu zijn ze opeens wakker geworden, die mensen zijn hier al bijna 9 jaar.
Prettige kerst. :( :(

https://www.hln.be/de-krant/uitgewezen- ... ~a4fc42b9/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.